Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de mentenanta centrale termice


Detaliu pentru invitatia numarul 355029
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 355029/24.10.2013
Denumire contract: Servicii de mentenanta centrale termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Oituz, nr.41, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon: +40 234207120, fax: +40 234517456, persoana de contact: Secretariat S.T.Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, sala Gheorghe Stoica, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta centrale termice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de mentenanta centrale termice in vederea asigurarii bunei functionari a centralelor termice din dotarea sediului ST Bacau, sediului CE Iasi si a statiilor electrice din gestiunea ST Bacau in perioada sezonului rece si pentru crearea conditiilor optime de lucru personalului operativ din aceste locatii. De asemenea se urmareste utilizarea unei mentenante preventive in scopul cresterii fiabilitatii si reducerii cheltuielilor de exploatare pe toata durata de viata a acestor dotari.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 2000 lei, (50% pt. IMM), valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru cazul in care garantia de participare se constituie in valuta, echivalenta leu/ valuta se va raporta la cursul de schimb al BNR afisat la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Se poate constitui in urmatoarele moduri: 1. printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara (Formularul 14) ori de o societate de asigurari, documente care se prezinta in original;2. prin virament bancar, efectuat in contul Sucursalei de Transport Bacau RO05 RNCB 0026 0308 9979 0001 deschis la BCR Bacau, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;3. prin numerar depus la caseria Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, Bacau.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.In orice sitiuatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 7% din pretul contractului, fara TVA (50% pt. IMM), exprimata in lei, constituita: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 15) ori de o societate de asigurari (documente care se prezinta in original);
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, (in acest caz operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art.90, alin. (3) din HGR1045/2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului conform precizarilor din sectiunea ?clauze contractuale?);
-numerar, depus la caseria Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, Bacau- numai operatorii economici incadrati in categoria IMM.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea operatorului economic in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Document solicitat - Formular 2 ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?, insotit de urmatoarele documente: 1. Formular 23- ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta?, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010;Nota: Fiecare ofertant sau asociat are obligatia de a prezenta Formularul 23.2. Formular 27- ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006?;Nota: Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Sucursala-Stefan Tibuliac; Director tehnic Sucursala-Petru Marius Danciu; Director economic Sucursala- Ana Gotcu;Oficiul Juridic - Cristinel Lungu; Serviciul CMSSM - Cristinel Serban; Serviciul Buget, Finante, Contabilitate - Delia Adina Ciuhat; Serviciul Exploatare Mentenanta ? Ioan Cristian, Negrut Janica;Biroul Programare Mentenanta - Popa Ioana Serviciul Comercial - Maria Draghia, Maricica Bucsa, Lidia Malaia, Lacramioara Uricaru, Maria Comorasu.-Indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator), operatorii economici au obligatia de a prezenta formularul 27.-Oferta depusa cu nerespectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr.34/2006, actualizata, raportat la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor, este considerate inacceptabila, conform art. 36, alin. (1) lit.g) din HG 925/2006, actualizata.3. Documente care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic. Se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, urmatoarele: 3.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general);3.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Nota: -in masura in care procedura de emitere a certificatelor de la pct.3.a) si 3.b) nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.(4) din HG nr.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9, alin.(3) din Ordinul nr. 509/2011;
-cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata.Precizari: a.In cazul unei asocieri Formularul 2 trebuie prezentat de toti membrii asocierii.b.Cerintele soliciate la pct. A si B, lit. a, c si d, din Formular 2 se solicita a fi indeplinite si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, daca este cazul.c.Formularul 2 nu va fi prezentat de subcontractant/subcontractanti.d.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la pct. B din Formular 2.e.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.f.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1-Pentru persoane fizice/juridice romane, document din care sa rezulte obiectul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, continand informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: -se permite prezentarea documentului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc (in cazul in care a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata;
-in cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii;
-nu se solicita prezentarea documentului, in favoarea operatorului economic, de catre eventualii subcontractanti si de catre tertul/tertii sustinator /sustinatori.Cerinta nr. 2-Pentru persoane fizice/juridice straine, documente din care sa rezulte inregistrarea si obiectul de activitate.Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 3 Autorizari specifice contractului: 1. Autorizatii eliberate de ISCIR-INSPECT IT: a)-autorizatie pentru instalarea, montarea, repararea si intretinerea aparatelor, verificari tehnice in utilizare ale aparatelor, conform prevederilor prescriptiei tehnice PT A1-2010;b)-autorizatie pentru executarea lucrarilor de reparare recipiente metalice stabile sub presiune, conform prevederilor prescriptiei tehnice PT C4-2010;c)-autorizatie pentru verificare supape la deschidere-inchidere, conform prevederilor prescriptiei tehnice PT C7-2010.d)-autorizatie pentru reparare si reglare supape, conform prevederilor prescriptiei tehnicePT C7-2010.2. Autorizatie A.N.R.E. de tip EDI, conform ordinului A.N.R.E. 89/2009, actualizat, privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar.-se permite prezentarea documentelor in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic.-documentele vor fi prezentate de fiecare ofertant/asociat/subcontractant, pentru partea din contract pecare o realizeaza.-documentele nu vor fi prezentate de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, daca este cazul.-documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1
Lista personalului prestator de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertantpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Nota:
-se demonstreaza prezentand Formular 11 insotit de documente doveditoare care atesta autorizarea/atestarea personalului ofertat.-se permite prezentarea documentelorin oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
-se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente/acorduri de participare., Cerinta nr.2
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se demonstreaza prezentand Formular 9 si anexa la acesta, insotit de documentele doveditoarecare sa ateste forma de proprietate a echipamentelor tehnice/utilajelor/instalatiilor. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un echipament/utilaj/instalatie, poate prezenta un contract / precontract de inchiriere/angajament (cf.art.190, alin.2. OUG 34/2006);
Nota: -se permite prezentarea documentelorin oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.3 Informatii privind asociatii ( daca exista).
Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere intre mai multi operatori economici indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala (pct.III.2.3.a) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf. art.190, alin.(3) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011., Cerinta nr.4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se prezinta Formular 12 si anexa la acesta, dupa caz. Cerinta nr.1 Certificat ISO 9001 sau echivalentNota: Cerinta se probeaza cu documente emise de organisme independentecareatesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se permite prezentarea documentelorin oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic.In cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente., Cerinta nr. 2 Certificat ISO 14001 sau echivalentNota: Cerinta se probeaza cu documente emise de organisme independentecareatesta respectarea standardelor de asigurare a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se permite prezentarea documentelorin oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic.In cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare- autoritatea contractanta o poate transmite prin fax, e-mail, posta, curierat.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2013 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer