Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor oferite de ANCPI?


Detaliu pentru invitatia numarul 341661
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 341661/10.01.2013
Denumire contract: Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor oferite de ANCPI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Italiana, nr.22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor oferite de ANCPI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management privind implementarea proiectului cu titlul Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor oferite de ANCPI, cod SMIS 37955, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea capacitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice.
II.1.6) CPV: 79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8.500, 00 LeiCuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: se va face in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin virament bancar, aceasta se va face in contul RO63TREZ7005005XXX000970 deschis la ATCPMB. Operatorul economic va prezenta ordinul de plata avizat de banca emitenta in original. In caz contrar, oferta va fi respinsa.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr.10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune si in original (la adresa mentionata la punctul I.1) si va fi incarcata si in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala, fara TVA, a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006(prezentarea Formularului nr.1, de catre ofertant/ofertant asociat /tert sustinator, dupa caz);2. Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic, prezentate de fiecare asociat, daca este cazul;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (prezentarea Formularului nr.2, de catre ofertant/ofertant asociat /tert sustinator, dupa caz);4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul consolidat de stat, avand scadenta in luna anterioara depunerii ofertelor;5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, avand scadenta in luna anterioara depunerii ofertelor;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente;6. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 (prezentarea Formularului nr.2A, de catre ofertant/ofertant asociat/, dupa caz);7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (prezentarea Formularului nr. 2B, de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Marius Arthur URSU, Mihai BUSUIOC, Cernea Marian SIMION, Silviu RADUTA, Camelia ZISU, Gabriel COSMEANU, Nicoleta CERCELARU, Ovidiu Pavel SAMAN, Nicolae IANCU, Monica CLEPSA, Lucian PATRAS, Brindusa BIBIRI, Gica OLTEANU .Nota: 1. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.2. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.3. Cu exceptia formularelor/declaratiilor care se vor depune in original scanat, se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - scanate. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.e.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;f.Se va permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? scanat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor generale aferente ultimelor 3 ani. Se va completa Formularul 3. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in conformitate cu Formularul nr.14 din Sectiunea Formulare.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 430.000, 00 lei., Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Curs de referinta euro: 2009 - 4, 2373 lei, 2010 - 4, 2099 lei, 2011 - 4, 2379 lei., Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Cu exceptia formularelor/declaratiilor care se vor depune in original scanate, se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - scanate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul a minim un contract pana la maxim 3 contracte, servicii de natura similara celor prevazute in caietul de sarcini, respectiv servicii de consultanta si/sau management de proiect pentru implementarea unui sistem IT, cum ar fi: gestiune a proiectului, elaborare de rapoarte de monitorizare si cereri de rambursare;/analiza si elaborare a specificatiilor pentru realizarea unui sistem informatic;/ evaluare de oferte pentru implementarea unui sistem informatic., Continuare cerinta 1In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta documente suport: certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar sau orice alte documente care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale semnate si stampilate din care sa reiasa: valoare contract, obiect, durata, beneficiar.Nota: Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective., Cerinta 2Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.-Documente suport si/sau probante din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;, Continuare cerinta 2Nota: a.Nu se accepta prop unor persoane de specialit care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b.In sensul preved de mai sus ofertantii vor prezenta docum suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicit, cum ar fi diplome privind specializ personalului (studiile, pregatirea prof). Operatorului ec clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de docum care sa ateste experienta prezentata in CV;c.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Decl de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr.7;d.Fiecare expert propus tb sa detina bune cunostinte de lb engleza si cunostinte de operare pe calculator, dov prin precizareanivelulului acestora in cadrul CV-ului., Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Manager de proiect: Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;Detinerea de competente in domeniul managementului de proiect (dovedite prin certificari prof. nationale (COR 241919) sau international (PMP, PRINCE, ISEB sau echivalent);Detinerea de competente in domeniul managementului riscurilor specifice implementarii proiectelor IT (dovedite prin prezentarea certif/dipl. emis de organisme/institutii autoriz);Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;Experienta in calitate de manager de proiect in cel putin un proiect de consultanta si/sau management de proiect., Asistent de proiect: Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;Detinerea de competente in dom managementului de proiect (dov prin certif prof. nationale (COR 241919) sau internat(PMP, PRINCE, ISEB sau echivalent);Cunostinte teoretice priv implementareaproiectelor finantate din fonduri europene - dov prin diploma/certif de particip. la sesiuni de instruire specifice;Cunostinte teoretice priv manag proceselor de achizitii publice (dovedite prin certif prof. nationale (COR 241940), Experienta prof gen de cel putin 5 ani;Experienta de cel putin 3 ani in dom managementului proiectelor similare., Expert financiar: Studii superioare in domeniul ec./financiar finaliz. cu diploma de licenta;Cunostinte teoretice privind implementarea proiectelor finantate din fonduri europene- dovedite prin diploma/certificate de particip. la sesiuni de instruire specifice;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta de cel putin 3 ani in activitati priv. dom. financiar in proiecte similare, respectiv activitati de: analiza si raportare financiara, incadrare a cheltuielilor in categ. de cheltuieli eligibile, elab. cererilor de rambursare, intocmire/modif. buget, etc., Consultant IT: Studii super in dom IT&C de lunga durata, finaliz cu dipl de licenta; Detinerea de cunostinte priv tehnologiile software, dov prin certificare/diploma emisa de catre un producator/furnizor de tehnologie sau a oricaror altor certif/dipl emise de organisme abilitate de lege in acest dom;Detin de cunostinte avansate priv manag securit sist inform, dov prin particip la cel putin 1 curs de specializ in acest dom, dov prin certificate cum ar fi Certified Information Security Manager ? CISM/Certified Information Systems Security Professional ? CISSP sau echiv;Exper prof gen de cel putin 5 ani;Particip in cadrul a cel putin unui proiect de implem a unui sistem IT, in calit de consultant, in cadrul caruia a realizat: analiza cerintelor, documentarea cerintelor intr-un proiect tehnic/caiet de sarcini, evaluarea ofertelor, supravegherea implementarii tehnice prin verif livrabilelor realizate de catre responsabilul cu implementarea tehnica., Continuare cerinta nr.3Se vor prezenta: -Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.-Anexa la formularul nr 6 ? CV Europass-Formularul nr. 8 ? Angajamentul privind resursele umane.-Formularul nr. 7 - Declaratia de disponibilitate/angajament de particip, Informatii privindsubcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind sustinereaIn cazul in care cerint de calif ref la sit ec si fin si/sau capacit teh si prof se demon de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de nat rel jur existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofert resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte cond specifice prev la art.111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinerea nu tb sa se afle in sit care determina excluderea din procedura. In acest sens, docum solic pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 precum si docum pentru incadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de catre tertul sustinator., Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere (Formular 15 din Capitolul Formulare) cu urmatoarele prevederi minime (original sau traducere autorizata, unde este cazul): - nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.Nota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Certificat ISO 9001 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
. Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia obiectului contractului
15
Descriere: Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia proiectului finantat. Algoritmul de calcul se regaseste in Anexa 1 la Caietul de sarcini.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
15
Descriere: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini. Algoritmul de calcul se regaseste in Anexa 1 la Caietul de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2013 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer