Achizitie publica - SERVICII DE MENTENANTA ( INTRETINERE SI RFEPARATII )PENTRU ECHIPAMENTE MULTIFUNCTIONALE DE RETEA
Detaliu pentru invitatia numarul 347604
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347604/29.05.2013
Denumire contract: SERVICII DE MENTENANTA ( INTRETINERE SI RFEPARATII )PENTRU ECHIPAMENTE MULTIFUNCTIONALE DE RETEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa de Asigurari de Sanatate ConstantaCod fiscal: 11322621, Adresa: Mamaia 55-57, Constanta, Telefon: 0241552168, Fax: 0241520083
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mamaia 55-57, Constanta, Romania, cod postal: 900590, telefon: +40 241552168, fax: +40 241520083, persoana de contact: Marinel Ciobanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CASA DE ASIGURARI DE SANATATE CONSTANTA- CONSTANTA Bdul MAMAIA NR.55-57 ;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MENTENANTA ( INTRETINERE SI RFEPARATII )PENTRU ECHIPAMENTE MULTIFUNCTIONALE DE RETEA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE MENTENANTA ( INTRETINERE SI REPARATII)PENTRU ECHIPAMENTE MULTIFUNCTIONALE DE RETEA. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, in functie de volumul de servicii prestate si bugetul alocat cu aceasta destinatie.Podusele principale ce vor fi furnizate sunt: set tonere, fusing unit, folie transfer, oil coating, sistem role, casete de hartie etc. si orice componenta a imprimantei care conduce la imposibilitatea functionarii acesteia .valoarea estimata fara TVA intre 100.000 ron si 280.000 ron in functie de bugetul alocat si de eventuale suplimentari bugetareOptiuni: prevederile art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 - 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE IN CUANTUM DE 1400 RON SI SE POATE ACHITA LA CASIERIA INSTITUTIEI DIN CONSTANTA BD. MAMAIA NR.57 SAU IN CONTUL RO79TREZ2315005XXX000369, DESCHIS LA TREZORERIA CONSTANTA. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI.GARANTIA DE PARTICIPARE SE POATE CONSTITUI SI IN CONDITIILE ART.86(1) DIN HG.925/2006.PENTRU OPERATORII CARE CONSTITUIE GARANTIA DE PARTICIPARE IN EURO/ALTA VALUTA , ECHIVALENTA LEU/VALUTA SE VA FACE LA CURSUL BNR DIN DATA PUBLICARII INVITATIEI DE PARTICIPARE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratia privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G nr.34/2006.- declaratie privind calitatea de participant la procedura-certificat fiscal din care sareiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificatul se va prezenta in original sau in copie xerox cu mentiunea ofertantului , ,conform cu originalul'' semnat si stampilat .La solicitarea expresa a comisiei de atribuire a contractului, se va prezenta ulterior si exemplarul original.- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69' din O.U.G. nr.34/2006;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Dragos Poteleanu- Presedinte Director General, Ciobanu Marinel, Lipici Monica, Carausu Mihaiela, Maxim Carmen Laura, Auras Vasile Panait, Ciugulitu Emil, Silviu Ion, Marian Gheorghe ;
-certificat de participare cu oferta independenta ; - certificat de mentiuni eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie xerox, cu mentiunea ofertantului ?conform cu originalul?, semnat si stampilat, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani; - bilant contabil la data de 31.12.2012 sau la 30.06.2012 daca nu a fost inca depus la ANAF -ultima balanta contabila semnata si stampilatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari;
-informatii generale cu privire la pregatirea si calificarea personalului implicat in desfasurarea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 11:44