Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE MANAGMENT PENTRU PROIECTUL REABILITAREA SITULUI INDUSTRIAL DE PE FOSTA PLATFORMA INDUSTRIALA CALAN SI PREGATIREA LUI PENTRU NOI ACTIVITATI, ORASUL CALAN, JUDETUL HUNEDOARA


Detaliu pentru invitatia numarul 340217
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CALAN
Numar invitatie: 340217/27.11.2012
Denumire contract: SERVICII DE MANAGMENT PENTRU PROIECTUL REABILITAREA SITULUI INDUSTRIAL DE PE FOSTA PLATFORMA INDUSTRIALA CALAN SI PREGATIREA LUI PENTRU NOI ACTIVITATI, ORASUL CALAN, JUDETUL HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CALANCod fiscal: 5742434, Adresa: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Telefon: 0254730223, Fax: 0254732954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Romania, cod postal: 335300, telefon: +40 254730223, fax: +40 254732954, persoana de contact: Petru Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Garii, nr. 1, oras Calan, judet. Hunedoara, cod postal 335300, telefon +40 254730223, fax +40 254732954, SALA DE SEDINTE A CONSILIULUI LOCAL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MANAGMENT PENTRU PROIECTUL REABILITAREA SITULUI INDUSTRIAL DE PE FOSTA PLATFORMA INDUSTRIALA CALAN SI PREGATIREA LUI PENTRU NOI ACTIVITATI, ORASUL CALAN, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea serviciilor de management pentru lucrarea Reabilitarea SITULUI INDUSTRIAL DE PE FOSTA PLATFORMA INDUSTRIALA CALAN SI PREGATIREA LUI PENTRU NOI ACTIVITATI, ORASUL CALAN, JUDETUL HUNEDOARA.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 428, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8500 lei. Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constitue prin virament bancar in contul UAT- Orasul Calan RO86TREZ3675006XXX002528 deschis la Trezoreria Municipiului Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Formular nr.30.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 4208 lei.Cursul lei euro la care ofertanti se vor raporta in vederea constituirii garantiei de participare este cel comunicat de BNR pentru data de 16 noiembrie 2012 respectiv 4, 5376lei pt 1 euro
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de servicii (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.Se vor prezenta: -Cazierul judiciar al operatorului economic valabil la data depunerii ofertelor.-Cazier fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 5 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181 literele a), c1) si d)din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 6 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 7 din Sectiunea Formulare; Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Adrian Filip Iovanesc- Primarul orasului Calan, Florin Jurj -viceprimarul orasului Calan, Ioan Stelian Vulpe- Secretarul orasului Calan, Elena Dan- Compartiment Financiar Contabilitate, Petru Stanciu - sef serviciu UADPP -Achizitii publice , Diana Tudorache- comp. Accesare Fonduri Europeane, Nicolae Zapodean- compartiment- Urbanism Investitii. Persoanele ce fac parte din Comisia orasului Calan pentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, administrarea domeniului public si privat al orasului Calan formata din consilieri Mihai Dan, Ioan Teodorescu, Dorel Chitidean, Dragos Marcel, Victor Andras, Stelian Solymos.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Cerinta 1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Facem mentiunea caofertanti isi vor asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Conf. Art.183 din OUG 34/2006 cu modif.si completari ulterioare. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Bilantul contabil pe ultimii trei ani, (31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente D.G.F.P.), in copie semnata si stampilata"conform cu originalul";Pentru persoanele juridice straine se va prezenta situatia financiara anuala, pe ultimii trei ani incheiati, inregistrata la organele fiscale competente din tara de origine. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Cerinta 2Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 850000 lei (exclusiv TVA).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta 3Angajament ferm ? in forma autentica (la notar) - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011, Cerinta nr. 4.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 91714, 28 lei pentru o perioada de 3 luni. Ofertantul va prezenta documente sau alteinscrisuri din partea unitatii bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de prestare a serviciilor pentru o valoare cel putin egala cu 91714, 28 lei pe o perioada de 3 luni avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Continuare cerinta 2pentru o evaluare unitara a valorii privind xpeirenta similara ofertanti vor folosi cursul INFOEURO: pentru anul 20091 euro =4, 2738 RON, pentru anul 20101 euro =4, 2943RON, pentru anul 20111 euro=4, 3518 RON, Continuare cerinta 53)Specialist tehnica) Studii - superioare absolvite in domeniul tehnicb) Experienta specifica - cel putin 3 ani in domeniul tehnic.? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (CV/ carte de munca/ fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/orice alt document probant).- Declaratie de disponibilitate-formular 17Angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane, in original, semnat si datat, Continuare cerinta 54)Specialist constructii ? inginer constructora) Studii - superioare absolvite in domeniul tehnicb) Experienta specifica - cel putin 3 ani in domeniul constructiilor.? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (CV/carte de munca/fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/orice alt document probant).)- Declaratie de disponibilitate-formular 17Angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane, in original, semnat si datat, Continuare cerinta 55)Specialist Mediua) Studii - superioare absolvite in domeniul protectia mediuluib)Experienta specifica - cel putin 3 ani in domeniul protectiei mediului)Declaratie de disponibilitate-formular 17, CV, Angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane, in original, semnat si datat, Continuare cerinta 56)Expert economica) Studii - superioare absolvite in domeniul economicb) Experienta specifica- experienta generala de minim 3 ani in domeniul economic-financiar; Experienta specifica in domeniul managementului financiar al unor contracte cu finantare europeana nerambursabila (sa fi prestat activitati de incadrare a cheltuielilor in categorii de cheltuieli eligibile, elaborarea cererilor de rambursare, intocmire/modificare buget, gestiunea si controlul cheltuielilor).-Declaratie de disponibilitate-formular 17, CV, Angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane, in original, semnat si datat, Continuare cerinta 57)Expert juridica) Studii: -superioare absolvite in domeniul juridicb) Experienta specifica -cel putin 3 ani indomeniuljuridic.-C.V.Declaratiede disponibilitate-formular 17, Continuare cerinta 58)Expert achizitii publicea) Studii: -superioare absolvite.b) Experienta specifica-cel putin 3 ani indomeniulachizitiilor publice.-C.V.Declaratie de disponibilitate-formular 17, Cerinta nr. 6 Daca este cazulAngajament ferm din partea tertului sustinator? daca ofertantul este sustinuttehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006., Cerinta nr.7 Informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinitde catre subcontractanti si specializarea acestora. Resursele materiale siumane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens.Cerinta obligatorie: Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora, Continuare cerinta 7Subcontractantii care vor fi nominalizati in oferte trebuie sa completeze cu propriile date: a.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;si vor prezenta certificat constatator emis de ONRCSubcontractantii nu au dreptul de a depune oferta proprie in cadrul ofertei.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante., Cerinta nr.8 Informatii privind asociereaIn cazul in care mai multi asociati depun o oferta comuna, acestia vor trebui sa declare partea/partile din contract ce vor fi indeplinite de fiecare in parte, liderul asocierii si sa prezinte imputernicirea acestuia. Ofertantii vor prezenta un acord de asociere in original sau copie legalizata.Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/ subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare;In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Acordul de asociere prezentat trebuie sa contina cel putin: lista tuturorasociatilor, nominalizarea liderului de asociatie, activitatile din contract carese vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat, ,Continuare cerinta 8Imputernicirea liderului asociatiei in raport cu autoritatea contractanta de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare, asociatul care va raspunde de raporturile financiare instituitecu autoritatea contractanta (urmare a derularii contractului de servicii).In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatiapersonala a ofertantului si capacitatea deexercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite defiecare asociat in parte, celelalte cerinte privind capacitatea economico financiarasi tehnica se vor considera indeplinite prin cumul., Cerinta nr.1Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante contracte., Cerinta nr.2 Experienta similara.Ofertantul trebuie sa prezinte, pentru dovedirea experientei similare, un numar de maxim 3 contracte de prestari servicii similare, a caror valoarea cumulata sa fie cel putin egala cu 420000 lei, exclusiv TVA.(vezi sicontinuare cerinta 2)Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani , calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta si copia contr. de subcontractare/asociere.Pers.juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere certificata., Cerinta nr.3 Resurse tehnice. Oferatantul va prezentaoDeclaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Formular 13.Ofertantul trebuie sa dispuna de logistica, echipamente necesare prestarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport.Se va prezenta documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor tehnice, logistica, software, tehnica de calcul, mijloace de transport etc., Cerinta 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere., Cerinta 5Informatii privind personalul de conducere si personalul responsabil cu prestarea serviciilor in scopul indeplinirii contractului.Pentru personalul nominalizat cu indeplinireacontractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat.- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel depersoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul, -declaratia de disponibilitate a specialistilor responsabili cu prestarea serviciilor.Avand in vedere complexitatea lucrarilor, autoritatea contractanta solicita: , Continuare cerinta 51) Manager proiecta) Studii: - superioare absolvite de preferinta in domeniul juridic/tehnic/economicb) Experienta specifica - cel putin 3 ani experienta in domeniul managementului si va face dovada ca detine specializari/cunostinte in management de proiect? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (CV/carte de munca/ fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/orice alt document probant). Certificate de absolvire/ diplome privind managementul de proiect/ profesia de manager de proiect/ implementarea proiectelor cu finantare europeana.- Declaratie de disponibilitate-formular 17 Angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane, in original, semnat si datat, Continuare cerinta 52) Consilier pe domeniul dezvoltarii de afaceria) Studii - superioare absolvite in domeniul economicb) Experienta generala - cel putin 3 ani experienta in domeniul economic? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (CV, carte de munca/ fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/orice alt document probant).-Declaratie de disponibilitate-formular 17Angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane, in original, semnat si datat Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in mod nerestrictionat pentru toti operatorii economici interesati, pe site-ul www.e-licitatie.ro, la sectiunea CERERE DE OFERTA - INVITATII DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer