Achizitie publica - Servicii de management in cadrul proiectului IMBUNATATIREA ACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA-BAI,
Detaliu pentru invitatia numarul 336231
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336231/27.09.2012
Denumire contract: Servicii de management in cadrul proiectului IMBUNATATIREA ACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA-BAI,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Dosa Eszter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management in cadrul proiectului IMBUNATATIREA ACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA-BAI,
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management in cadrul proiectului IMBUNATATIREA ACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA-BAI, avand cod SMIS 17772 finantat din POR axa 5.2
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 992 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei Perioada de valabilitate: 120 zile, se va raporta la data limita de depunere a ofertelor (nu la data depunerii sau la data deschiderii acestora). Orice oferta cu perioada de valabilitate a garantiei de participare mai mica se respinge Modul de constituire a garantiei pentru participare: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui si prin: a) prezentarea a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul inaintarii unei contestatii in fata C.N.S.C., in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de participare in raport cu val. estim. a contractului , conform prevderilor art. 278 1 lit.b) din OUG nr. 34/2006, o suma dupa cum urmeaza: Val. estim. fiind 172.992, 00 lei, se va retine 1.729, 92 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent anexa nr.65Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie1. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare anexa nr.66Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuena ?conforma cu originalul?- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) ? anexa nr. 63Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Antal AttilaViceprimar - Szoke DomokosSef serviciu Dosa EszterSef birou Orban RozaliaConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaContabil - Balogh JuditConsilier Tanko GyorgyConsilieri locali : Chindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus AttilaNota: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie 1. Certificat constator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.3. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizat si inregistrat de organul competent2. cifra medie de afaceri global minim 300.000, 00 lei ? in domeniul de activitate aferent contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani care vor contine valori, perioada si locul, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;Se considera contract similar: - contract de servicii: managementLista va cuprinde doar servicii similare: - cel putin un contract similar pentru un servicii de management cu o valoare minima de: 150.000, 00 lei, Se va prezenta: - recomandarea beneficiarului care va preciza modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Nu se accepta recomandari din care rezulta ca nu au fost receptionate sau au fost receptionate cu obiectiuni.- cerificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de cotre clientu beneficiar privar.-document constatator eliberat de beneficiar care contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conform art.97^1 din HG nr.925/2006 si care sa ateste daca au fost inregistrate neconformitati.Prin ultimii 3 ani se intelege ultimii 3 ani incepind cu data limita depunerii ofertelor;, 1. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, . CV- uri semnate in original din care sa reiese ca a participat la indeplinirea de contracte similarediplome, certificate, atestari etc.Se va solicita numai operatorului economic castigator!, 2. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantsi care este specializat in domeniul economic pentru functia de manager de proiect.CV- uri semnate in original din care sa reiese ca a participat la indeplinirea de contracte similarediplome, certificate, atestari etc.Certificat de Manager de proiect, act recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sansedeclaratie de disponibilitate pentru personalul cu contract de colaborareextrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL sauin cazul personalului cu contract de colaborare declaratie de disponibilitate / angajament de participare, 3. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantpentru functia de consultant in domeniul achizitiilor publice: expert achizitii publice .CV- uri semnate in original din care sa reiese ca a participat la indeplinirea de contracte similareDiploma de licentaCertificat -expert achizitii publicedeclaratie de disponibilitate pentru personalul cu contract de colaborareextrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL sauin cazul personalului cu contract de colaborare declaratie de disponibilitate / angajament de participare, 4. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantsi care este specializat in domeniul economic, financiar, pentru functia de consultant in managementul financiar.CV- uri semnate in original din care sa reiese ca a participat la indeplinirea de contracte similarediplome, certificate, atestari etc.declaratie de disponibilitate pentru personalul cu contract de colaborareextrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL sauin cazul personalului cu contract de colaborare declaratie de disponibilitate / angajament de participare, 5. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantsi care este specializat pentru functia consultant specializat in relatii publice.CV- uri semnate in original din care sa reiese ca a participat la indeplinirea de contracte similarediplome, certificate, atestari etc.declaratie de disponibilitate pentru personalul cu contract de colaborareextrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL sauin cazul personalului cu contract de colaborare declaratie de disponibilitate / angajament de participare, 6. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantsi care este specializat in dreptul comertului pentru functia de jurist sau avocat, se cere studii de lunga durata-sa aiba o vechime de 5 ani in domeniul studiilor- Nivel fluent in romana vorbit si scris.CV ? ul trebuie sa contina informatii referitoare la urmatoarele: a) data participarii acestuia la indeplinirea obligatiilor asumate prin acel contract la care face apel si care demonstreaza indeplinirea criteriului.b)numele Angajatorului si Beneficiaruluic) functiile detinute, precum si perioadele aferente indicated)dovada ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului au lucrat in cadrul proiectului nominalizat(se va solicita numai ofertantului declarat castagator)., declaratie privind echipamentele tehnice, si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiOfertantul trebuie sa dispuna de : copiatoracces internet de mare viteza, PC sau laptop / persoana implicata direct, telefon mobil / persoana implicata direct, autoturismNota: a) Ofertantul trebuie sa prezinta actul doveditor al intrarii in proprietate al bunurilor (contractul de vanzare cumparare, punere la dispozitie, factura fiscala, etc.)b) Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele bunuri., lista cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilorIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se solicita acte care atesta indeplinirea urmatoarelor criterii dupa cum urmeaza: Pentru indeplinireaconditiilor de participare la procedura se va depune : - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Actele trebuie sa fie in conformitate cu cerintele specificate pentru ofertant la capitolul respectiv.La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.In cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea ofertei comune, fiecare partener va trebui sa prezinte in mod obligatoriu documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului(pct. V.1.), Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(pct. V.2.)., denumirea societatilor asociate;
- nominalizarea liderului asociatiei si imputernicirea acestuia de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor;
-partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, - imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, pentru situatia economica si financiara (pct. V.3.) si pentru capacitatea tehnica (V.4.) se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor care formeaza asocierea., DECLARATIEPRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJATSI AL CADRELOR DE CONDUCERE, in ultimi 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 12:45