Achizitie publica - SERVICII DE MENTENANTA PENTU SISTEMUL INFORMATIC HIPOCRATE
Detaliu pentru invitatia numarul 334014
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334014/20.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE MENTENANTA PENTU SISTEMUL INFORMATIC HIPOCRATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: 2237192, 0318059301, Fax: 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +40 12237192, fax: +40 12231480, persoana de contact: Ec.TEREZA ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.N.G.G. ANA ASLAN str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Parter - Amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MENTENANTA PENTU SISTEMUL INFORMATIC HIPOCRATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE MENTENANTA PENTU SISTEMUL INFORMATIC HIPOCRATE
II.1.6) CPV: 72227000-2 - Servicii de consultanta privind integrarea software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 566, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea maxima estimata 5663.00 RONvalabila 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este5 % din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA estimat ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadru, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Garantia de buna executie se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -originalIn cazul unei asocieri/ tert sustinator, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tert sustinator.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - originalIn cazul unei asocieri/ tert sustinator, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tert sustinator.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 - originalIn cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.5.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - original7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - originalOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager - Dr. Bogdan Paltineanu;Director financiar contabil - Ec. Elena Nituica.Sef birou achizitii publice Ec. Tereza Ion, C.J.Teodor Albu.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul) - se va prezenta in original. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic - original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.2.Persoane juridice / fizice straine - vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) - se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractan
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1Fisa de informatii generale - original, 2Ultimul bil cont vizat si inreg de org comp pe care of are obl sa il depuna conf legii (31.12.2011 sau 30.06.2012)copie leg sau copie conf cu orig
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul va prezenta certificatul O.R.D.A. de inregistrare in Regi. Nat al Prog ptr.Calculator Ord nr.25/2006- copie legalizata sau copie conform cu originalul., Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calif nu se accepta prezentarea de doc. din care sa rez.ca op economic este in curs de certificare/atestare/avizare, Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, tert sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul., 2. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii informatice in ultimii 3 ani (calculate pana la data limita de depunere a ofertelor) - in original., 3.Recomandari sau certificari de buna executie pentru cele mai importante 3 prestari de servicii -copie conf cu originalul, Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin o recomandare/certificat constatator din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei, privind experienta similara Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii, contractului respectiv;daca pe parcursul parcursul derularii contractului au fost inregistrate neconformitati, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii, parametrilor de calitate a produselor livrate (original sau copie conform cu originalul)., 4.Se va prezenta Acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat pentru executarea integrala a, contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- nominalizarea lideruluiasociatiei, a membrilor, impreuna cu datele de identificare;
- comunicarile dintre, autoritatea contractanta se va face cu liderul asociatiei;
-platile efectuate in baza contractului se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
- partea/ partile, din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecareasociat in parte in original, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, 5.Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, cu specializarea acestora - (in original).Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declaratise vor luain, calculpentru partea lor de implicare, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invocasustinere din partea subcontractantilor ? (in original)., Angajamentul de sustinereva trebui sa respecte conditiile specifice prevazute in anexaordinul 509/2011. 1ISO9001 :2008 sau echivalenta impl si valabil la data deschi copie leg sau copie conf cu origi conf Anexei nr.2 din Ord 509/2011 ANRMAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 12:02