Achizitie publica - Servicii de mentenanta pentru echipamentele informatice si de telecomunicatii
Detaliu pentru invitatia numarul 331734
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331734/16.07.2012
Denumire contract: Servicii de mentenantapentru echipamentele informatice si de telecomunicatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenantapentru echipamentele informatice si de telecomunicatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de mentenantapentru echipamentele informatice si de telecomunicatii
II.1.6) CPV: 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1200lei. termen valabilitate 90 zile de la data limita de depunere prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus.- prin ordin de plata in contul S.C. HIDROELECTRICA ? S.A. Sucursala Targu Jiu Str Prelungirea Vasile Alecsandri Nr 1, jud. Gorj deschis la BCR ?Sucursala Tg Jiu sub nr.RO 63 RNCB0149042112110001. Se va prezenta exemplarul verde al ordinului de plata (in original), cu viza bancii, depunere la casierie. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 600 lei
Garantie de buna executie
2 %din valoarea contractului, fara TVA. Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 6 zile lucratoare de la data semnarii contractului. Se constituieprin : scrisoare de garantie bancara emisain favoarea autoritatiicontractante, emisa de o banca agreata de ambele parti- in original, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Constituirea garantiei de buna executie este conditie de incepere a executarii obligatiilor contractuale. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul convenit de parti, conduce la reziliereacontractului si pierderea garantiei de participare, de catre Prestator.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv , daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra sa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiiprivind situatia personala a operatorului economic-Nivel minim: - se vorcompletaformularele anexate inSectiunea C-"Declaratie privind eligibilitatea" si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181In situatia in care din documentele solicitate reiese caofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii2.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006.-Nivel minim- se va completaformularul anexat inSectiunea C-"Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006"in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Director SH Tg Jiu- Raicu Pantelie;
-Director Adj. Ec. Si Comercial- Negrea Ion;
-Sef Serviciu Contracte- Patruti Corina;
-Responsabil procedura- Berca Sofia Florinela;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Nivel minim: -se va completa formularul anexat in sectiunea C-"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"4.Certificate de atestarefiscala, din caresa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - copie 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data depunerii oferteiTrebuiesa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice -original/ copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista utilajelor necesare indeplinirii contractului;, 2.Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani ;, 3. Lista personalului specializat Ofertantul va prezenta dovada implementarii unui sistem de asigurare a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalentul acestuia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DA este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 09:37