Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de mentenanta a capacitatilor de medie tensiune si a instalatiilor de joasa tensiune apartinand S.C. Ploiesti Industrial Parc S.A


Detaliu pentru invitatia numarul 345728
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.
Numar invitatie: 345728/23.04.2013
Denumire contract: Servicii de mentenanta a capacitatilor de medie tensiune si a instalatiilor de joasa tensiune apartinand S.C. Ploiesti Industrial Parc S.A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.Cod fiscal: RO 14380546, Adresa: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Telefon: +40 244434028, Fax: +40 244434027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Romania, cod postal: OP1, CP 147 PLOIESTI, telefon: +40 244434028, fax: +40 244434027, persoana de contact: DAN NITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Romania, cod postal: OP1, CP 147 PLOIESTI, telefon: +40 244434028, fax: +40 244434027, persoana de contact: DAN NITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati ale organizatiilor economice si patronale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta a capacitatilor de medie tensiune si a instalatiilor de joasa tensiune apartinand S.C. Ploiesti Industrial Parc S.A
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitatea de mentenanta, exploatare, intretinere si deservire a capacitatilor de medie si joasa tensiune din locatiile Ploiesti, Urlati si Mizil ale Ploiesti Industrial Parc
II.1.6) CPV: 50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 431, 857 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 8600 lei Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara - un ordin de plata in contul autoritatii contractante. -un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Pentru ordinul de plata: Beneficiar: S.C. PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A. CF: RO14380546 IBAN: RO98BRDE300SV04785813000 BRD-PLOIESTI In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor. Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta pana cel tarziu la deschiderea ofertelor , in original. Neprezentarea garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei. Garantia de participare se restituie: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau dupa incheierea contractului. - ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autorit. contr. va retine contestatia din garantia de participare suma de 4211, 856 lei conform 278-1, lit.b din OUG 34/2006. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004, garantia de participare constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire. Se va completa Formular nr.6
Garantie de buna executie
Garantia este in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia se poate constitui prin: 1. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreriei Statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 7 zile de la data semnarii contractului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A. 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.Restituirea garantiei de buna executie se face conform art.92 alin(4)din oug 925/2006. Ofertanti care se gasesc in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire. Se va completa Formular nr.6.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea Formularului 2.- Cazier fiscal pentru operatorul economicIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Acest document nu se solicita si eventualilor subcontractanti.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletat in confirmitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementare si Monitorizarea Achizitiilor PubliceDeclaratie privind calitatea de participant la procedura.Completarea Formularului 4Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese, neicadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea Formularului 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conf. art. 69.1 din O.U.G. 34/2006 sunt: -Tudor Andrei - Director Economic-Lungu Roxana - Director Tehnic-Enache Dan - Sef Serviciu Tehnic-Nita Dan-Expert Achizitii PubliceDeclaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinatorIn cazul depunerii unei oferte de asociere , fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Certificate/documente emise de organismele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitatteCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar serviciile din clasa CAEN corespunzatoare lucrarii.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelorAcesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Atestate eliberate de ANRE -tip A, tip B, tip C1A, tip C2A, in domeniul electric.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economica2. Declaratie privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 aniBilant contabil intocmit la data de: 31.12.2010; 31.12.2011; 31.12.2012.Pentru anul 2012 se pot prezenta orice document echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Informatii privind capacitatea tehnica1. Lista principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani- cel putin un contract similar obiectului prezentei proceduri si un proces verbal de receptie sau orice alt tip de document prin care sa se confirme prestarea serviciuluisi care sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: beneficiari, valori, perioada si locul prestarii serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, II. Informatii privind capacitatea profesionala si calificarea personalului1. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind necesare indeplinirii contractului: - sef punct lucru inginer/subinginer grad III autorizat ANRE, grupa V autorizare interna;
- personal de specialitate (calificat) minim: 6 electricieni autorizati grad II ANRE, grupa IV autorizare interna- coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii prestarii, atestat conform H.G. 300/2006.Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarii lor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale, III. Informatii privind subcontractantii- daca este cazul, IV. Informatii privind asociatii- daca este cazul Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator prestarii Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Mangement al Calitatii in domeniul solicitat, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent., Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator prestarii Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Mangement al Mediului in domeniul solicitat, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere:
Timp interventie Urlati
5
Descriere: Timpi de interventie reprezinta timpii in care se actioneaza in cazul : trecerii de pe o linie electrica pe alta la cererea dispecer Electrica sau ca urmare a unui defect intervenit pe linie; retragerea din functiune sau punerea sub tensiune a unor celule consumator. Incadrarea in acesti timpi limiteaza timpi de intrerupere a curentului la consumatorii din parc.
Timp interventie Mizil
5
Descriere: Timpi de interventie reprezinta timpii in care se actioneaza in cazul : trecerii de pe o linie electrica pe alta la cererea dispecer Electrica sau ca urmare a unui defect intervenit pe linie; retragerea din functiune sau punerea sub tensiune a unor celule consumator. Incadrarea in acesti timpi limiteaza timpi de intrerupere a curentului la consumatorii din parc.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer