Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de mentenanta a sistemelor de semnalizare urbana din Municipiul Constanta in anul 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 347089
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONFORT URBAN S.R.L.
Numar invitatie: 347089/21.05.2013
Denumire contract: Servicii de mentenanta a sistemelor de semnalizare urbana din Municipiul Constanta in anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONFORT URBAN S.R.L.Cod fiscal: RO1875349, Adresa: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Telefon: 0241/614973, Fax: 0241/672299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon: +040 241614973, fax: +040 241672299, persoana de contact: Lucia Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon: +040 241614973, fax: +040 241672299
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta a sistemelor de semnalizare urbana din Municipiul Constanta in anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de mentenanta consta in intretinerea in functiunea sistemelor de semanlizare urbana din Municipiul Constanta. Valoarea estimata intre 328.704 si 474.214 leiValoarea de 328.704 lei reprezinta valoarea exprimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: 328704lei
II.1.6) CPV: 50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 328, 704 - 474, 214 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se consituie in procent de 50% din cuantumulprecizat in documentatia de atribuire.Modalitatea de constituire conformreglementarilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu posibilitatea depunerii la casierie a unei sume in numerar.Ordinul de plata sau fila de CEC va fi conformat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul RO 95RNCB 0114032055700001 deschis la BCR Constanta.Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata dar cel putin egala cu suma ce va trebui retinuta in conditiile art.278 1lit.a), adica suma de 3287.04 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respective 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Garantia se poate constitui si prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011. IMM-urile bebeficiaza de reducere cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificate de atestare fiscalaCertificate de atestare fiscala se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: 1. Emise de MFP-DFP, Administratia Finantelor Publice unde isi desfasoara activitatea operatorul economic, de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Privind impozitele si taxele locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul traduse si legalizate de un notar public din Romania.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va completaFormularul 12C.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens vor completa si depune Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 12 A.Acelasi formular va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 modificata si completata. In acest sens va completa , ,Declaratia privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006? ?Formular 12 B. Formularul va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf. Ordin 314/12.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In acest sens se va completa Formularul C.Se va completa ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. 34/2006? . Declaratia se vaintocmi conform modelului pus la dispozitie prin documentatie-Anexa 3.Aceasta se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Personalul cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire ale S.C. CONFORT URBAN S.R.L.: - Director general: ing.Farcas Viorel Cristinel- Presedinte Consiliu de Administratie : ing.Voinescu Mugur Florin- Director comercial prestatii: ing. Radulescu Claudiu-George- Director economic: ec. Vladu MIhaela Claudia-Sef serviciu financiar-contabilitate: Sofrone Nelu Silviu-Sef serviciul ethnic si achizitii: sing. Andrei Lucia- Consilier juridic Caiali Ildiz- Membru comisie: Manaila Tanta- LISTA CU COMPONENTA CONSILIULUI LOCAL AL MUNCIPIULUICONSTANTA: ALI DENIS, CANDINDATUL GABRIEL, CHESOI TUDOREL, CIORBEA VALENTIN, COJOC MARIOARA, DEDE PERODIN, DOBRE MIRCEA, FAGADAU DECEBAL, GEORGESCU DANIEL, GHEORGHE FLORIN, IBRAIM TEMUR, LIXANDRU ION VIRGIL, ARCU ANA, MATEI RADU BOGDAN, ONCIU CARMEN, PAPARI GEORGE-DANIEL, PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN, POPESCU RADUCU, RASAUTEANU COSTIN IOAN, ROMAN IUSTIN FABIAN, STAN GABRIEL-MARIUS, STROE FELIX, SURGHIE VALENTIN-MIHAI, TUSA SORINA, VISAN GEORGE-GABRIEL, ROSU VASILE, BOIAGIAN HARRY MICHELLE. -pentru Operatorii economici Atestati tip C2A in baza Regulamentului Pentru Atestarea Operatorilor economici care proiecteaza, Executa, verifica si exploateaza Instalatii Electrice din systemul Electroenerg. OG nr. 95/1999, Ord.l Ministr. Ind.si Com. nr.323/2000 Ord. Minist. Indust. si Resurs. nr. 88/2000 Ord. Ministr. Ec.si Com.nr. 324/2005 Ord.nr. 24/2007 al ANRE.Pentru persoane juridice/fizice romane: Se va atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte domeniul de activitate conform clasificarilor activitatilor din economia nationala (CAEN), care sa confirme desfasurarea activitatii in domeniul obiectului contractului .Pentru persoane fizice/ juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoanajuridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul, traduse in limba romana si legalizate. in confomitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil sau extrasul de bilant vor fi inregistrate si vizate de organele fiscale la data de 31.12.2011 si prezentate in copie cu mentiunea original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 1Cifra de afaceriInformatiiprivind media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani care sa fie de minim 600.00 lei fara TVA.Valorile cifrei de afacerivor fi exprimate in lei si euro, la cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: 2010, 2011, 2012. Pentru alte monede decat euro, valorile cifrei de afaceri se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: SubcontractantiiDaca este cazul, se va prezenta acordul de subcontractare in copie legalizata/autentificata/ sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant. Pentru capacitatea de executie a activitatii profesionale subcontractantul va prezenta atestate, autorizatii si certificate., Personal1. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. ptr. Electricieni Atestat tip B in baza Regulamentului pentru autorizare Electricieni care proiecteaza executa, verifica si exploateaza Instalatii Electrice din sistemul Electroenergetic, Ord. ANRE nr. 25/2007.2. 2. Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de de conducere in nultimii 3 ani.Diploma de studii superioare, CV-uri. Angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/e). Se vor anexa documente, CV-uri.Declaratia de disponibilitate a ofertantului privind personalul de specialitate va cuprinde informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile perntru executia lucrarilor, respectiv personalul de specialitate cuatestat ANRE, UtilajeLista privind utilajele instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se completeaza declaratia pe propria raspundere care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Experienta similaraLista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta minima - Ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani in baza unui contract de natura si complexitatea contractului ce face obiectul prezentei achizitii in valoare de cel putin 300.000lei fara TVA. Prestarile vor fi certificate de documente(procese verbale de receptie partiale /la terminarea prestatiei si /sau recomandari/informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale din partea beneficiarului) din care sa reiasa ca in ultimii 3 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor au fost prestate servicii de natura si complexitatea serviciilor ce fac obiectul contractulin valoare de cel putin 300.000lei fara TVA.Documentele care certifica prestarea serviciilor vor indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de prestare a serviciilor si vor preciza daca serviciile au fost prestate in conformitate cu contractul normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani de la data limita stabilita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare prestarile din ultimiii 3 ani, prestari care au fost duse la bun sfarsit, pt care se vor prezenta certificari/procese verbale de receptie partiale /la terminarea prestatiei si /sau recomandari/informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale din partea beneficiarului.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Asigurarea dispeceratului de monitorizare a intersectiilor semaforizate. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc., se pot prezenta alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie. Cerinta nr. 1Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer