Achizitie publica - Servicii de mentenanta a aplicatiei IPA ONLINE
Detaliu pentru invitatia numarul 339634
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339634/19.11.2012
Denumire contract: Servicii de mentenanta a aplicatiei IPA ONLINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta a aplicatiei IPA ONLINE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita prestarea de Servicii de mentenanta a aplicatiei IPA ONLINE, care constau in asigurarea unei bune functionari a aplicatiei care sa cuprinda si implementarea de functionalitati noi in functie de necesitatile identificate pe parcursul campaniei precedente sau solicitari noi, pe baza modificarilor legislative specifice, astfel: ?Supravegherea fisierelor de log (Apache, baza de date, sistem);?administrarea drepturilor de acces la sistem;?administrare drepturi utilizatori;?actualizarea straturilor existente;?modificarea, dezvoltarea si generarea de PDF-uri;?programari legate de interfata cu IACS;?corectarea erorilor care nu au fost cunoscute pana in prezent;?supravegherea sarcinilor automatizate;?asigurarea securitatii informatiilor;?corectarea rapoartelor;?introducerea de noi straturi;?generarea de rapoarte la cerere pentru agentie;?gestiunea exceptiilor;?interfatarea prin servicii standard OGC catre si dinspre alte agentii;?interfatarea cu aplicatiile IACS pentru functionalitatile noi;?gestiunea, testarea si instalarea patch-urilor software;?activitatile legate de inchiderea, respectiv deschiderea campaniilor anuale de finantare;?asigurarea functionalitatilor necesare in vederea pregatirii serverelor pentru campaniile urmatoare;?trecerea de la versiunea internet la versiunea intranet si operatiunea inversa;?extinderi de memorii pentru fisierele de sistem;?realizarea de copii de rezerva ale bazelor de date;?monitorizarea istoricului bazei de date;?stergerea parcelelor digitizate dar neinchise in vederea solicitarii sprijinului;?trecerea la versiunile actualizate ale serverului PostgreSQL, respectiv PostGis;?alte activitati necesare pentru imbunatatirea functionarii serverelor de productie;?realizarea unui mediu de test ca si copie a mediului de productie in vederea asigurarii testarii upgradarilor realizate;?elaborarea de noi rapoarte;?alte functionalitati a caror necesitate va aparea pe parcursul derularii contractului.?upgradari/actualizari ale sistemului actual conform modificarilor legislativeIn vederea evaluarii efortului necesar pentru realizarea serviciilor, autoritatea contractanta va pune la dispozitie, in perioada de elaborare a ofertelor, la sediul central din Bucuresti, o statie de lucru care va asigura accesul in sistemul integrat existent si va contine codul sursa si modelul de date al sistemului informatic al APIA. Orice potential Ofertant va avea acces la aceasta statie de lucru in timpul programului de lucru al APIA pe baza unei solicitari transmise cu cel putin 3 zile lucratoare in prealabil.Potentialii ofertanti vor avea dreptul sa consulte codul sursa fara a efectua copii sau a scoate in orice fel informatia in afara sediului autoritatii contractante si vor semna un angajament de confidentialitate in acest sens.
II.1.6) CPV: 72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 412, 101 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8.242 lei, valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art.86 din HG 925/2006. Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare.Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Se poate constitui si prin Virament bancar. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Trezoreria Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.121, 01 lei.Indiferent de instrumentul de garantare folosit, acesta se va depune in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Daca garantia se constituie prin Scrisoare de garantie, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura, in termen de 24 de ore de la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, - va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Experienta similara. Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare cu cele care fac obiectul prezentului contract, respectiv serv de mentenata sau dezvoltare software pentru un sistem web care foloseste tehnologii geo-spatiale, intretinere de baze de date geo-spatiale si editare on-line de date geo-spatiale de complexitate similara, in cadrulunuia sau mai multor contracte. Se va completa si prezenta Formularul F05 din sect Formulare. Se va prezenta de asemenea cel putin un contract de serv similare (se pot prezenta doar partile relevante din contract)/certificate/documente din care sa reiasa prestarea de servicii, care sa indeplineasca cerintele de experienta solicitate. In cazul in care activ similare s-au derulat in mai multe contracte, ofertantii pot prezenta si contracte/certificate distincte ca experienta similara.Valoarea cumulata a documentelor prezentate trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea prezentului contract, Nota: Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de ofertanti/ofertanti asociati. In cazul in care ofertantul este sustinut pentru capacitatea tehnica, cerinta privind experienta solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Se va completa si prezentasi Formularul F05.1 din sectiunea Formulare., Cerinta nr.2. Resurse umane. Se va prezenta nominal personalul de specialitate ce va fi utilizat pentru realizarea acestor serv, precum si calificarile aferente fiecarei persoane nominalizate. Se va completa si prezenta Formularul F13 din sectiunea Formulare.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului care trebuie sa indeplineasca cerinte de calificare si experienta profesionala.Pentru fiecare din persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri (in format EuroPass, conform modelului atasat din sectiunea Formulare), prin care sa se faca dovada ca acestia indeplinesc cerintele minime de calificare si experienta solicitate;, Din CV-uri trebuie sa reiasa: - Denumirea, Beneficiarul si Perioada de realizare a contractului/proiectului in care a acumulat experienta solicitata prin prezenta fisa de date;
-Cursuri absolvite, insotite de certificatele/diplomele aferente (specifice experientei si studiilor solicitate prin prezenta fisa de date);
- Locul actual de munca, In cazul in care expertii propusi pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta un angajament de participareal acestora prin care se angajeaza sa participe la proiectul care face obiectul prezentului contract. In situatia in care ofertantul este declarat castigator, acesta va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi si le va prezenta autoritatii contractante inainte de semnarea contractului. Se va completa si prezenta Formularul F14 Declaratie de disponibilitate din sectiunea Formulare., CV-urile vor fi semnate de catre titular pe proprie raspundere si insusite, sub semnatura si stampila, de catre firma ofertanta.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte de calificare si experienta profesionala: 1. Arhitect sistem cu studii universitare absolvite in domeniul IT&C/economic/tehnic finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, experienta in dezvoltarea de arhitecturi complexe, de tip Enterprise, cel putin 5 ani experienta profesionala generala si cel putin 3 ani experienta specifica in derularea de activitati legate de arhitectura sistemelor informatice., 2. Specialist tehnologii GIS cu studii universitare absolvite in domeniul geografie/geologie/tehnic finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, cunostinte in domeniul tehnologiilor GIS, dovedite prin diploma sau certificat, cel putin 5 ani experienta profesionala generala si cel putin 3 ani experienta specifica in designul, dezvoltarea si managementul bazelor de date spatiale (GIS).3. Specialist instruire GIS cu studii universitare absolvite in domeniul geografie/geologie/tehnic finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, cunostinte in domeniul tehnologiilor GIS, dovedite prin diploma sau certificat, cel putin 5 ani experienta profesionala generala si cel putin 3 ani experienta specifica in designul, dezvoltarea si managementul bazelor de date spatiale (GIS)., 4. Administrator sistem LINUX cu studii universitare absolvite in domeniul IT&C/economic/tehnic finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, experienta in operarea sistemului Linux, cel putin 5 ani experienta profesionala generala si cel putin 3 ani experienta specifica in derularea de activitati legate de sistemele informatice Linux.5. Dezvoltator web cu studii universitare absolvite in domeniul IT&C/economic/tehnic finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, cel putin 3 ani experienta pofesionala in pozitia de dezvoltator web.6.Administrator baza de date cu studii universitare absolvite in domeniul IT&C/economic/tehnic finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, cel putin 3 ani experienta profesionala in pozitia de administrator baze de date., Cerinta nr.3. Informatii privind subcontractantii- Daca este cazul, se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular D din sectiunea formulare).- Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul de subcontractare. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr.4. Informatii privind asociatii- Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor.Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul (conventia) de asociere, care seintocmeste in conformitate cu formularul F16.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii si se poate descarca online, din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 11:48