Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE MENTENANTA ptr.ECHIPAMENTE si AUTOMATIZARE


Detaliu pentru invitatia numarul 325832
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 325832/09.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE MENTENANTA ptr.ECHIPAMENTE si AUTOMATIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MENTENANTA ptr.ECHIPAMENTE si AUTOMATIZARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE MENTENANTA ptr.ECHIPAMENTE si AUTOMATIZARE
II.1.6) CPV: 50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantum: G1=9900 lei;
-mod de constituire: OP in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 50 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 4279, 99 lei);
Garantie de buna executie
cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constituiprin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: eligibilitatea (Formular 12A);situatia personala (Formular 12B);calitatea de participant la procedura (Formular 12C); CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 12D);Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (Formular 12E, persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt Florin Cosma Director General, Liviu Pintican Director General Adjunct, Radu Moldovan Director Economic, Olga Idu Directia Juridica, Viorel Barbu DirectorDepartament Dezvoltare, Adela Pinzar Directia Achizitii Publice si Contractari, Andi IonServiciul Licitatii si Contractari) inregistrare: Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente), Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept;, -declararea cifrei medii de afaceri pe ultimi 3 ani, Ca.min.= 500000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaserviciilor prestate din ultimii 3 ani, -Experienta similara minima solicitata Exp.sim.= 250000lei. (unul sau mai multe contracte de serviciia caror parametrii tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei), - Se va prezenta obligatoriuautorizatia emise de INSEMEX Petrosani, ptr. pers. juridica. conformORDINMEF Nr. 1636 din 25 aprilie 2007 (art.7), Informatii privind subcontractantii, Informatii privind dotari utilaje (Firma ofertanta trebuie sa detina Laborator de metrologie care emite Certificate de etalonare sau buletine de masurare metrologica in domeniul marimilor electrice, temperaturi, presiuni , vibratii si frecvente), Informatii privind personal de specialitate (In vederea probarii capacitatii privind personalul de specialitate: - cel putin un absolvent al unei institutii de invatamint superior in domeniul automatica- cel putin un absolvent al unei institutii de invatamint superior in domeniul electrotehnica- cel putin un absolvent al unei institutii de invatamint superior in domeniul electronica- cel putin o persoana cu calificare in domeniul software pentru automate programabile- minim o persoana cu studii superioare cu certificate de competenta privind echipamentele tehnice si instalatiile din spatiile industriale cu pericol de atmosfera exploziva, eliberat de INSEMEX Petrosani.- raspunderea asupra respectarii normelor de protectie a muncii pe timpul prestarii serviciilor, va apartine firmei prestatoare, iar in acest sens, firma va face dovada faptului ca are angajat cel putin o persoana cu studii superioare , specializat in domeniul SSM), Conditii de mediuin vederea semnarii unei conventii de securitate si sanatate in munca impusa de Legea 319/2006 -sistem de management al calitatii conform ISO 9001/2001 sau echivalent, sistemului management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.05.2012 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer