Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral


Detaliu pentru invitatia numarul 356865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Numar invitatie: 356865/13.01.2014
Denumire contract: Servicii de Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: +40 0241673036, Fax: +40 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIRCEA CEL BATRAN NR. 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 0241673036, fax: +40 0241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MIRCEA CEL BATRAN NR. 127, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniulAdministratiei Bazinale de Apa Dobrogea-Litoral, conform cerintelor din caietul de sarcini pe fiecare lot.Masuratorile si observatiile hidrometrice si hidrogeologice ce vor fi contractate se vor executa in conformitate cu Planurile anuale de activitate hidrologica pentru anul 2014 aprobate de A.N. Apele Romane.
II.1.6) CPV: 71631440-6 - Servicii de monitorizare a debitului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pe fiecare lot este prevazut in Anexa B.Pentru participarea la mai multe loturi garantia de participare se va prezenta separat pentru fiecare lot. Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: a) Scrisoare de garantie bancara in conformitate cu modelele anexate (Formular 13 si Formular 14), scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legale b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, CUI 23877359, c) virament bancar, d) numerar la casieria ABADL.Echivalenta leu/alte valute se va face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor la cursul de schimb al BNR.In cazul neprezentarii dovezii de constituire a garantiei de participare asa cum a fost solicitata, ofertantul va fi declarat respins in cadrul sedintei de deschidere. Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 % in conformitate cu Legea nr.346/2004. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM va prezenta, anexat garantiei de participare, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006Prezentare formular 3 in originalFormularul se va completa de ofertant/asociat/tert sustinatorCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr.34/2006Prezentare formular5 in originalFormularul se va completa de ofertant/asociat/tert sustinator/subcontractant.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt urmatoarele: George Papari-Director, Adela Mihalcea-Director Economic, Marian Mitrea-Director Tehnic Exploatare LH, Chera Adrian-director RAPM, Rodica Vasile-director SGA Constanta, , Mirella Oancea, Raluca Tache-birou Achizitii, , Gabriela Constantinescu-comp.Juridic si Contencios, Apostol Lucica-serv.Fin.-Contab., Camelia Pulbere-sef.serv.PBHHCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Prezentare formular 4 in originalFormularul se va completade ofertant/asociat si tert sustinator, daca este cazul, pentru lit. a, c1, dCerinta nr. 4Cazier fiscalCazier fiscal in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul/asociat nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut yermenul limita de depunere a ofertelorAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociatCerinta nr. 5Certificat de participare la procedura cu oferta independentaPrezentare Formular 2 in originalAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociatCerinta nr. 6Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificareOfertantul poate utiliza de facilitatea prevazuta la Art.11 din HG 925/2006, modificata si completata, caz in care se va prezenta Formularul 10 completat in original.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat Certificat constatator, sau echivalent, emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata, sau copie cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul poate presta serviciile care fac obiectul proceduriiInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru persoane juridice/fizice straine se va prezenta Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul poate presta serviciile care fac obiectul proceduriiDocumentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.Se va prezenta de ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Prezentarea ultimului bilant contabil, sau a situatiilor financiare, vizate si inregistrate de organele competente la 31.12.2012 (daca publicarea acestuia este prevazuta de legislatia tarii de rezidenta a ofertantului).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personaluluiSe vor prezenta CV-uri si copii ale actelor de identitate pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 1 Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer