Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de mentenanta si dezvoltare a paginii web dedicate Programului Operational Regional, www.inforegio.ro


Detaliu pentru invitatia numarul 337918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Numar invitatie: 337918/22.10.2012
Denumire contract: Servicii de mentenanta si dezvoltare a paginii web dedicate Programului Operational Regional, www.inforegio.ro
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111409, fax: +40 372111445, persoana de contact: Remus URETEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul M.D.R.T. Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta si dezvoltare a paginii web dedicate Programului Operational Regional, www.inforegio.ro
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de mentenanta si dezvoltare a paginii web dedicate Programului Operational Regional, www.inforegio.ro
II.1.6) CPV: 72510000-3 - Servicii de gestionare informatica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 63, 571 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 1.271 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor- Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art 86 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 12.Date pentru constituirea garantiei de participare: ยง Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185 In conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006 cu modificari si completari, in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 635, 50 RON.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA, conform prevederilor contractului.Garantia de buna executie se constituie, in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract. (formular 13)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completare Formular 1 ;Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completare Formular 1A ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Completare Formular 1B ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular 1C Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul.Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Remus URETEAN, Cons ev-ex, Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ;
- Alexandru CHIRCA, Sef serviciu, Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ;
- Gabriel Florin PUSCAU, Director general, Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ- Gabriel FRIPTU, Director general , Directia Generala AM POR;
- Adina STEFANESCU, Director, Directia Gestionare Program- Alina DINCA, Director General, Directia Generala Economica, - Mihai CALOTA, Director General, Directia Generala Juridica;
- Valentin Florin TRIFAN, Secretar General Adjunct- Marcel Ioan BOLOS, Secretar de stat- Eduard HELLVIG, Ministru;Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006 (- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele, precum si faptul ca nu are datorii;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, din care sa rezulte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele, precum si faptul ca nu are datorii) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta certificate conform art. 183 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 (2009-2011) ani trebuie sa fie de minim 125.000 lei.Curs mediu Euro :2011 - 4, 2379; 2010 - 4, 2099; 2009 - 4, 2373In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati. In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri medie anuala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociatiIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit , putand fi descarcata de site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer