Achizitie publica - Servicii de mentenanta pentru solutia integrata de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusilor
Detaliu pentru invitatia numarul 332450
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332450/26.07.2012
Denumire contract: Servicii de mentenanta pentru solutia integrata de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213152520, Fax: 0213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 213152520, fax: +40 213152520, persoana de contact: Nicoleta Cercelaru - Sef Serviciu Achizitii Publice, Irina Cojocaru- Responsabil intocmire documentatie de atribuire
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Romania, etaj 1, camera 3 - Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta pentru solutia integrata de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara doreste sa achizitioneze: Servicii de mentenanta pentru solutia integrata de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusilor. Serviciile se vor presta atat pentru ANCPI cat si pentru unitatile subordonate (42 OCPI ?uri + CNGCFT). Serviciile constau in: 1. Servicii de mentenanta pentru Solutie antivirus pentru statii de lucru2. Servicii de mentenanta pentru Solutie antivirus pentru servere de fisiere pe platforma Windows3. Servicii de mentenanta pentru Solutie antivirus ?i antispam pentru servere de e-mail.
II.1.6) CPV: 72260000-5 - Servicii de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
A. Cuantumul garantiei de participare: 8.300 leiB. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile, de la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.C. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (model Formularul 3)In cazul constituirii garantiei de participare sub forma de virament bancar, aceasta se va face in contul RO63TREZ7005005XXX000970. Operatorul va prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor ordinul de plata avizat de banca emitenta in original. In caz contrar, oferta va fi respinsa.D. Pentru o garan?ie de participare depusa in euro, echivalen?a se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.E. Garantia de participare este irevocabila.F. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG 925/2006, corelat cu art.2781, alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.G. Suma care poate fi retinuta prestatorului din garantia de participare, in conditiile art.2781, alin.(1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, este de 4.334, 99 lei.
Garantie de buna executie
A.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului de servicii, fara TVA.B.Garantia de de buna executie va fi constituita in conformitate cu art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie (model Formularul 4 din Capitolul Formulare) va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului subsecvent si se va constitui si depune in original de catre Prestator la sediul Achizitorului, in conditiile stabilite in contract.C.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92, alin.2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006- Completare Formular 5, Capitolul Formulare (original)b. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 6din Capitolul Formulare (original)Nota: Oferta va fi considerata inadmisibila daca: a fost depusa de un ofertant care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2 (doi) ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii 3 (trei) ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor de calificare si selectie.c. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat - Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (asigurari sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, taxe si impozite locale, etc.) emise de autoritati competente, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: (1) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181 din OUG 34/2006, atunci operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta: fie o declaratie pe propria raspundere; fie o declaratie autentica (art. 58 din Legea nr. 36/1995) data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.; fie orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu conditiile solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.(2) Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(3) Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari, vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului-cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.d. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular 7 din Capitolul Formulare (original)e. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completare Formular 8din Capitolul Formulare (original)Nota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul ANCPI implicate in prezenta procedura de achizitie sunt: Arthur Marius Ursu, Mihai Busuioc, Codrut Stefanescu, Cernea Marian Simion, Silviu Raduta, Camelia Zisu, Eduard Gherghe, Alexandru Ilie, Gabriel Cosmeanu, Nicoleta Cercelaru, Irina Cojocaru a. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? )Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.b. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul) - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata in original)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Experienta similara - Declaratieprivind ista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniCerinta minima: Prestarea in ultimii 3 ani a maxim 2 contracte cu obiect similar care sa cumuleze un numar de cel putin 2000 utilizatori, care sa se regaseasca in anexa integrata la Formularul 9.Contract cu obiect similar ? contract/e al carui/caror obiect il reprezinta servicii de mentenanta duse la bun sfarsit (in sensul art. 13 din Ord. nr.509/2011 al ANRMAP) pentru solutii integrate de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusilor pentru categoriile de produse existente la nivelul ANCPI si unitatilor subordonate conform caietului de sarcini., b.Recomandari din partea altor AchizitoriPentru un contract similar care indeplineste cerinta minima de la pct.III.2.3), lit.a), se solicita cel putin o recomandare/document constatator din partea achizitorului contractului respectiv (original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, traducere autorizata, unde este cazul)., c. Lista puncte de lucruCerinta minima: Pentru gestionarea cat mai prompta a cazurilor care necesita deplasari la un nivel superior de interventii din punct de vedere al urgentelor la oricare din sediile din tara ale achizitorului, ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine minim 3 puncte de lucru proprii in 3 orase diferite de pe teritoriul Romaniei, precum si o retea de parteneri autorizati de service in toate cele 8 regiuni de dezvoltare ale Romaniei.Nota: Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie pe propria raspundere care va contine locatiile si adresele de corespondenta.2. Declaratie pe propria raspundere care va contine un minim de elemente: numele persoanei fizice sau juridice partenere, judetul acoperit, adresa de corespondenta, orice alte informatii relevante., d.Informatii privind personalul tehnic de specialitate (echipa de proiect)Cerinte minime: Din punct de vedere al pregatirii profesionale, se solicita ca echipa astfel desemnata sa cuprinda: ?Manager de Proiect (1 persoana)Pregatirea profesionala si calificarea?Experienta dovedita in gestionarea proiectelor PMBoK ? PMI sau ICB ? IPMA sau PRINCE 2 sau echivalent;?Minim 3 ani experienta manageriala dovedita in domeniul solutiilor integrate de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusilor;?Experienta profesionala generala (in domeniul studiilor) de minim 5 ani., ?Declaratie de disponibilitate pentru 10 experti in original - Ofertantul va prezenta documente edificatoate (diplome/ atestari, etc.) pentru cel putin 10 angajati/experti prin care acestia sunt autorizati sa presteze serviciile solicitate in caietul de sarcini pentru solutia existenta in cadrul ANCPI. Documentele se vor prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul expirarii termenului de valabilitate al documentelor pe perioada derularii contractului, prestatorul are obligatia recertificarii expertilor in aceleasi conditii ca la depunerea ofertelor.?Pentru fiecare CV prezentat se vor atasa dovezile competentelor obtinute si solicitate de autoritatea contractanta (diplome, atestari, etc.)(copii semnate cu mentiunea ?conform cu originalul?)., e.Informatii privind subcontractantii, f.Informatii privind asociatii(in cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici), g.Informatii privind tertii a.Certificat ISO 9001:2008.Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 (sau echivalent) al operatorului economic, in termen de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: -Gratuit! Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 10:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2012 09:26