Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de mentenanta constand in revizii generale si interventii neprevazute la echipamente de racire, climatizare si ventilatie, in municipiul Bucuresti, jud. Giurgiu si jud. Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 346055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTI
Numar invitatie: 346055/29.04.2013
Denumire contract: servicii de mentenanta constand in revizii generale si interventii neprevazute la echipamente de racire, climatizare si ventilatie, in municipiul Bucuresti, jud. Giurgiu si jud. Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTICod fiscal: 4204224, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 021/2087725, 021/4106550 int 1644, 1645, Fax: 021/2087761, 021/2087738
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +4 0212087772, fax: +4 0212087738/61, persoana de contact: POPESCU FLORENTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de mentenanta constand in revizii generale si interventii neprevazute la echipamente de racire, climatizare si ventilatie, in municipiul Bucuresti, jud. Giurgiu si jud. Ilfov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de mentenanta constand in revizii generale si interventii neprevazute la echipamente de racire, climatizare si ventilatie
II.1.6) CPV: 50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 168 - 140, 672 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: cf Anexa B ? informatii privind loturile.Se constituie cf art. 86 alin.(1) din H.G.nr. 925/2006, cu modif si compl ult.Se exprima in lei si va fi valabila 100 zile (90 zile termenul de valab al ofertei+10 zile), de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: Instr de gar emis in cond legii de o soc bancara/soc de asig, care se prez in orig, in cuantumul si pentru perioada prev in doc de atrib; Virament bancar in contul autorit contract RO03TREZ7015005XXX000145, deschis la Trez Sector(cod fiscal UM 0461 Bucuresti: 4204224). O.P.-ul reprezentand constituirea gar de partic va fi depus, cu cond confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constit gar de partic va fi prez in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prez sub forma unui instr de gar emis de o soc bancara/soc de asig, iar pentru virament bancar in cond confirm de catre banca emitenta. Acestea se prez pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.NOTA: in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prez doc (cf prev Legii nr. 346/2004, cu modif si compl ult) care-i dovedesc incadrarea in categ IMM, atunci acesta va constitui gar de part la jumatate din val mentionata.Gar de partic poate fi constit si in alta moneda decat in lei, la un curs de reconv afisat de BNR, la data publ invitatiei de partic.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar de partic, in cuantumul, forma si avand perioada de valab solic in doc de atrib.Aut contr are dreptul de a retine gar pentru partic in cf cu art.87, alin1 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de prestari servicii va fi de 10 % (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea contractului de servicii fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent: conform art. 90, alin. (1) si (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea: formular 12AIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: formular 12BIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) si anume: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 12C- Certificat de participare cu oferta independenta: conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la procedura cu oferta independenta: formular 12D- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: formular 12EOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducu Gheorghe Stancu, Dobre Catalin si Cristescu Maria.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.- Fisa de informatii generaleFormular 4. - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentulse va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul ?conform cu originalul?, cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Pentru lotul 5 - Autorizarea ISCIR pentru verificari tehnice in utilizare ale arzatoarelor, conform prescriptiei tehnice PT C 2-2010 ? in nume propriu, sau pentru un prestator autorizat cu care va efectua verificarea tehnica a arzatorului echipamentului Broad, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta copie dupa autorizatie, pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, conform art. 188, alin. 2, lit. a) dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular B3., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru efectuarea interventiilor la echipamentele care fac obiectul contractului. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului din care sa rezulte ca va asigura personal calificat pentru efectuarea interventiilor la echipamentele care fac obiectul contractului, insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.- Declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. Formular 12G.- Datele de recunoastere ale subcontractantului/subcontractantilor, in conformitate cu prevederile art. 45, alin. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul. Se vor admite si certificari in curs de implementare. In acest caz, solicitam prezentarea raportului de audit in urma caruia s-a dat aviz favorabil in ceea ce priveste sistemul de calitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
pretul pieselor de schimb
25
Descriere: total valoare piese de schimb, in lei, pentru toate echipamentele aferente fiecarui lot
pretul manoperei pentru inlocuirea pieselor de schimb
10
Descriere: Pretul manoperei pentru inlocuirea pieselor de schimb prevazute in anexa nr. 3, pe fiecare lot (total valoare manopera necesara inlocuirii pieselor de schimb prevazute in anexa nr. 3, in lei, pentru toate echipamentele aferente fiecarui lot)
timpul de constatare al defectiunilor
5
Descriere: timpul de interventie (exprimat in ore, din momentul notificarii), respectiv timpul scurs de la primirea sesizarii telefonice a reprezentantilor achizitorului/beneficiarului in care prestatorul va asigura interventii operative prin personal calificat, in cazul opririi din functionare a echipamentelor de racire, climatizare si ventilatie, inclusiv a echipamentelor conexe Acest timp va fi de 24 de ore.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer