Achizitie publica - Servicii de mentenanta pentru aparatura cu raze X si porti detectoare de metale
Detaliu pentru invitatia numarul 341223
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341223/19.12.2012
Denumire contract: Servicii de mentenanta pentru aparatura cu raze X si porti detectoare de metale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURESCod fiscal: RO 4276000, Adresa: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Telefon: 0265328259, Fax: 0265328257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Vidrasau, Romania, cod postal: 547612, telefon: +40 265328259, fax: +40 265328257, persoana de contact: Ioana MARIA Harfas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A. Aeroport Transilvania Targu mures, Vidrasau 547612
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta pentru aparatura cu raze X si porti detectoare de metale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de mentenanta pentru aparatura cu raze X si porti detectoare de metale
II.1.6) CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.120lei.Garantia de participare este defalcata pe loturi, se va depune pentru lotul/loturile la care se participa, cuantumul acesteia poate fi consultat in cadrul sectiunii "loturi" Garantia de participare se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurari, sau prin depunerea in contul autoritatii contractante a contravalorii garantiei de participare. In cazul in care se opteaza pentru ultima varianta, banii se vireaza in contul RO91 BTRL 0270 1202 1188 81XXdeschis la Banca Transilvania Targu Mures. Echivalenta garantiei de participare se va face la cursul BNR valabil la data de 14 12 2012. Pentru IMM garantia se va constitui in cuantum de 50% din valoarea estimataValabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se returneaza in conformitate cu prevederile art 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un operator economic depune contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC ca fiind nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform prevederilor Art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii :10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare sau prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare. In cazul ultimei variante, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Garantia de buna executie se va constitui in maxim 3 zile de la data semnariicontractului. Pentru IMM garantia se va constitui in cuantum de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, - Formular nr. 2Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, - Formular nr.3Nota: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 , - Formular nr. 12 (persoanele cu functii de decizie sunt urmatoarele: Presedintele Consiliului Judetean Mures Ciprian Dobre, Consilierii judeteni: Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Eva Andrea, Dancu Ovidiu, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila-Csaba, Georgescu, Gliga Ioan Florin Cristian Radu, Iacob Letitia, Ilyes To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Lokodi Edita Emoke, Mora-Akos, Mo;zes Levente-Sandor Daniel, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, TusneaIon, Urcan Ionas Florin, Presedintele Consiliului de Administratie al Aeroportului Porutiu Mihail, Vicepresedintele Consiliului de Administratie al Aeroportului Peti Andrei, Membru al Consiliului de Administratie al Aeroportului Spinei Maria, Directorul geleral interimar al aeroportului Pop Ioan Petru, Directorul Economic Interimar al Aeroportului florea aurelia Comisia de licitatie: Harfas Ioana, Teuca Ioana, Dima Adrian, Lorinczi Reka si Bratulescu Mariana., - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, - Formular nr.1Nota: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub santiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, , - Formular nr.13- - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local. Nota1: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota2: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor. - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii valabile/reale la data depunerii ofertelor din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
- Autorizatie CNCAN in termen de valabilitate pentru activitatea de manipulare a instalatiilor radiologice in conditiile specifice din autorizatiile eliberate pentru foecare tip de echipament care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile normelor tehnice elaborate de producatorii echipamentelor, cu standardele si reglementarile in domeniu.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratii privind cifra medie de afaceri globala, intr-o perioada anterioaracare vizeaza activitatea din ultimii trei ani avand impusa valore minimala de: Pentru lotul 1 54.850 leiPentru lotul 2 45.700 leiPentru lotul 3 11.450 lei, Bilantul contabil la data de 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere cuprinzand numarul de contracte, din care sa reiasa ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani, de la data depunerii ofertelor, contracte similare., se vor prezenta 1 sau maxim 3 recomandari din partea unor clienti diferitidin ultimii 3 ani din domeniul de activitate aferent obiectului contractului., Informatii privind calificarile si experienta profesionala a echipei nominalizate pentru realizarea contractuluiResponsabil contractCerinte minime: studii superioare tehniceCertificarea necesara pentru prestarea serviciilor de mentenanta, obiect al prezentului contract
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 14:51