Achizitie publica - ?Servicii de mentenanta IT si de operare date necesare pentru gestionarea operatiunilor Axei Prioritare 2 a Programului Operational Sectorial «Cresterea Competitivitatii Economice»?
Detaliu pentru invitatia numarul 336398
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336398/28.09.2012
Denumire contract: ?Servicii de mentenanta IT si de operare date necesare pentru gestionarea operatiunilor Axei Prioritare 2 a Programului Operational Sectorial «Cresterea Competitivitatii Economice»?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Cercetare StiintificaCod fiscal: 17728123, Adresa: Mendeleev, 21-25, Bucuresti, Telefon: +40 213183055, Fax: +40 212128166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de mentenanta IT si de operare date necesare pentru gestionarea operatiunilor Axei Prioritare 2 a Programului Operational Sectorial «Cresterea Competitivitatii Economice»?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea acordarii sprijinului de specialitate privind mentenanta infrastructurii informatice pentru DGOI in activitatea de gestionare a operatiunilor Axei Prioritare 2 a POS CCE si a proiectelor de AT ale DGOI, este necesara achizitia urmatoarelorservicii: - servicii de operare PC/baze de date;
- servicii de intretinere retele, aplicatii si echipamente IT, precum si suport specific de help desk.Serviciile de operare PC/baze de date vor fi prestate la sediului central al DGOI, in Bucuresti, iar serviciile de intretinere si helpdesk vor fi prestate atat la sediului central al DGOI, in Bucuresti, cat si la cele 7 birouri teritoriale ale Organismul Intermediar pentru Cercetare. Cele 7 birouri regionale ale ANCS se afla in orasele: Alba Iulia, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi, Targoviste, Timisoara. Mai multe informatii privind locatiile regionale sunt disponibile pe pagina web www.ancs.ro, sectiunea Fonduri structurale/ Birouri regionale.
II.1.6) CPV: 72250000-2 - Servicii pentru sisteme si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 508, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 LEI .Modul de constituire: orice Instrument de garantare, conform Art.86 din HG 925/2006. Completare Formular nr. 15Neprezentarea garantiei de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, conduce la respingerea ofertei.Plata se va face in contul RO43TREZ7005005XXX001136 deschis la Trezoreria operativa Municipiul Bucuresti, CUI 17728123. Instrumentul de garantare sau Ordinul de plata, avand valabilitatea 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, este obligatoriu sa se posteze in SEAP (scanat) pana la data limita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in ORIGINAL, la registratura ANCS, de catre toti operatorii economici.Garantia de participare se va retine de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-operatorului economic, a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C, i se va retine de catre Autoritatea Contractanta suma de 4.288 lei;Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantiade buna executie se constituie in procent de 10%din valoarea fara TVA a contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Iin conformitate cu Formularului nr. 16Garantiade buna executie se poate constitui si cfm. art.90 alin.3 din HG. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele prezentate mai jos.- Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.2 ? Declaratie privind eligibilitateaNota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Se completeaza Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006.Nota1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente): -Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, -Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de statNota2: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizatasau copie lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota3: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati competente din tara de origine a ofertantului sau din tara in care acesta este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 si ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul un care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, valabila la data depunerii ofertelor.Documentele vor fi prezentate si in traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota4: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire din partea reprezentantul legal al operatorului economicpentru acesta.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod directinformatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.-Se compleaza Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub santiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiuneaexcluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.- Se completeaza Formularul nr. 5 - CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta(Se va prezenta o Declaratie pe propia raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.)- Se completeaza Formularul nr. 14 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Se completeaza Formularul nr. 14 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Tudor Prisecaru ? Presedinte ANCS, Constantin Ranea ? Secretar General ANCS, Dana Violeta Gheorghe ? Director General Directia Generala Organism Intermediar pentru Cercetare (DGOI), Lucia Moise ? Director Directia Economica, Gabriela Teodorescu ? Sef Serviciu Financiar ? Contabil, Sanda Hilgen - Sef Serviciu Management Financiar si Control DGOI, Emilia Mariana Ilie - Responsabil Achizitii Publice ANCS, Marilena Geambasu ? Sef Compartiment Administrativ si Achizitii Publice, Gabriela Vlantoiu ? consilier juridic DGOI, Silviu Boiciuc - expert DGOI, Nicusor Nelea ? consilier superior Serviciul Management Financiar si Control DGOI, Marilena Geambasu - consilier superior Achizitii Publice ANCS, Ana Maria Gagiu ? consilier superior DGOI, Gina Grec ? consilier juridic ANCS, Viorel Ioanas - consilier superior DGOI, Andrei Paraschiv ? Responsabil IT. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele prezentate mai jos.Pentru persoane juridice/fizice romane, se vor prezenta urmatoarele documente: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte : a) numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si obiectul de activitate al operatorului economic. Documentul poate fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995, privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului.ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, se va completa: 1. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul nr. 11 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor), completata de liderul Asocierii.2. Model Acord de asociere (Formular nr. 12) - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere, in care sa se mentioneze ca: - toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, - liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, - toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului, - in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator, are obligatia de a legaliza asocierea.3. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.4. In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze in cadrul acestui contract, va fi completatFormularul nr.13- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei., Cerinta nr. 2- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Transformarea in euro se va face la cursul mediu anual BNR, astfel: ?an 2009:1 euro = 4, 2373 lei;?an 2010:1 euro = 4, 2099 lei;?an 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta in executarea de contracte similare: Prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 500.000 lei, Cerinta nr. 3Sa dispuna de echipamente tehnice specifice solicitate prin ?Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta 4: Informatii privind calificarile si experienta profesionala a specialistilor: Ofertantul trebuie sa asigure minim 7 specialisti, astfel: - Manager de proiect- Specialisti pentru ?Service software si hardware (statii de lucru)? sipentru ?Service periferice?: minim 2 persoane-Specialisti pentru ?Operare date?: minim 4 persoane, Cerinte pentru Managerul de proiect: -Studii universitare de specialitate de minim 4 ani, absolvite cu diploma de licenta;
-Cursuri de management de proiect autorizate de autoritati competente (CNFPA sau echivalent);
-Minim 3 ani experienta in management de contracte de servicii informatice complexe;Se vor prezenta urmatoarele documente: - Curriculum Vitae semnat si datat de catre specialist, conform Formularului nr. 10.1;
- Copii ale diplomelor de studii, ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, ale altor documente, relevante pentru prestarea serviciilor in cauza., Cerinte privind specialistii pentru ?Service software si hardware (statii de lucru)? sipentru ?Service periferice?: a)Calificari si abilitati: -Diploma de licenta/studii universitare tehnice;
-Calificari in software-ul si sistemele de operare ale beneficiarului atestate prin certificari relevante;b)Experienta profesionala: -Minim 2 ani vechime in prestarea de servicii similare cu serviciile solicitate prin Caietul de sarcini.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Curriculum Vitae semnat si datat de catre specialist, conform Formularului nr. 10.1;
- Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, ale altor documente, relevante pentru prestarea serviciilor in cauza., Cerinte privind specialistii pentru ?Operare date?: a)Calificari si abilitati: -Studii medii (finalizate)/universitare;b)Experienta profesionala: -Cunostinte operare calculator (experienta dovedita fie prin prezentareaunui certificat, fie prin vechimea intr-o profesie care presupune aceastaactivitate, fie prin natura cursurilor absolvite).Se vor prezenta urmatoarele documente: - Curriculum Vitae semnat si datat de catre specialist, conform Formularului nr. 10.1;
- Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor de participare la cursuri si mentionate in CV, relevante pentru prestarea serviciilor in cauza. Certificare pentru Sistemul de Management al Calitatii ISO9001:2008 sau echivalent., Certificare pentru Sistemul de Management al Securitatii Informatiei ISO27001:2006 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 11:14