Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de manipulare si depozitare ciment de sonda, tip G


Detaliu pentru invitatia numarul 345236
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 345236/13.04.2013
Denumire contract: Servicii de manipulare si depozitare ciment de sonda, tip G
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805133, fax: +40 269830283, persoana de contact: Serviciul Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNGN ROMGAZ SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, jud. Sibiu, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de manipulare si depozitare ciment de sonda, tip G
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitia serviciilor de manipulare si depozitare ciment de sonda, de tip G.
II.1.6) CPV: 63100000-0 - Servicii de manipulare si de depozitare a incarcaturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 41, 562 - 62, 342 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 1240 lei. Perioada de valabilitate solicitata este de 60 de zile de la termenullimita stabilitpentru depunereaofertelor. Data de referinta la care se face echivalenta in lei a garantiei constituite in alte valute, daca este cazul, este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul comunicat de BNR.Modalitatea de constituireconf. preveder. art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006, respectiv: prin virament bancar, in contul autoritatii contractante, RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, deschis la BCR Sucursala Medias, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor, cf. art. 86, alin. (6) HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Suma care se va retine din garantia de participare in conditiile prevazute de art.278^1 din OUG nr.34/2006 este de 623.42 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, acontractului.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin. (1) si (3), modificat prin H.G. nr. 1045/2011.Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate panala aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Se va completa Formularul 12A de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.II. Art. 1811) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul 12 B de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat. si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.2) Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerinta este considera ca fiind indeplinita.Nota: Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d).III. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul IV.Art. 69^1Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006?. Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat. Acest formular se va prezenta atat de subcontractant cat si detertul sustinator, conform Ordin ANRMAP 170/2012. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - dl.Corin Cindrea, Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
- dl. Lucian Barsan, Director Tehnic Achizitii SNGN ROMGAZ S.A. Medias;
- dl.Ispasian Ioan Dinca, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
- dl. Sorin Gheorghiu , Directortehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias;
- d-na Elena Popa, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
- d-naAngela Melinescu, Sef Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
- dl Gabriel Catana, Sef Serviciul Achizitii, membru comisie de evaluare;
- dl. Florian RUSU, ServiciulAchizitii, membru comisie de evaluare;
- d-na Aurica CATANA, Sef Serviciul Protectia Mediului;
- dl. Andrei Popescu, consilier juridic, Sef Biroul juridic I. Certificat Constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului: Note: 1) Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuniin oricare din formele: - original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, care sa contina informatiile reale la data limitaa depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al prestatorului.2) la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la termenul limita a depunerii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?cf. cu orig?.II.In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M -urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, conform Anexei 1 din O.G. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.Note: 1.Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conformL 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.2. in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri, din ultimii 3 ani. Se va completa Fisa de informatii generale, Formularul V.4 cu toate informatiile solicitate referitoare la datele de identificare, adresa, cifra medie de afaceri din ultimii trei ani. Nu se solicita un nivel valoric al acestui indicator economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe va prezenta Formularul 12E ?Listaprincipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?, care sa contina valori, perioade de prestare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul va prezenta un document (contract/proces verbal de receptie), care sa confirme prestarea de servicii similare obiectului contractului in valoare de minim 40.000 lei.Note: 1. Se permiteprezentarea de copii dupa informatii relevante din contract in indeplinirea contractului respectiv.2.Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita si de un tert sustinator. Angajamentul ferm al tertului sustinator se va prezenta in original.3. In cazul depunerii unei oferte comune cerinta va fi indeplinita prin cumul de membrii asocierii.4. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se calculeazaprinraportare la data limita de depunere a ofertelor., Utilaje: -un Siloz depozitare ciment, min. 400 tone;
- un cantar bascula, min. 50 tone;
- o instalatie incarcare/descarcare pneumatica ciment vrac;
- un sistem de incarcare in saci din containerSe va prezenta Formularul 12H ?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii?.Note: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/depozit, etc pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat estepermisa si prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie. Echipamentelevor avea verificarea ISCIR si metrologica la zi.Prestatorul va face dovada care atesta detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a depozitului aflat la cel mult 100 km fata de sediul achizitorului, Medias, str. Garii, nr. 7, jud. Sibiu., PersonalSe va prezenta Formularul 12I ? Informatii referitoare la calificarea personalului responsabil cu indeplinirea contractului de servicii?.Nota: Se vor prezenta copii dupa autorizatiiISCIR pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o declaratie privind subcontractantul /subcontractantii, partile din contract pe care acesta/ acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere., Informatii privind sustinerea fermaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Ofertantul va prezenta obligatoriu un document emis de organisme acreditate care sa confirme certificarea sistemului calitatii: Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, in termen de valabilitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer