Achizitie publica - Servicii de Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral
Detaliu pentru invitatia numarul 343061
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343061/25.02.2013
Denumire contract: Servicii de Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: +40 0241673036, Fax: +40 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 0241673036, fax: +40 0241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniulAdministratiei Bazinale de Apa Dobrogea-Litoral, conform cerintelor din caietul de sarcini pe fiecare lot.Masuratorile si observatiile hidrometrice si hidrogeologice ce vor fi contractate se vor executa in conformitate cu Planurile anuale de activitate hidrologica pentru anul 2013 aprobate de A.N. Apele Romane.
II.1.6) CPV: 71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pe fiecare lot este prevazut in Anexa B.Pentru participarea la mai multe loturi garantia de participare se va prezenta separat pentru fiecare lot.Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: a) Scrisoare de garantie bancara in conformitate cu modelul anexat (Formular 4), scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legale b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, CUI 23877359, c) numerar la casieria ABADL.Echivalenta leu/alte valute se va face cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul neprezentarii dovezii de constituire a garantiei de participare asa cum a fost solicitata, ofertantul va fi declarat respins in cadrul sedintei de deschidere. Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 % in conformitate cu Legea nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006Prezentare formular 3 in originalFormularul se va completa de ofertant/asociat/tert sustinator, daca este cazulCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr.34/2006Prezentare formular5 in originalFormularul se va completa de ofertant/asociat/tert sustinator/subcontractant.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt urmatoarele: George Papari-Director, Adela Mihalcea-Director Economic, Marian Mitrea-Director Tehnic Exploatare LH, Constantin Sava, Nicusor Buzgaru, Mirella Oancea, Diana Ginara-birou Achizitii, Dacian Teodorescu-sef.serv.PBHH, Gabriela Constantinescu-comp.Juridic si Contencios, Adrian Chera-ing.sef SGA ConstantaCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Prezentare formular 4 in originalFormularul se va completade ofertant/asociat si tert sustinator, daca este cazul, pentru lit. a, c1, dCerinta nr. 4Cazier fiscal, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Se va prezenta de ofertant/asociatCerinta nr. 5Certificat de participare la procedura cu oferta independentaPrezentare Formular 2 in original.Se va prezenta de ofertant/asociatCerinta nr. 6Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificareOfertantul poate utiliza de facilitatea prevazuta la Art.11 din HG 925/2006, modificata si completata, caz in care se va prezenta Formularul 10 completat in original.Se va prezenta de ofertant/asociat Certificat constatator, sau echivalent, emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata, sau copie cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul poate presta serviciile care fac obiectul proceduriiInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru persoane juridice/fizice straine se va prezenta Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul poate presta serviciile care fac obiectul proceduriiDocumentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.Se va prezenta de ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraPrezentarea ultimului bilant contabil, sau a situatiilor financiare, vizate si inregistrate de organele competente (daca publicarea acestuia este prevazuta de legislatia tarii de rezidenta a ofertantului).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului, Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 08:53