Achizitie publica - Servicii de mentenanta pentru aparatele EDX si portile detectoare de metal
Detaliu pentru invitatia numarul 320913
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320913/27.02.2012
Denumire contract: Servicii de mentenanta pentru aparatele EDX si portile detectoare de metal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.Cod fiscal: RO11178217, Adresa: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Telefon: 0256 386007, Fax: 0256 386007 ;0256 490705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300790, telefon: +40 256386007, fax: +40 256386007 / +40 256490705, persoana de contact: Mirela Gheorghiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SN Aeroportul International Timisoara Traian Vuia SA, Localitatea Ghiroda, str. Aeroport nr. 2, Judetul Timis - Biroul Achizitii Publice - Tel. +40 256386007
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta pentru aparatele EDX si portile detectoare de metal
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mentenanta si verificare din punct de vedere tehnic si al securitatii radiologice la aparatele EDX, la portile detectoare de metale, la statia de control tip MPM Premium destinata lucrului in retea a celor 8 aparate de control cu raze X si a unui aparat de detectie explozibil automat.
II.1.6) CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 816 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte. In cazul in care un ofertant depune oferta pentru ambele loturi, acesta va constitui garantia de participare aferenta FIECARUI LOT IN PARTE. Constituire: scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor, eliberata, de preferat, de o banca din Romania;ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO70BRDE360SV33355673600, deschis la BRD - TIMISOARA), cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor;numerar la casieria autoritatii contractante;orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii. Gp se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. In masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din Gp in raport cu valoarea estimata a contractului, sume (pe loturi in anxa B) conform prevederilor art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
GBE = procent de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Constituire: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (ex.Scrisoare garantie bancara de buna executie)In cazul in care valoarea GBE este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Ofertantul va opta pentru una din modalitati in modelul de contract . Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2) - se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator daca este cazul.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 3)- aceasta delaratie este obligatorie si pentru tertul sustinator in ceea ce priveste art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. d) din OUG 34/2006 (daca este cazul)3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 4)4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular 5). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Cornel Samartinean - Director General, Marius Mezin - Director Comercial, Marius Ursu - Director Economic, Aurelian Ciolan - Director Administrativ.- Aceasta se va prezenta daca este cazul si de catre subcontractanti sau de catre tertul sustinator.5.Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 5 si 6 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens (traducere autorizata in limba romana) a) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??b) Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva , in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul?? ( traducere autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro. Operatorilor economici care pot demonstra cifra de afaceri si pentru anul 2011, li se permite sa demonstreze media cifrei de afaceri globala pentru anii 2009, 2010, 2011 (curs BNR mediu de: 2008 = 3, 6827, 2009 = 4, 2373, 2010 = 4, 2099, 2011 = 4, 2379)., Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din anii 2009, 2010 si 2011 ), in eurosi echivalentlei, la curs BNR mediu de: 2009 = 4, 2373, 2010 = 4, 2099 si 2011 =4, 2379 la data incheierii contractului., Certificat CNCAN pentru prestarea serviciilor de instalare-montare, verificare, revizii si reparatii aparate cu raze Xin sistem controlat de management al calitatii (conform procedurile de lucru aprobate de CNCAN).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul -detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea acesteia, un ofertant, deoarece acest gen de autorizare se poate utiliza doar in nume propriu, nefiind transferabila., Autorizatie de la AACR ( Autoritatea Aeronautica Civila Romana) pentru prestarea serviciilor de instalare-montare, verificare, revizii si reparatii aparate cu raze X.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea acesteia, un ofertant, deoarece acest gen de autorizare se poate utiliza doar in nume propriu, nefiind transferabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 15:08