Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de mentenanta la instalatii de termoventilatii, sub presiune, de ridicat, de utilizare gaze naturale, cosuri de fum


Detaliu pentru invitatia numarul 332419
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Numar invitatie: 332419/24.07.2012
Denumire contract: Servicii de mentenanta la instalatii de termoventilatii, sub presiune, de ridicat, de utilizare gaze naturale, cosuri de fum
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj NapocaCod fiscal: 4288381, Adresa: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264596384, Fax: 0264593792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400372, telefon: +40 264596384, fax: +40 264593792, persoana de contact: Dan Lung
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara, Calea Manastur nr.3-5, Cluj Napoca, Compartiment Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta la instalatii de termoventilatii, sub presiune, de ridicat, de utilizare gaze naturale, cosuri de fum
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Servicii de mentenanta, verificari tehnice periodice, autorizarea functionarii si supraveghere in exploatarela instalatiile de termoventilatii si climatizare, instalatiile sub presiune;2.Servicii de mentenanta, verificari tehnice periodice si supraveghere in exploatarela instalatiile de ridicat;3.Servicii de mentenanta si control la instalatiile de utilizare gaze naturale si cosurile de fum ;
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 441, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 8.825 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trez Cluj, cod fiscal 4288381 sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul11).Pentru ofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate in suma de 4.412, 50 lei , cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii in aceasta categorie.In cazul neprezentarii dovezii incadrarii in categoria IMM (completarea, semnarea si prezentarea Formularului 10 din sectiunea Formulare), oferta va fi respinsa la deschidere in baza art.33, alineatul (3) litera b0 din HG 925/2006 actualizata.In conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 4.221, 25 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 19)sau b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscalcompetent. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate cuntumul, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens. Nota: Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 12A de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 12C de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatiicontractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Doru Pamfil, Aurelia Marian, Viorel Apostu-semnataricontract;Viorel Porutiu, Dan Lung, Adrian Tiuca, Florin Marian-comisie evaluare;4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile a lunii anterioare depunerii ofertei.Se va permite prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile a lunii anterioare depunerii ofertei.Se va permite prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor.6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12M Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor . Din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica. Va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" . Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala din cel mult ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Lista principalelor prestari de servicii similare executatein cel mult ultimii 3 ani(formularul 12 D).Copii lizibile dupa parti relevante de contracte similare insotite de documente constatatoare sau recomandari privind indeplinirea acestora, Cerinta 2.Autorizatie ISCIR pentru persoana juridica, pentru domeniul supravegherea si verificarea tehnica a echipamentelor / instalatiilor ISCIR din dotarea sau folosinta detinatorilor / utilizatorilor de instalatii ISCIR, in conformitate cu prevederile prescriptiilor tehnice colectia ISCIR, cu personal autorizat: - Operator ? responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor RSVTI, Cerinta 3.Autorizatie ISCIR persoana fizica operator - responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor RSVTI pentru 5 persoane, Cerinta 4.Autorizatie ISCIR pentru persoana juridica, pentru domeniul verificari tehnice in utilizare la: aparate consumatoare de combustibil cu P < 400 kW; cazane de apa calda cu P < 400 kW, cu personal tehnic de specialitate: Responsabil cu verificarile tehnice RVT;, Cerinta 5.Autorizatie ISCIR pentru persoana juridica, pentru domeniul instalare, montare, reparare si intretinere la: - aparate consumatoare de combustibil cu P < 400 kW - cazane de apa calda cu P < 400 kW;cu personal tehnic de specialitate: - Responsabil cu supravegherea lucrarilor RSL;, Cerinta 6.Autorizatie ISCIR pentru persoana juridica, pentru domeniul instalarea, montarea, punerea in functiune, service, si repararea cazanelor de apa calda: Pmax < 400 kW; p max < 6 bar; Tmax < 110 °C (altele decat cele din PT A1; 400 kW < Pmax < 3000 kW; pmax < 6 bar; Tmax < 110 °C; cu personal autorizat: - Responsabil cu supravegherea lucrarilor RSL; Responsabil tehnic cu sudura RTS;, Cerinta 7.Atestat ISCIR pentru personal tehnic de specialitate, responsabil cu verificarea tehnica in utilizare RVT a aparatelor de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu P < 400 kW, cazanelor de abur de joasa presiune: Qmax = 0, 6 t/h si a arzatoarelor cu combustibili gazosi sau lichizi pentru 2 persoane, Cerinta 8.Atestat ISCIR pentru personal tehnic de specialitate, responsabil cu supravegherea lucrarilor RSL la instalatii mecanice sub presiune clasice pentru patru persoane;, Cerinta 9.Autorizatie ISCIR pentru persoana juridica, pentru domeniul montare, punere in functiune, reparare si intretinere la: - instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane; instalatii de automatizare pentru centrale termice, cu personal tehnic de specialitate: - Responsabil cu supravegherea lucrarilor RSL;, Cerinta 10.Autorizatie ISCIR pentru persoana juridica, pentru domeniul reparatii, intretinere si revizii tehnice la: ascensoare electrice si hidraulice, de persoane si / sau materiale, cu personal autorizat: - Responsabil cu supravegherea lucrarilor RSL IR;, Cerinta 11.Autorizatie ISCIR pentru persoana juridica, pentru domeniul intretinere si revizie (fara lucrari de sudare) la platforme autoridicatoare deplasabile / nedeplasabile pentru persoane si / sau materiale cu Qmax = 10 t, cu personal autorizat: - Responsabil cu supravegherea lucrarilor RSL IR;, Cerinta 12.Atestat ISCIR pentru personal tehnic de specialitate, responsabil cu supravegherea lucrarilor RSL IR la instalatii de ridicat;, Cerinta 13.Autorizatie ANRE pentru persoana juridica destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, tip EDI;, Cerinta 14.Autorizatie ANRE instalator autorizat gaze naturale gr. III pentru doua persoane;, Cerinta 15.Atestat ANRE pentru persoana juridica tip B pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV, Cerinta 16.Autorizatie ANRE electrician autorizat gr.II;, Cerinta 17.Autorizatie ISCIR pentru sudor electric si autogen;, Cerinta 18.Autorizatie ISCIR pentru fochist clasa C pentru trei persoane;, Cerinta 19.Atestat de hornar;, Cerinta 20.Informatii privind subcontractantii. In cazul in care exista subcontractanti se va completa formularul 12G din sectiunea de formulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcarea fisierelor atsate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer