Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de marketing pentru proiectul ?Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona centrala a vaii Cotmeana judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice antropice?


Detaliu pentru invitatia numarul 325023
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA COTMEANA (CONSILIUL LOCAL COTMEANA ARGES)
Numar invitatie: 325023/25.04.2012
Denumire contract: Servicii de marketing pentru proiectul ?Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona centrala a vaii Cotmeana judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice antropice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COTMEANA (CONSILIUL LOCAL COTMEANA ARGES)Cod fiscal: 4318377, Adresa: COM. COTMEANA, SAT COTMEANA, JUD. ARGES, Cotmeana, Telefon: 0248/242044, Fax: 0248/242044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. COTMEANA, SAT COTMEANA, JUD. ARGES, Cotmeana, Romania, cod postal: 117305, telefon: +0 248/242044, fax: +0 248/242044, persoana de contact: LILIANA GHINEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI COTMEANA, SAT COTMEANA, JUD. ARGES.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de marketing pentru proiectul ?Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona centrala a vaii Cotmeana judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice antropice?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de marketing pentru proiectulDezvoltarea si consolidarea turismului in zona de nord centrala a Vaii Cotmeanajudetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice antropice, ce se va realiza prinProgramul Operational Re Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona de nord centrala a Vaii Cotmeanajudetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice antropice gional 2007 -2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.3. Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica.Prestarile de servicii de marketing din cadrul proiectului constau in organizarea participarii la manifestari expozitionale de turism in tara.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.000 lei- Modul de constituire a garantiei de participare: i) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante.In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.ii) numerar in contul autoritatii contractante, Comuna Cotmeana, CF: 4318377iii) instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? .In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate de asigurari straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind garantia de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMMIn masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare cuantum de 1000 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Aceasta se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau se va realiza prin retineri succesive din facturi.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratii privind eligibilitatea-Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Anexa 10 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-2) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se considera obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorde asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, numai cele mai mari de 10.000 euro fara TVA. Se va completa Anexa 10 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic)Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Se vor atasa certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.3)CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta -Se va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/20104)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.(Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Visan Ionel Dragos ? primar, Ghinea Ionela Liliana ? secretar, Melcescu Cristina ? contabil sef) Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN precizata la pct. 2a) sau echivalent. (Ofertantul; clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata).Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii)Documentul va fi utilizat si la a situatiei personale a ofertantului.2a) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a presta serviciile avand: - codul 7311 ? Activitati ale agentiilor de publicitate (cod CAEN)sau- codul 7312 ? Servicii de reprezentare media (cod CAEN)sau- codul 7320 Activitati de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice sau echivalent
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 120000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul in Euro (pentru persoanele juridice straine). Pentru calculul echivalentei leu/euro se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica.Ofertantul va prezenta lista principalelor prestari de servicii prestate in ultimii trei ani. In cazul in care existaasociati, valoarea contractelor se va lua prin cumul , conform ordinului nr.509/20011.a) Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa fie considerate ca suficiente si satisfacatoare pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata.Se va completa Formularul nr. 13 (declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie potrivit Ordinului nr.509/2011)., Informatii privindcapacitatea profesionalaOfertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).In cazul in care exista subcontractanti sau asociati, resursele umane se vor lua in considerare prin punerea lor in comun cu ofertantul/liderul de asociatie, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi. Se vor atasa: Anexa nr.14 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Anexa nr. 17 ? Informatii referitoare la personalul de conducere.Pentru personalul precizat mai sus se vor atasa: Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original. Se va completaCurriculum Vitae pentru fiecare persoana.Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinutede persoanele respective, n, Informatii privind subcontractantii.Toti subcontractantii trebuie sa indeplineasca conditiile de calificare in ceea ce priveste Situatia personala a ofertantului, in conformitate cu Acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Acordurilor de subcontractare si Documentatiei de atribuire., Informatii privind asociatii.a) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.b) Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire. Standarde de asigurare a calitatii.Cerinta minima pe care ofertantul trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat: dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. Se vor prezenta, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Standarde de protectie a mediului.Cerinte minime privind masurile de protectie a mediuluiCerinta minima pe care ofertantul trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat: dovada asigurarii unui nivel corespunzator al protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent. Se vor prezenta, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer