Achizitie publica - Servicii de management pentru implementarea proiectului:?Reabilitarea si modernizarea strazii Sigmirului si a pasajului denivelat peste calea ferata - legatura intre DN17 si DN - sosea ocolitoare, Municipiul Bistrita?
Detaliu pentru invitatia numarul 327901
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327901/29.05.2012
Denumire contract: Servicii de management pentru implementarea proiectului: ?Reabilitarea si modernizarea strazii Sigmirului si a pasajului denivelat peste calea ferata - legatura intre DN17 si DN - sosea ocolitoare, Municipiul Bistrita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PiataCentrala, nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263223923, fax: +40 263231046, persoana de contact: Registratura, Piata Centrala , nr.6
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PiataCentrala, nr. 6, Bistrita,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management pentru implementarea proiectului: ?Reabilitarea si modernizarea strazii Sigmirului si a pasajului denivelat peste calea ferata - legatura intre DN17 si DN - sosea ocolitoare, Municipiul Bistrita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de management pentru implementarea proiectului: ?Reabilitarea si modernizarea strazii Sigmirului si a pasajului denivelat peste calea ferata - legatura intre DN17 si DN - sosea ocolitoare, Municipiul Bistrita?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 756.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 4330, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Cod fiscal alautoritatii contractante: 4347569. Garantia de participare seconstituie conform art.86 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar in cont RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari. Instrumentul degarantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari, de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv, suma de 2165, 00 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC. Dovada constituirii garantiei de participare: ordinul de plata (copie), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, scrisoarea de garantie bancara (original)respectiv documentul emis de o societate de asigurari (in original), se vor prezenta, in mod obligatoriu, anexat scrisorii de inaintare, ladepunerea ofertei.Nota: Ofertantii care efectueaza plata on-line au obligativitatea prezentarii unui extras de cont bancar prin care se confirma efectuarea tranzactiei, pana la data si ora deschiderii ofertelor. In situatia in care dovada platii on-line nu este insotita de extras de cont bancar, nu se ia in considerare constituirea garantiei de participare, prin urmare, oferta se respinge.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Instrumemtul de garantare va fi prezentat in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va depune suma de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Restituirea garantiei de buna executie se face conform HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180.Completare Formular nr.3;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Completare Formular nr.4;3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiileexigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular nr.5;6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr.6;7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Formular nr.7;Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Ovidiu Teodor Cretu - Primar;
- Albu Maria?Director executiv;
- Cocesiu Liliana?Director executiv;
- Scurtu Nicolaie?Director executiv adjunct;
- Cincea Dumitru Matei?Director executiv adjunct;
- Filipoi Leontin?Sef serviciu;
- Rus Radu-Sef serviciu;
- Marincean Marius-inspector de specialitate;
- Varjan Cornelia-inspector asistent;
- Silasi Dorin-inspector asistent. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)a)Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, prezentat in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata, daca nu a fost depus initial in una dintre aceste variante.b)Pentru persoane fizice romane: - Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentele vor fi depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;c)Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezentain oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri indomeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fiemai mare sau egala cu 300.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Experienta similara1.1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.1.2. Prezentarea unui numar maxim de3 contracte, care sa confirme prestarea de servicii similare, in valoare cumulata de minim 200.000 lei fara TVA.Pentru contractul propusla cerinta minima privind experienta similara se vor prezenta in mod obligatoriu anexate urmatoareledocumente : - contract de servicii- copia informatiilor relevante;
- recomandare/document constatator din partea beneficiarului., Cerinta nr.2 -Lista cu personalul de specialitate direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari servicii. Pentru implementarea in conformitate cu clauzele contractului de finantare a proiectului este necesara constituirea unei echipe de proiect care sa contina cel putin consultantii enumerati la cerintele 2.1.-2.5. Fiecare dintre acesti consultanti au atributii clar stabilite in activitatea de management de proiect pe rolurile care le indeplinesc in cadrul echipei de proiect., 2.1.Consultant manager de proiect- sa detina certificat de manager de proiectrecunoscut deMMFES si MECT sau echivalent ? cod COR 241919- experientainimplementarea deproiecte - celputin un proiect similar in care sa fi avut calitatea deManager deproiect;
- licenta in inginerie / stiinte economice / drept / alte domenii.Pentru demonstrarea cerintelor minime se vor prezenta diplome de absolvire, certificate de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, si/sau orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala.-prezentare CV in original, semnat si datat., 2.2 Consultant tehnic- minim 3 ani experienta in domeniul constructiilor ca si inginer constructor;
- experienta in implementarea de proiecte in calitate de responsabil tehnic;
- membru in echipa de proiect pentru cel putin un proiect similar;
- licenta in inginerie, profilul constructii.Pentru demonstrarea cerintelor minime se vor prezenta diplome de absolvire, certificate de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, si/sau orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala.-prezentare CV in original, semnat si datat., 2.3 Consultant financiar- minim 3 ani experienta in domeniul financiar?contabil, ca si economist/specialist in domeniul finantelor;
- experienta in implementarea de proiecte in calitate de responsabil financiar - membru in echipa de proiect pentru cel putin un proiect similar;
- licenta in stiinte economice.Pentru demonstrarea cerintelor minime se vor prezenta diplome de absolvire, certificate de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, si/sau orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala.-prezentare CV in original, semnat si datat., 2.4 Consultant achizitii- sa detina certificat de expert achizitii publice recunoscut deM.M.F.E.S.si de M.E.C.T. sauechivalent?cod COR 241919;
-experienta in implementarea de proiecte in calitate de responsabil achizitii publice-membru in echipa de proiect ptr.cel putin un proiect similar;
- licenta in inginerie / stiinte economice / drept / alte domenii.Pentru demonstrarea cerintelor minime se vor prezenta diplome de absolvire, certificate de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, si/sau orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala.-prezentare CV in original, semnat si datat., 2.5 Consultant juridic- minim 3 ani de experienta in domeniul juridic ca si consilier juridic;
- experienta in implementarea de proiecte in calitate de responsabil juridic - membru in echipa de proiect pentru cel putin un proiect similar;
- licenta in drept, stiinte juridice.Pentru demonstrarea cerintelor minime se vor prezenta diplome de absolvire, certificate de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, si/sau orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala.-prezentare CV in original, semnat si datat., Cerinta nr.3Declaratie de disponibilitate valabila pentru intreaga perioada de derulare a contractului, pentru toti consultantii propusi care nu sunt angajati ai acestuia pe o perioada nedeterminata, respectiv pentru cei cu contracte de colaborare.Pentru colaboratori se permite prezentarea unui angajament de colaborare cu precizarea ca ofertantul desemnat castigator are obligatia sa faca dovada incheierii contractului de colaborare/contract individual de munca la semnarea contractului., Cerinta nr.4Declaratie privind inlocuirea oricarui membru din cadrul echipei de proiect.Se va prezenta declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, in perioada de derulare a contractului, va inlocui persoana in cauza cu o alta persoana care va avea experienta si calificare cel putin egale cu cele ale celui inlocuit., Cerinta nr.5Informatii privind contractele in derulare.Declaratie pe propria raspundere la care se ataseaza lista contractelor in derulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 17:06