Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de medicina muncii


Detaliu pentru invitatia numarul 342624
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Numar invitatie: 342624/12.02.2013
Denumire contract: Servicii de medicina muncii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308338/ +40 0256308337, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia comerciala, Birou Achizitii Lucrari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, telefon: +40 0256308338/ +40 0256308337, fax: +40 0256430631, etaj I , Sala Consiliu de Administratie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de medicina muncii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de medicina munciipentru 950 de lucratori, din care pentru 50 de lucratori servicii medicale pentru siguranta circulatiei (auto), conform Caietului de Sarcini nr. 1037/21.01.2013
II.1.6) CPV: 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum = 1660lei ;Perioada valabilitate= 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a) printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3), art.87 din HGnr.925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 . In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 830 lei calculata conform art.278 ¹ aliniat(1)din OUG nr.34/06.b)ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SATimisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul Financiar SC CompaniaLocala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitentapana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovicinr.4;Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrareaintreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de operatori economicicare sunt IMMuri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusain euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5%din pretul contractului fara TVA.Mod de constituire: a)?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006; b) retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr. 1045/2011 . Mod de restituire a valorii garantiei de buna executie : in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contract , daca achizitorul nu a ridicat pana la acea datapretentii asupra ei (conform prev.art.92 alin.(2) din HG nr 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata.Completare formular 12ACerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010 Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata . Completare formular 12B . In cazul in care exista terti sustinatori acestia vor completa Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata - Completare formular 12SCerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: dir.gen.ing.Pampu Petrica, Dir.ec.Buciu Ionel, Dir.Prod.ing.Popa Dorin, Dir.Comerc.Mircea Cristian, Sef B.Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, B.Achizitii Lucrari ing. Chirici Mira, Responsabil SPP ing. Stoica Nicolae, Responsabil SU ing.Costea Viorel, Coordonator SIM ing.Mihaela Manolache, cj.Crisenescu Claudia, cj.Ciobotea Daniel, B.Achizitii Lucrari ec. Sedan Erica , B.Achizitii Lucrari ing.Beres FlorinNota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 vor fi indeplinite de fiecare membru algrupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 4 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acestsens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Persoane juridice : Se va prezenta Certificatul emis de registrul unic al cabinetelor medicale , din care sa reiasa clar ca ofertantul este autorizat sa exercite activitatea de medicina muncii precum si specialitatile medicale necesare evaluarii lucartorilor incadrul derularii contractului (document in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. (experienta similara) : - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Completare declaratie-Formular 12E si tabel anexa). Prestarile de servicii se confirma pentru maxim doua contracte din lista, in baza carora s-au prestat servicii similare cu obiectul contractului, cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 60.000 lei fara TVA, prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar).Respectivele certificate/documente vor indica denumirea serviciului, valoarea, perioada de prestare si vor preciza daca serviciula fost dus la bun sfarsit ., Cerinta nr. 2.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice necesare prestarii serviciilor specifice de medicina muncii , utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului(Formular 12H si Anexa )., Cerinta nr. 3.Declaratie care contine informatii privind personalul angajat (de specialitate si atestat) , numarul si pregatirea cadrelor de conducere ( certificarea pregatirii in management ) precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Se va prezenta : CV-urile persoanelor mentionate in declaratiepentru personalul angajat si in copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul » documente care sa confirme certificarea pregatirii in managementpentru cadrele de conducere., Cerinta nr 4Contractul de asigurare de malpraxis pentru ofertant conf. art. 656 din Leg. 95/2006, care sa acopere responsabilitatea in caz de greseli in activitatea profesionala (document in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")., Cerinta 5 - Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie amediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpulindepliniriicontractului de servicii, cu privire la gestionarea deseurilor ( Legea211/2011) avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini , cap.VIII pct. 8.4. Pentru demonstrarea cerintei , operatorul economic va prezenta urmatoareledocumente relevante: - contract/contracte sau acord de colaborare/acorduride colaborare sau acord/ acorduri de subcontractare cu operatori economiciautorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri rezultate inurma prestarii serviciului (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cuoriginalul?) , inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora (in copielizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?), Cerinta nr.6 : -Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Completarea Formularului 12 G si atabelului anexa) In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta urmatoarele documente : -Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la proceduraFormularul 12 C-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ? Formular 12 D, Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere ( Formularul 1A ). Cerinta 1.Prezentarea in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul", a certificatelor emise de un organism national sau international de certificare acreditat, privind implementarea unor sisteme de management integrat calitate, mediu in conformitate cu cerintele standardelor SR EN ISO 9001:2008; SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent . Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplinestePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer