Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de mentenanta echipamente aeroportuare


Detaliu pentru invitatia numarul 355167
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURES
Numar invitatie: 355167/29.10.2013
Denumire contract: Servicii de mentenanta echipamente aeroportuare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURESCod fiscal: RO 4276000, Adresa: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Telefon: 0265328259, Fax: 0265328257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Romania, cod postal: 547612, telefon: +40 265328259, fax: +40 265328257, persoana de contact: Ioana MARIA Harfas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Romania, cod postal: 547612, telefon: +40 265328259, fax: +40 265328257, persoana de contact: Simona C. Biris, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta echipamente aeroportuare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures intebtioneaza atribuirea unui contract de achizitie publica avand ca obiect Servicii de mentenanta echipamente aeroportuare pentru urmatoarele echipamente: 1. Scara pasageri tractabila, Zodiac CDS 2440 S/N2. Scara pasageri tractabila, AMSS3. Degivror aeronave, Ford FMC TM -18004. Unitate pneumatica de pornire aeronave, ASU - 2505. Alimentator de apa potabila aeronave, Tisman WSC -12006. Vidanja aeronave, LSC 150/5007. Electrocar de forta, EP 0018. Grup electrogen de pornire aeronave, GPU 600 HOBART9. Grup electrogen de pornire aeronave, AXA Power 220010. Autobuz de platform, COBUS 30011. Autospeciala PSI de aeroporturi, Ziegler Advancer FLF80/120-15+250P12. Autospeciala PSI, APCAT Roman 12.201513. Autobanda bagaje de cala, Mercedes Benz D70914. Autobanda bagaje de cala, Mulag FWG 60015. Autospeciala de dezapezire cu lama, perie si turbosuflanta, Mercedes Bucher P2116. Ambulanta SMURD, Mercedes Sprinter17. Microbuz, Mercedes 904 Sprinter18. Electrocar cu platforma, EP00619. Sistem de benzi colectoare si benzi cu cantar de la check-in20. Autovehicul de interventie FOLLOW ME, Dacia Logan Pick Up21. Echipament de determinare a coeficientului de franare pe PDA, Douglas Mu Meter MK622. Autofreza de dezapezire, Zill D 470
II.1.6) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7160 lei.Garantia de se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurari, sau prin depunerea in contul autoritatii contractante a contravalorii garantiei de participare. In cazul in care se opteaza pentru ultima varianta, banii se vireaza in contul RO91 BTRL 0270 1202 1188 81XX deschis la Banca Transilvania Targu Mures. Echivalenta garantiei de participare se va face la cursul de schimb comunicat de BNR valabil la data de 07 10 2013. Pentru IMM garantia se va constitui in cuantum de 50% din valoarea estimate Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se returneaza in conformitate cu prevederile art 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un operator economic depune contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC ca fiind nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform prevederilor Art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare si in cazul in care contestatarul renunta la contestatie, in conformitate cu art. 278 ind. 1(2, OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii :10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare sau prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare. In cazul ultimei variante, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Garantia de buna executie se va constitui in maxim 3 zile de la data semnarii contractului. Pentru IMM garantia se va constitui in cuantum de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, - Formular nr. 2Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, - Formular nr.3Nota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaNota 2: Vor fi exclusi din cadrul procedurii de atribuire a contractului de achzitie publica operatorii economici care in ultimii 2 ani nu si-au indeplinit obligatiile asumate prin contract, precum si in perioada de garantie fata de autoritatea contractantaNota 3: In situatia in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, conform Formularului nr. 12 (persoanele cu functii de decizie sunt urmatoarele: Presedintele Consiliului Judetean MuresDobre Ciprian ?Minodor, Vicepresedintii Consiliului Judetean Mures Dancu Ovidiu, Lokodi Edita Emoke, Consilierii Judeteani Antonie Stefan- Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile, Grigore Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Coman Melus Florian, Csep Eva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila- Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Kedei Pal Elod, Kelemen Attila-Marton, Mo;zes Levente-Sandor, Popa Dragos- Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu ?Radu, Tusnea Ion, Sopterean Ioan, Presedintele Consiliului de Administratie al Aeroportului Vladimir Mihai Vasilescu, Membrii ai Consiliului de Administratie al Aeroportului Spinei Maria si Dobroiu Viorica, Directorul operational interimar Baceanu Ion Toni, Sef Serviciu Economic Interimar al Aeroportului Gherendi Luminita, Directorul Tehnic interimar Pop IoaN Petru, Mrmbrii ai comisiei de intocmire a caietului de sarcini Harmath Stefan, Iernutan Marian, Suteu Claudiu, Hadarean Florin, Teuca Vasile, Comisia de licitatie: Biris Simona Camelia, Teuca Ioana, Dima Adrian, Lorinczi Reka si Bratulescu Mariana.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, - Formular nr.1Nota: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, , - Formular nr. 13- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local. Nota1: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie"conform cu originalul?.Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.Nota2: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
- Autorizatie AACR , ca agent aeronautic autorizat, pentru reparatii si intretinere echipamente pentru activitati aeroportuare la sol si distributie de produse in conexiune cu echipamentele aeroportuare obiect al contractului, conformOrdin nr. 2459/2006 pentru aprobarea Reglementarilor aeronautice civile romane privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar-RACR-AD-AACDA. -Autorizatia se va prezenta in una din formele copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala, intr-o perioada anterioaracare vizeaza activitatea din ultimii trei ani avand impusa valore minimala de700.000 lei, Bilantul contabil la data de 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere cuprinzand serviciile, prestate in ultimii 3 ani, ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se vor prezenta CV-uri pentru personalul de conducere precum si pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului Prezentarea Certificat ISO 9001 ?Sistem de management al calitatii? sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer