Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE MANAGMENT PENTRU PROIECTUL REABILITAREA SITULUI INDUSTRIAL DE PE FOSTA PLATFORMA INDUSTRIALA CALAN SI PREGATIREA LUI PENTRU NOI ACTIVITATI


Detaliu pentru invitatia numarul 330269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CALAN
Numar invitatie: 330269/25.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE MANAGMENT PENTRU PROIECTUL REABILITAREA SITULUI INDUSTRIAL DE PE FOSTA PLATFORMA INDUSTRIALA CALAN SI PREGATIREA LUI PENTRU NOI ACTIVITATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CALANCod fiscal: 5742434, Adresa: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Telefon: 0254730223, Fax: 0254732954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Romania, cod postal: 335300, telefon: +40 0254730223, fax: +40 0254732954, persoana de contact: Petru Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte aConsiliului Local din strada Garii, nr.1, oras Calan, judetul Hunedoara, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MANAGMENT PENTRU PROIECTUL REABILITAREA SITULUI INDUSTRIAL DE PE FOSTA PLATFORMA INDUSTRIALA CALAN SI PREGATIREA LUI PENTRU NOI ACTIVITATI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea serviciilor de management pentru lucrarea Reabilitarea SITULUI INDUSTRIAL DE PE FOSTA PLATFORMA INDUSTRIALA CALAN SI PREGATIREA LUI PENTRU NOI ACTIVITATI, ORASUL CALAN, JUDETUL HUNEDOARA.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 428, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8 500 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constitue prin virament bancar in contul UAT- Orasul Calan RO86TREZ3675006XXX002528 deschis laTrezoreria Municipiului Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate deasigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Formular nr.24.Garantia departicipare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masurain care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine dingarantia de participare a ofertantului contestator suma de 4 208 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui conform art.90 din HG.nr.925/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie va fi valabila pentru o perioada de 12 luni calendaristice, de la semnarea PVde terminare servicii.Se va depune (in original) de executant la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de datastabilita pentru semnarea contractului.In cazul in care partile convin ca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive dinsumele datorate pentru facturi partiale se vor respecta prevederile HG 1045 /2011. Modul de restituire a garantiei de buna executie se vaface conform art.92 (4)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 6;In cazul unei asocieri fiecareasociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei-Formularul 22Pentru ofertantii nerezidenti in Romania: se vor prezenta documete conform Art. 182din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 5;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 25Prezentarea cazierului fiscal al societatiiCazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. Se va prezenta de fiecare asociat in caz de asociere si in conditiile art. 186 alin. (2) si art. 190 alin (2), din OUG 34/2066, (daca este cazul)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 7;Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii, sunt: Adrian Filip Iovanesc, Stefanescu Constantin, Stanciu Petru, JurjFlorin, Zapodean NicolaeCertificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din OUG.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;NOTA: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie completat de fiecare asociat.Subcontractantii nu sunt obligati sa depuna aceste documenteIn cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original, copie legalizata a documentelor originale, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora. Cerinta 1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Conf. Art.183 din OUG 34/2006 cu modif.si completari ulterioare. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Bilantul contabil pe ultimii trei ani, (31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente D.G.F.P.), in copie semnata si stampilata "conform cu originalul";Operatorul economic care si-a inregistratbilantului contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati: 2011, 2010, 2009.Nivelul indicatorului financiar ?Lichiditate generala?pentru anul 2010 sau 2011, calculata la 31 decembrie, sa fie de cel putin 100%. In cazul in care ofertantul nu si-a inregistrat situatia financiara aferenta anului 2011 pentru indeplinirea nivelului indicatorului financiar ?Lichiditate generala? se accepta si balanta aferenta anului 2011.Pentru persoanele juridice straine se va prezenta situatia financiara anuala, pe ultimii trei ani incheiati, inregistrata laorganele fiscale competentedin tara de origine., Cerinta 2Declararea cifrei de afaceri cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 aniCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 850.000 lei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuieprezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va consideraindeplinita in mod cumulativ., Cerinta 3Angajament ferm ? in forma autentica (la notar) - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiLista va fi insotitade certificari de buna executie pentru cele mai importante contracte: Recomandari/Copie contracte, Cerinta nr. 2Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/ subcontractanti, specializarea acestora si valoarea lucrarilor la care se angajeaza, completata de liderul asocierii ? daca este cazul;, Cerinta nr.3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin prezentarea unui contract, a carui valoare sa fiede minim 428.000 lei, fara TVA. Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani , calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Contractul nominalizat ca experienta similara va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copia contractului de subcontractare/asociere; in cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, cantitati fizice, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similar, Cerinta nr. 4Declaratie privind informatii de personal, Cerinta nr. 5Centralizator privindpersonalul de conducere, Cerinta nr. 6: Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate: Manager proiecta) Studii: - superioare absolvite de preferinta in domeniul juridic/tehnic/economicb) Experienta generala-Cel putin 3 ani experienta in oferirea de consultanta si va face dovada ca detine specializari/cunostinte in management de proiect? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (CV/carte de munca/ fisade post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/orice alt document probant).Certificate de absolvire/ diplome privind managementul de proiect/ profesia de manager de proiect/ implementarea proiectelor cu finantare europeana.c) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul ec., Consilier pe domeniul dezvoltarii de afaceria) Studii - superioare absolvite in domeniul economicb) Experienta generalaCel putin 3 ani experienta in domeniul economic? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (carte de munca/ fisade post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/orice alt document probant).c) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existenteintre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, ontract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propriaraspundere)., Specialist tehnica) Studii: - superioare absolvite in domeniul tehnicb) Experienta generalaCel putin 3 ani in domeniul tehnic.? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (CV/ carte de munca/ fisade post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/orice alt document probant).c) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic cared epune oferta (contract de munca, ontract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propriaraspundere)., Specialist constructii ? inginer constructora) Studii: - superioare absolvite in domeniul tehnicb) Experienta specificaCel putin 3 ani in domeniul constructiilor.? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (CV/carte de munca/ fisade post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/orice alt document probant).c) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic cared epune oferta (contract de munca, ontract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propriaraspundere)., Specialist Mediua) Studii: - superioare absolvite in domeniul protectia mediuluib)Experienta generalaCel putin 3 ani in domeniul protectiei mediuluic) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic cared epune oferta (CV/contract de munca, Contract de prestari servicii etc.) sauintentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propriaraspundere).NOTA: O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan.Lista expertilor nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pt indeplinirea optima a caietului de sarcini si pe care sa-i precizeze in oferta tehnica, Cerinta nr. 7 Resurse tehniceOfertantul trebuie sa dispunade logistica, echipamente necesare realizarii lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport., Cerinta nr. 8 Angajament ferm? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, Cerinta nr. 9Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 10. Informatii privind asocierea-Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul)-in original sau copie legalizata la notar;Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/ subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare;In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea., In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrulasociatiei.Acordul de asociere trebuie sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (Liderului);Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala. Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (60 de puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: P1 = P financiar n = (pret minim/pret n) x 60
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta implementarea investitiei si recomandari de reducere/eliminare a acestora, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
40
Descriere: Se vor contabiliza riscurile identificate privind atingerea obiectivelor proiectului care sunt insotite de strategii pentru evitarea acestora sau minimizarea/eliminarea efectelor acestora, analizate de fiecare ofertant, altele decat celeprezentate in caietul de sarcini, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri (NIR) pentru care se va acorda punctajul maxim de 40 puncte.Pentru alt numar de riscuri identificate in cadrul ofertei se va aplica formula: Bn=NIRn/NIRx40, Unde: Bn=punctajul ofertei n pt factorul de evaluare B, NIRn=numar de riscuri identificate de ofertantul n, NIR=numarul maxim deriscuri, 40=punctajul maxim al factorului de evaluare B. Riscurile identificate de ofertanti care in mod evident nu influenteazaimplementarea proiectului sau care sunt insotite de recomandari si strategii de evitare sau reducere/eliminare a acestoracare in mod evident nu corespund prevederilor legale sau contractului de finantare disponibil in caietul de sarcini, nu vor fi contabilizate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in mod nerestrictionat pentru toti operatorii economoci interesati pe site-ul SEAP : www.e-licitatie.ro la sect. CERERI DE OFERTA - INVITATII DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer