Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de mentenanta pentru echipamentele de laborator din dotarea Institutului de Diagnostic si Sanatate Animala (IDSA)


Detaliu pentru invitatia numarul 329818
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala
Numar invitatie: 329818/19.06.2012
Denumire contract: Servicii de mentenanta pentru echipamentele de laborator din dotarea Institutului de Diagnostic si Sanatate Animala (IDSA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Diagnostic si Sanatate AnimalaCod fiscal: 4316171, Adresa: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Telefon: 4101299, Fax: 4113394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050557, telefon: +40 374322000, fax: +40 214113394, persoana de contact: Ec. Candea Adrian Sergiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Romania, etaj 2, Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta pentru echipamentele de laborator din dotarea Institutului de Diagnostic si Sanatate Animala (IDSA)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede achizitionarea de servicii de mentenanta a echipamentelor de laborator pentru un numar de 431 aparate existente in dotarea sectiilor de specialitate din cadrul Institutului de Diagnostic si Sanatate Animala
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 635 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui numai pentru loturile ofertate: Lot 1 - 20 lei, Lot 2 ? 250 lei, Lot 3 ? 116 lei, Lot 4 - 30 lei, Lot 5 ? 720 lei, Lot 6 ? 133.3 lei, Lot 7 ? 192 lei, Lot 8 ? 17 lei, Lot 9 ? 46 lei, Lot 10 ? 35.6 lei, Lot 11 ? 92 lei, Lot 12 ? 291.2 lei, Lot 13 ? 745 lei, Lot 14 ? 40 lei, Lot 15 ? 444 lei, Lot 16 ? 24 lei, Lot 17 ? 7 lei, Lot 18 ? 7 lei, Lot 19 ? 7 lei, Lot 20 ? 8.8 lei, Lotul 21 ? 564.2 lei, Lotul 22 ? 622 lei, Lotul 23 ? 848.6 lei, Lotul 24 ? 108 lei, Lotul 25 ? 144 lei, in cuantum de 2% din valoarea estimata estimata a fiecarui lot in parte, valabila 60 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor. Se va constitui si prezenta in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1) din HG. Nr. 925/2006.Garantia de participare se poate plati prin OP in contul de garantii IDSA ? RO 20 TREZ 705 5005 XXX 003665 deschis la trezoreria sectorului 5 ? Formular nr. 1Autoritatea Contractanta va avea dreptul de a retine garantia in cazurile prevazute la art. 87, alin. (1) din HG 925/2006 actualizata.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge Contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform cu art.278 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Operatorii din categoria intreprinderiilor mici si mijlocii vor trebui sa fac dovada ca beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, pentru garantia de participare si garantia de executie.Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi: 1.scrisoare de garantiei bancara prezentata in termen de 5 zile dupa semnarea contractului ? Formular nr. 22.societate de asigurari care emite aceasta garantie in conditiile legii3.OP in contul de garantie a IDSA ? RO 20 TREZ 705 5005 XXX 003665 deschis la trezoreria sectorului 5.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? Formular nr. 3- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 5- Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular nr. 6- Certificat atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat, precum si taxele locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul;Toate aceste formulare vor trebui semnate de persoana autorizata sau imputernicita, cu numele in clar, semnatura si stampila societatii Ofertantul trebuie sa prezinte: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) valabil la data deschiderii ofertei.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 7; Persoanele ce detin functii de decizie: Director ? Conf. Univ. Dr. Nicolae Stefan, Director Adjunct Tehnic ? Dr. Florica Barbuceanu si Sef Serviciu Economico-Administrativ ? Ec. Ioan Nita.- Cerinta obligatorie: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente vor fi traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale ? declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) (document semnat, mentionat in clar numele intreg, stampilat)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1;Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?Formularul nr. 9;Cerinta nr. 2;Lista cu personalul implicat in realizarea serviciilor pentru care se solicita experienta ? minim 1 an si instruiri la producator- minim 1 instruire;Cerinta nr. 3 Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale ? Formular nr. 10;Cerinta nr. 4 Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul in vederea realizarii contractului ? Formular 11;Cerinta nr. 5; Prezentarea unui document prin care sa faca dovada faptului ca dispune de materiale de referinta certificate, in valabilitate, pentru verificarea echipamentelor;Cerinta nr. 6Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea tehnica de a asigura serviciile de mentenanta pentru toate aparatele ofertate incluse in loturilor pe care le oferteaza;Cerinta nr. 7-Dovada ca este autorizat de catre producatorul acestor aparate sa efectueze service-ul solicitat de beneficiar; Cerinta nr. 1Certificat de calitate ISO 9001 pentru intretinerea aparaturii de laborator, al ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau sediul IDSA, compartiment Achizitii, etaj 2
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer