Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de mentenanta si consultanta in operationalizarea sistemului si achizitia de consumabile necesare utilizarii sistemului cod de bare pentru gestiunea patrimoniului


Detaliu pentru invitatia numarul 338871
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 338871/05.11.2012
Denumire contract: Servicii de mentenanta si consultanta in operationalizarea sistemului si achizitia de consumabile necesare utilizarii sistemului cod de bare pentru gestiunea patrimoniului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta si consultanta in operationalizarea sistemului si achizitia de consumabile necesare utilizarii sistemului cod de bare pentru gestiunea patrimoniului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de mentenanta si consultanta in operationalizarea sistemului si achizitia de consumabile necesare utilizarii sistemului cod de bare pentru gestiunea patrimoniului, respectiv: -servicii de consultanta in operationalizarea sistemului cod de bare pentru gestiunea patrimoniului existent in ANCPI;
-servicii de mentenanta;
-furnizare etichete cu holograme;
-furnizare riboane;
II.1.6) CPV: 72220000-3 - Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 749.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part: 11.000 Lei;Cuantumul ce se va retine din gar.de part.in conditiile art. 278^1 din O.U.G.nr.34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 4.200 lei+ 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Per.de valabilitate a gar.: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire a gar. de part.: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau ordin de plata in contul ANCPI(CIF 9051601) IBAN RO63TREZ7005005XXX000970 deschis la ATCPMB, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instr.de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 9 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se depune, in original, la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a oferteor si va fi incarcata in SEAP.
Garantie de buna executie
5% din valoarea totala a contr.Gar.de buna exec.se constituie prin printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o societ.bancara sau de o societ.de asig. in cond.art.90alin(1)din H.G.nr.925/ 2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pt fact. partiale, in coditiile prev. la art90 alin(3)din H.G.nr.925/2006.In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispoz. aut.contract. va fi de 1%din pretul contractului.Ofert.declarat castigator are oblig. de a constitui gar.de buna exec.a contract. in cond. de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Aut.contract. va elibera/restitui gar. de buna exec. cf prev.art. 91-92 din H.G.nr.925/2006. Nota: In cazul constituirii gar.de buna exec. printr-un instrument de garantare emis de o societ. bancara/societ.de asigurari se va completaFormularul nr.13 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante: Marius Arthur URSU, Mihai BUSUIOC, Cernea Marian SIMION, Silviu Valentin RADUTA, Monica Paula CLEPSA, Camelia ZISU, Gabriel COSMEANU, Nicoleta CERCELARU, Stela POPESCU, Daniela HINGU.Nota: Certificatele fiscale trebuie sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.e. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie valabile/realela data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu suma de 1.000.000 lei.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara. Nota: Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat si livrat in ultimii 3 ani servicii si produse similare, in cadrul a maximum 3 contracte cu o valoare cumulata de 555.000 lei (fara TVA).Contract simular= contract a carui obiect a fost de consultanta/asistenta tehnica si mentenanta pt un sistem electronic de gestiune care a implicat utilizarea de etichete personalizate cu holograma, inclusiv livrarea acestor etichete sau servicii de realizare a unui sistem electronic de gestiune bazat pe etichete personalizate cu holograma, inclusiv livrarea etichetelor.Se va prezenta o recomandare, un document constatator sau un proces verbal de acceptanta din partea beneficiarului contractului/contractelor care indeplineste/ indeplinesc cerinta minima. Astfel, datele solicitate vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre beneficiar., Pentru calculul valorii contractelor similare, valorile acestora vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: Anul EUR - mediu USD - mediu2011 4, 2379 3, 04862010 4, 2099 3, 17792009 4, 2373 3, 0493Recomandare (datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 si ale 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare tip de contract/activitate sau serviciu care face obiectul experientei similare, Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, respectiv: Manager de proiect-1 persoana-absolvent studii superioare in domeniul IT&C, economic sau tehnic-certificare profesionala care sa ateste detinerea de cunostinte fundamentale privind o metodologie de management de proiect; cerinta se va demonstra prin prezentarea certificarilor de tipul Project Management Profesional sau echivalent-certificare/diploma de absolvire care sa ateste instruirea in tehnologii software-certificare care sa ateste cunostintele in instalarea si configurarea solutiilor de gestiune a informatiilor-experienta profesionala generala de minim 5 ani-participarea in cadrul a minim un proiect ce a presupus servicii de implementare sau consultanta/asistenta tehnica si mentenanta pentru utilizarea sistemelor/ aplicatiilor informatice, Analist-1 persoana-absolvent studii superioare in domeniul IT&C, economic sau tehnic-certificare profesionala care sa ateste competentele detinute in realizarea analizei de business (Certified Business Analyst Professional sau echivalent)-experienta profesionala generala de minim 5 ani-participarea in cadrul a minim un proiect in calitate de analist, Consultant operationalizare -1 persoana-Studii de lunga durata in domeniul IT&C, economic sau tehnic-Certificare/diploma care sa ateste cunoasterea cel putin a unei metodologii de gestionare a proiectelor (PMP, Prince 2 sau echivalent)-Cunoasterea principiilor si practicilor de gestionare a serviciilor IT la nivel organizational dovedita prin certificare/diploma CGEIT sau echivalent-Certificare/diploma care sa ateste competenta in domeniul managementului serviciilor IT si al securitatii informationale-Certificare/diploma care sa ateste capacitatea de auditare in domeniul consultantei in management si a sistemelor de gestionare pentru securitatea informatiilor conform ISO 27001 sau echivalent-Experienta de lucru in managementul si gestionarea serviciilor IT, Experti consultanti - 2 persoane-certificare profesionala care sa ateste competentele de formator emisa de institutii/organisme acreditate-experienta profesionala generala de minim 3 ani-participarea in cel putin un proiect derulat in domeniul IT, Specialist calitate - 1 persoana-Studii de lunga durata in domeniul IT&C, economic sau tehnic-Certificare/diploma care sa ateste detinerea cunostintelor necesare si insusirea unei metodologii de gestionare si control al riscurilor in cadrul proiectelor (Management of RiskPractitioner sau echivalent)-Certificare/diploma care sa ateste competente de auditor conform standardului de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent-Certificare/diploma care sa ateste competente de auditor conform standardului de management al serviciilor IT ISO 20000 sau echivalent, Nota: a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b. In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: - cartea de munca sau, dupa caz, contractele individ.de munca ale personalului si/sau ctr.de prestari serv.incheiate intre ofertant si persoanele respective (care sa asig. trasabilit.includerii in oferta a respectiv.specialist) si/sau alte doc.de natura recomandarilor/declaratiilor de la beneficiari/angajatori, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indepl. cerint.priv.profilul/experienta specialistului propus;
- dipl. priv. specializ. personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);, c. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declara?ia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 6.d. In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorb.de lb.romana, op.econ.va asigura serv.de traducere si interpret.de specialitate, in lb.romana pe toata durata ctr.. Op.ecn.va lua toate masurile pentru asig.unor trad.de calitate., Informatii privindsubcontractan?ii, inclusiv informatiile de identificare ale acestora.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind sustinerea, Informatii privind asocierea Se solicita certificarea privind implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)., Se solicita certificarea privind implementarea unui sistem de management al securitatii informatiilor dupa unul din standardele seriei ISO 27001 sau echivalentCertificatul privind sistemul de management al securitatii informatiilor din seria ISO 27001 sau certificate echivalente/documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al securitatii informatiilor, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer