Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de medicina muncii


Detaliu pentru invitatia numarul 329412
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONPET SA PLOIESTI
Numar invitatie: 329412/13.06.2012
Denumire contract: servicii de medicina muncii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Rezervoarelor nr.8 Ploiesti, serv. Structura de securitate, corp A, demisol. Program: Luni-Joi = 8.15-16.00 si Vineri = 08.15-13.00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de medicina muncii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii medicina muncii conform prevederilor din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de particip ? 4000 lei. Valab: 120 zile de la termen lim de depun a of. constituire: -instr de garantare emis de o soc.bancara/asigurari, ORIGINAL, irevoc, in fav CONPET SA, elab conf model din sect IV. Din el trebuie sa reiasa ca soc. bancara/asigurari va plati CONPET suma solicitata, la prima cerere scrisa. Obligatoriu, instr.I de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din valoarea GP, iar soc.bancara/de asigurari va elibera catre CONPET, suma stabilita in conformitate cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, respectiv: 2000 lei. ?OP, cu conditia confirmarii virarii sumei respective reprez-val GP in contul CONPET (RO38RNCB0205044865700001, la BCR Ploiesti), prin extras de cont sau scrisoare de confirm din partea bancii, pana la termen si ora limita de deschid a ofertelor. Doc.care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior. In cazul IMM se va anexa si declaratia de IMM
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1) sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formular 2 ?Decl priv eligibilit?. Ofertant are oblig de a compl si prez Formular nr. 2 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?.2. Formular 3 ?Decl priv neinc intr-una din sit prev la art 181 din OUG 34/2006?. Ofertantul are oblig de a compl si prez Formular nr. 3 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?.3. Formular nr. 4 ?Decl priv calit de particip la procedura?. Ofertantul are oblig de a compl si prez formular nr. 4 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?4. Formular nr. 5 ?Certific de particip la licit cu of indep?. Ofertantul are oblig de a compl si prez formular nr. 5 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?5. Certificate constatat priv indeplin oblig exigib de plata a impozitelor si taxelor catre buget consolid de stat si buget local - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de MF, Ag Nat de Admin Fisc. Ofertantul are oblig sa prez sit oblig scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oferta in orig, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, . In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.6. Formularul nr. 6 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69 ind 1 din OUG 34/2006?. Persoanele cu functie de decizie in cadrul CONPET sunt: ing. Dorin Tudora ? Director General, ing. Vasile Crisan ? Director Logistica ? Achizitii si Presedintele Comisiei de Evaluare; membrii comisiei: ing. Andronela Barbulescu, ec. Lucia Dumitrescu, cs.jr. Valentin Marcu, ec. Ioana Radu Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara deschiderii ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani, de minimum 400.000 lei. Ofertantul are obligatia de a prezenta formularul nr. 7 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?si bilanturile contabile 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrate la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl si lista principr prest de serv din care sa rez indeplin in ultimii 3 ani a cel putin un contr cu ob asemanr celui pentru care se oferteaza si cel putin egal cu 190.000 lei. Ofertant va anexa copia contr prez ca exper simil si va prez certific de buna exec: recomand din partea benef contract prez ca exp simil, care se incadr in cerintele de la acest punct. Mentionam ca din contr prez ca exp simil, sunt sufic numai inform priv partile contractante, obiectul contr, val si durata acestuia, precum si pag ce poarta semnaturile reprezr legali ai partilor contractante.Ofertant va putea prezenta si alte docum pe care le cons edificat in sustin si doved exper simil.Ofertant are oblig de a prez: Formular nr. 8 si Anexele 1 si 2 compl si stampil de beneficiar contract prezt in copie, ,Declaratie si lista privind subcontractantii.Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa la acesta, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).In cazul in care ofertantul nu va subcontracta parti din contractul de achizitie publica, are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9, in care va preciza faptul ca nu are subcontractanti pentru executia lucrarilor. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata., Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriu, vor face parte: - medici de medicina muncii, conf Ord 979/2004;
- medici specialisti cu autorizatie de libera practica, conf Ord 979/2004- psiholog atestat de Min. Transp si Colegiul PsihologilorOfertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 10, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare? si de a anexa la acesta: CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului si copii ale autorizarilor personalului. Certificat ISO care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in domeniul serviciilor de medicina muncii. Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate. Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer