Achizitie publica - ?SERVICII DE MANIPULARE (INCARCARE/DESCARCARE) SI TRANSPORT AUTO RUTIER DE MARFURI ALIMENTARE (IN VEDEREA DERULARII PEAD 2013 - 2014)?
Detaliu pentru invitatia numarul 353215
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353215/29.08.2013
Denumire contract: ?SERVICII DE MANIPULARE (INCARCARE/DESCARCARE) SI TRANSPORT AUTO RUTIER DEMARFURI ALIMENTARE (IN VEDEREA DERULARII PEAD 2013 - 2014)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233212890, Fax: +40 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal NR.35, BL I4 PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 0233232390, fax: +40 0233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal NR.35, BL I4 PARTER , PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 0233232390, fax: +40 0233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?SERVICII DE MANIPULARE (INCARCARE/DESCARCARE) SI TRANSPORT AUTO RUTIER DEMARFURI ALIMENTARE (IN VEDEREA DERULARII PEAD 2013 - 2014)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?SERVICII DE MANIPULARE(INCARCARE/DESCARCARE)SI TRANSPORT AUTO RUTIER DEMARFURI ALIMENTARE(IN VEDEREA DERULARII PEAD 2013 - 2014)?-Servicii de transport auto rutier de produse alimentare -2341, 163tone;val.estim =188247.56 leifara TVA ;
-Servicii de manipulare descarcare/incarcare produse alimentare -4682, 326 tone;val.estim =10045.50 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 60112000-6 - Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 293.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 1982, 93 lei. Data pt.care se face echiv.leu/alta valuta, este data publicarii invitatiei in SEAP. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO55TREZ4915006XXX000151, deschis la Trezoreria Municipiului Piatra Neamt;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile)- (model formular din sectiunea formulare). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art. 278?1 din OUG34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 1982.93 Lei, conform art.278?1 lit. a) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din val.contractului fara TVA. Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie se face in conformitate cu art.90 din HG 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului .In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale in original/copie legalizata;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 alANRMAP, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat in original/copie legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentarea in cadrul documentelor de calificare a unei declaratii pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art.69^1 din OUG 34/2006; Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Culita Tarata-Presedinte, Dan Manoliu-Vicepresedinte, Emilia Arcan-Vicepresedinte, Soroceanu Daniela-Secretar al judetului, Cristina Mititelu-Sef serviciu Coordonarea Consiliilor locale, Bogdan Bosovici-Sef Serviciu juridic Contencios, Relatii publice, Muraru Irina-Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior-Serviciul Juridic Contencios, Relatii publice, Asandei Ileana-Sef birou Secretariat si Editarea Monitorului Oficial, Buzenschi Nicoleta-Sef birou Resurse umane, Doru Conache Gavriliu?Director Executiv Directia Generala de Dezvoltare Judeteana, Daniela Parau?Sef Serviciu Programe Europene, Popa Mihaela-Sef birou Unitatea de Implementare a Proiectelor, Afloarei Anca-Sef Serviciu Turism, Blaga Lidia Marinela-Inspector de specialitate II Serviciul Turism; Dascalu Raluca-Inspector de specialitate IA Serviciul Turism;Simion Maria-Sef serviciu Administrare Drumuri Judetene si Alimentari cu apa, Neculai Cojocariu-Director Executiv Directia Generala Buget Finante, Bosovici Adriana Elena-Director executiv DGF, Condurache Ionel Sorin-Sef serviciu Patrimoniu, Ana Roxana Niculita-Sef Serviciu Buget suspendata cu data de 21.06.2013, Gartu Mihaela Daniela- Sef Serviciu Buget-promovata temporar, Elena Filipescu-Sef Serviciu Venituri Bugetare, Analiza-Sinteza si Recuperare Creante, Nicolae Aurelia Elena-Arhitect sef, Galban Cornel Viorel-Sef serviciu amenajarea Teritoriului, Urbanism, Autorizari, Mihail Popescu-Sef Birou Achizitii Publice, Luiza Diana Cretu-Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Diana Irina Iancu-Consilier, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Elena Mihaela Cojocaru-Consilier, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Cristina Secara-Inspector de specialitate, studii superioare, grad profesional II Birou Achizitii Publice, Mihail Gavril-sef Serviciu Administrativ, Elena Vasiliu-Consilier, Serviciul Venituri Bugetare, Analiza?Sinteza si Recuperare Creante; Stejaru Petre-Consilier, Compartiment Specializat de Transport?Autoritate de Autorizare; Consilieri judeteni: Neculai Andoni, Adrian Smarandei, Florin Andronache, Adrian Bourceanu, Dan Vasile Constantin, Dionisie Dumitrascu, Alin-Lucian-Emanuel Antochi, Constantin Iacoban, Andrei V. Ignat, Aurelian V. Jora, Mihai Alexandru, Vasile Murariu, Vasile I. Nica, Bogdan Onu, Gabriel Dan Paval, Mircea Pintilie, Vasile Stefan Ploscaru, Vasile Pruteanu, Neculai Puscasu, Radu Tudorel, Constantin Sandu, Nadina Simion, Ioan Spiridonescu, Constantin Claudiu Stafie, Ciprian Constantin Serban, Iulia Serban, Cristian Constantin Tapalaga, Cristian Tomulet, Daniel Vasiliu Moise, Gheorghe Vasiloiu, Visan Gabriel Lucian, Gabriel Cristian Farcas.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de tertii sustinatori si eventualii subcontractanti.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , original/copie legalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate serviciile ce fac obiectul contractului.Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document. Pentru persoane fizice/juridice straine: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale, valabile in tara de origine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, original/copie legalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente.2.Licenta transport marfa a operatorului economic ( copie conform cu originalul)- pana la data semnarii contractului de achizitie, ofertantul castigator va depune copii conforme pentru toate vehiculele necesare derularii contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de Informatii Generale-unde se regasesc datele de contact, cifra deafaceri a operatorului economic pentru ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Orice documente contabile aferente activitatii din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), conform prevederilor legale. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ALTA VALUTA comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx. Se va folosi cursul BNR pt fiecare an in parte.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G.34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si 181 lit. a, c, si d al OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Informatii privind experienta similara1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita decertificate/documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada ., 2. a)Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, inclusiv CV-urile semnate ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.-CV-urile insusite vor fi insotite de copii dupa diploma sau certificate care sa atesta studiile si pregatirea profesionala necesare indeplinirii sarcinilor pentru care s-a facut nominalizarea; Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii-in original.2.b)Declaratia privind personalul deexecutie minim necesar in realizarea contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin o persoana atestata prin?Certificat de competenta profesionala pentru transportul rutier national si international de marfa?, 3. Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice necesare operatorului economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine indiferent sub ce form(proprietate, inchiriere etc) un utilaj de manipulare marfa(incarcare/descarcare)., 4.Declaratie subcontractanti-daca este cazul cu informatii privind partea/partile din contract, pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze, sau ce urmeaza a fi indeplinit de subcontractanti, in original., 6.Aviz sanitar veterinar pentru mijloacele de transport folosite la transportulalimentelor cuprinse in programul HG 600/2009., 7.Acord de asociere-daca este cazul. Operatorul economic se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea acestui contract si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart.180, art. 181 lit. a), c1) si d), conform art. 190 alin. (2) din OUG, 69>1nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 dinOUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatoruluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 15:19