Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de management pentru proiectul ?Modernizarea infrastructurii rutiere si a aliniamentelor stradale din orasul Pantelimon?


Detaliu pentru invitatia numarul 357025
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Numar invitatie: 357025/20.01.2014
Denumire contract: Servicii de management pentru proiectul ?Modernizarea infrastructurii rutiere si a aliniamentelor stradale din orasul Pantelimon?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)Cod fiscal: 4420759, Adresa: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Telefon: 3502444, Fax: 3502442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Romania, cod postal: 077145, telefon: +40 213502444, fax: +40 213502442, persoana de contact: FLORIAN MARIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SFANTUL GHEORGHE NR. 32 ORASUL PANTELIMON, JUDETUL ILFOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de management pentru proiectul ?Modernizarea infrastructurii rutiere si a aliniamentelor stradale din orasul Pantelimon?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management pentru proiectul ?Modernizarea infrastructurii rutiere si a aliniamentelor stradale din orasul Pantelimon?, in scopul coordonarii implementarii cu succes a proiectului.
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 535, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000, 00 leiIn cazul depunerii de oferte in cadrul unei asocieri de operatori economici, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.? Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 4.315, 92 lei. lei.? Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.? Forma de constituire a garantiei de participare: ? Oricare din modalitatile de constituire mentionate de prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.? Autoritatea Contractanta permite si modalitatea depunerii la casierie a unei sume de bani prin ordin de plata in contul RO75TREZ42121050250XXXXX deschis la Trezoreria ILFOV, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la termenul limita de deschidere a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 24 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Gar. de participare se va completa si se va depune pana la termenul limita stabilit pentru deschiderea ofertelor in original (la adresa mentionata la punctul I.1). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: ? Completarea si prezentarea Formularului nr.1 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Volumul III ? Model de Formulare?.? Cazierul judiciar si cazierul fiscal al operatorului economic - valabile la data limita de depunere a ofertelorNota: Formularul nr. 1 si documentele justificative vor fi prezentate de fiecare asociat si/sau tertul sustinator, daca este cazul. Operatorii economici vor prezenta documentele solicitate in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: ? Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 din ?Volumul III ? Model de Formulare?.? Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii catre bugetul de stat scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.? Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii catre bugetul local scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: Formularul nr. 2 si documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator si/sau membrii asocierii, daca este cazul. Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Operatorii economici vor prezenta documentele solicitate in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire? Completare Formular nr. 3 din ?Volumul III ? Model de Formulare?..Nota: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Cerinta nr. 4: Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire: ? Completare Formular nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din ?Volumul III ? Model de Formulare?..Nota: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese).Modalitatea de indeplinire: Ofertantii au obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere conform careia nu se afla in conflict de interese, asa cum este definit de art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 5 din ?Volumul III ? Model de Formulare?.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: a) Primar - Marian Ivan;b) Viceprimar - Dumitru David;c) Secretar ? Jenica Pieci;d) Serviciul Investitii ? Ileana Tudor.e) Sef Serviciu Administratie Publica Locala, Juridic si Resurse Umane- Cristian George Tarnoveanu SburleaPersoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire .In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant/tert sustinator declarat prin oferta.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. Cerinta nr. 1: Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din acestea trebuie sa rezulte cel putin faptul ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, care sunt membrii Consiliului de Administratie /Organului de Conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii sau asociatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traduceri autorizate si legalizate in limba romana.De asemenea vor prezenta un Certificat de Rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabila pentru anul in curs.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici pentru partea de contract pe care o realizeaza. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie publica, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2: In cazul operatorilor economici - persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire: Se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/ juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare Informatii generale.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta Fisa de Informatii Generale., Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani financiari incheiati (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie de minim 1.071.840, 00 lei.Documente care sa probeze nivelurile cifrei de afaceri cum ar fi: bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente din care rezulte cifra de afaceri globala, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea economico-financiara.Nota: In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art 181 lit. a), c1) si d) si art 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sustinator va prezenta pe langa angajamentul ferm de sustinere si Formularul nr.1, Formularul nr.2, Formularul nr.5 completate.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), cifra medie de afaceri din ultimii trei ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: ? Se va prezenta Lista privind principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.? Fisa de experienta similara? Certificate/ documente/ recomandari/ procese-verbale de receptie (datate, semnate si parafate de catre beneficiar ? o autoritate contractanta sau un beneficiar privat) prin care se confirma prestarea serviciilor similare (pentru contractele similare prezentate in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara) sau declaratie pe propria raspundere sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii (in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia), din care sa rezulte cel putin informatiile prevazute la art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 (beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013)calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, din cel mult 2 contracte, a unor servicii similare cu cele care fac obiectul contractului (servicii de management de proiect) in valoare cumulata de minim 535.920, 00 lei (exclusiv TVA)., Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: ? Manager de proiect;? Responsabil vizibilitate;? Asistent manager de proiect;? Expert monitorizare si control.Se vor prezenta: ? Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului? Angajamentul ofertantului precum ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei (declaratie pe propria raspundere), Cerinte pentru Managerul de proiect: ? Certificare /diploma acreditata CNFPA sau echivalent specializarea Manager de proiect; in acord cu codurile COR stabilite prin Ordinele MMFPS/MMFES privind aprobarea Clasificarii ocupatiilor din Romania, aflate in vigoare la data eliberarii diplomelor;? Participarea in cel putin 1 contract similar.Cerinte pentru Responsabilul vizibilitate: ? Studii universitare;? Participarea in cel putin 1 contract similar.Cerinte pentru Asistent Manager de proiect: ? Studii superioare absolvite cu diploma de licenta- Certificare /diploma acreditata CNFPA sau echivalent specializarea Consultant Administratie Publica in acord cu codurile COR stabilite prin Ordinele MMFPS/MMFES privind aprobarea Clasificarii ocupatiilor din Romania, aflate in vigoare la data eliberarii diplomelor? Participarea in cel putin 1 contract similar;Cerinte pentru Expert monitorizare si control: ? Studii superioare absolvite cu diploma de licenta- Certificare /diploma acreditata CNFPA sau echivalent specializarea Specialist in planificarea, controlul si raportarea performantei economice; in acord cu codurile COR stabilite prin Ordinele MMFPS/MMFES privind aprobarea Clasificarii ocupatiilor din Romania, aflate in vigoare la data eliberarii diplomelor;? Participarea in cel putin 1 contract similar.Pentru fiecare dintre expertii propusi se vor prezenta: ? CV-ul - Formularul nr 16 semnat de catre fiecare titular in parte.? Documente suport din care sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei de proiect: diplome (studii, pregatire profesionala, calificari si atestari profesionale), autorizatii/certificate de atestatare profesionala/legitimatii aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor sau, in lipsa acestora, copii ale transcripturilor? Declaratie de disponibilitate (in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, semnata autentic de titular, pentru fiecare astfel de specialist)., Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractantii si/sau, dupa caz, asociatii. Completarea Listei cuprinzand subcontractantii/ asociatii cu specializarea acestora si a Acordului de subcontractare (daca este cazul)., Cerinta nr. 5: Informatii privind asociatii: prezentarea acordului de asociere.In cazul asocierilor de operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia economica-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in timp ce restul cerintelor de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat in parte, in conformitate cu partea/partile din contract pe care acestia le vor executa in conformitate cu acordul de asociere prezentat. In acest sop ofertantii au obligatia de a prezenta documente relevante din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta poate solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica., Cerinta nr. 6In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate precum si prezentarea Declaratiei privind LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica - Anexa 1 la formularul nr. 21 Informatii privind sistemul de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit (activitati de consultanta si management), prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (Certificat ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea, argumentare, riscurilor ce pot afecta executia contractului si recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate fara a afecta cerintele caietului de sarcini
30
Descriere: Se vor evalua si contabiliza toate riscurile identificate, descrise, argumentate, cuantificate privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, prezentate si analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri, notat NIR, pentru care se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 30 puncte.Se vor contabiliza numai acele aspecte esentiale incluse in oferta, care sunt justificate corespunzator cu rezultatele asteptate ale proiectului. Riscurile considerate de ofertanti ca afectand executia contractului, dar care in mod evident nu influenteaza executia contractului, nu vor fi numarate/contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer