Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Servicii destinate stimularii ocuparii in munca pentru persoanele din mediul rural?


Detaliu pentru invitatia numarul 331545
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)
Numar invitatie: 331545/13.07.2012
Denumire contract: Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Servicii destinate stimularii ocuparii in munca pentru persoanele din mediul rural?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)Cod fiscal: 4553399, Adresa: COMUNA PODARI, Podari, Telefon: 0251339155, Fax: 0251339155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PODARI, str. Dunarii, nr. 67, Podari, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PODARI, str. Dunarii, nr. 67, Podari, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Servicii destinate stimularii ocuparii in munca pentru persoanele din mediul rural?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Servicii destinate stimularii ocuparii in munca pentru persoanele din mediul rural?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 172 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 3.000, 00 Lei echivalent 689, 97 Euro, calculat la cursul de schimb 4, 3480 Lei curs BNR la data de 28.02.2012. Garantia de participare se constituie prin: virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec. Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO36 TREZ 2915006XXX012117, deschis la Trezoreria Comunala nr. 1 Craiova, Cod de inregistrare fiscala 4553399. Conform prevederilor art. 2781 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, o suma din aceasta valoare, respectiv 1.500, 00 Lei, echivalent a 344, 98 Euro. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA. Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Modul de constituire a garantiei de buna executie: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conditiile art.90, alin.(1) din cadrul H.G. nr. 925/2006 -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile H.G. nr. art. 90 alin. 3 din HG nr. 925/2006, modificat prin HG nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ;Se solicita: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe solicita: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?;
- Prezentarea Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?;Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010;Se solicita: - Prezentarea Formularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Se solicita: - Prezentarea Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: Gheorghita Constantin ? PrimarProdileanu Petre ? ViceprimarCatanescu Mioara ? SecretarRosca Catalina Cornel ? ConsilierVrajitoru Ionel ? ConsilierTudorascu Valerin ? ConsilierPrejbeanu Ion ? ConsilierDobrica Petrisor ? ConsilierSimion Ilie - ConsilierBalasoiu Mina- Contabil Pentru persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Din Certificatul Constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta documentele in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Inf privind situatia ec-finSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani.Valorile vor fi exprimate in lei, utilizandu-se cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2008:1 euro=3, 6827 lei2009:1 euro=4, 2373 lei2010:1 euro=4, 2099 lei2011:1 euro=4, 2379 leiPers juridice romane vor atasa copii dupa situatiile fin anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara.Pers juridice straine vor atasa, in copie insotita detraducere certificata in limba romana, doc relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, Informatii privind capacitatea profesionala ?Decl priv efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Lista personalului cheie propus pentru realizarea ctr;Angajamentul ofertantului conform caruia, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea ctr, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei;Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate.Pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii, autorizatiilor si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
- copii ?conf cu originalul? ale ctr de munca/ctr de prestari servicii (daca este cazul) sau angajamente de participare prev de art. 188 OUG 34/2006- CV pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, Experti cheie: Ptr fiec expert propus ofertantul va depune: -copii ale dipl de studii, autoriz si ale certif prof obtinute si ment in CV, relev pentru pr in cauza; -copii ?conf cu orig? ale ctr de munca/ctr de prest serv (daca e cazul) sau angaj de particip prev de art. 188 OUG 34/2006; -CV pentru pers resp pentru indepl ctr de achiz publ1.Manager de proiect;
-Studii univ absolvite cu dipl de licenta;
-Certif de absolvire curs Manager de proiect (COR 241919 sau echiv);
-Exp gen de min 5 ani calc de la mom absolv studiilor univ de lunga durata cu dipl de licenta;
-Exp in calit de Manager de pr in cel putin un proiect finantat din fonduri nerambursabile.2.Resp financiar.-Studii unive absolvite cu dipl de licenta in dom econ;
-Exp gen de min 5 ani calc de la mom absolv studiilor univ de lunga durata cu dipl de licenta;
-Exp in calit de Resp fin in cel putin un proiect finantat din fonduri nerambursabile-Exp in intocm/analiz aspect finale pr finant din fonduri neramb, Experti non-cheie: Ptr fiec expert propus ofertantul va depune: -CV pentru pers resp pentru indepl ctr de achiz publ1. Consilier juridic- Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic;
-Experienta generala de minim 5 ani calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta;2. Economist- Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
-Experienta generala de minim 5 ani calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta;3. Asistent manager- Studii universitare absolvite cu diploma de licenta;
-Experienta generala de minim 5 ani calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta;, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantiinominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica., Informatii privind asociereaPrezentare acord de asociereIn cazul unei asocieri acordul de asociere trebuie legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asumaraspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor prestatori, cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati., Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul)Se vor prezenta: angaj priv sustinerea th si prof; Decl priv eligib; Decl priv neincad in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulterioare; Decl priv neincadrarea in situatiile prev la art. 69' din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare;In cazul in care cerintele de calificare referitoare la capacitatea th si/sauprof se demonstr de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indif de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana resp, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez unui angaj ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf prev art. 180.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer