Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de mentenanta si verificari metrologice pentru aparatura din dotarea laboratorului DRDP Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 356646
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 356646/20.12.2013
Denumire contract: Servicii de mentenanta si verificari metrologice pentru aparatura din dotarea laboratorului DRDP Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj - Napoca, str. Decebal, nr. 128, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii, Secretariat/Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cluj - Napoca, str. Decebal, nr. 128, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de mentenanta si verificari metrologice pentru aparatura din dotarea laboratorului DRDP Cluj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de mentenanta si verificari metrologice pentru aparatura din dotarea laboratorului DRDP Cluj, conform prevederilor caietului de sarcini pentru o perioada de doi ani.
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care se va constitui cf art.86 alin.1/HG 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de catre o soc. bancara/soc.asigurari sau prin chitanta emisa de casieria aut. contr.(pentru sume mai mici de 5000 lei) in cuantum de: 1.000 lei. Pentru determinarea echivalentei de curs leu/alta valuta se are in vedere cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Per. de valab. a G.P. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec., G.P.trebuie constituita in numele asocierii si trebuie sa acopere in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici din cadrul asocierii. G.P. emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana. Model orientativ -Formular nr. III.1/6, Formular III.1.1/a.NOTA 1: Ofertantul care in conformitate cu L.346/2004[art.16, alin.(1)]face parte din categ.IMM sau ofertantul(op.ec. din cadrul unei asocieri) care este IMM, are dreptul sa depuna 50% din G.P. Dovada ca este IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor.NOTA 2: a)Aut.Contract. are dreptul de a retine garantia de participare ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87/H.G. 925/2006;b)G.P. trebuie sa fie irevocabila [art.86 alin.2 / H.G. 925/2006]. Ofertantul trebuie sa prevada explicit modul de plata al GP, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevazut in art. 86, alin (4)/HG 925/2006;c)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op.ec., este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numelui Asocierii precum si a denumirii serviciilor pentru care se emite.
Garantie de buna executie
Cuantumul G.B.E. este de 5% din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui conform art. 90/HG 925/2006 actualizata (HG 1045/2011)astfel: a)instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;b)retineri succesive cu respectarea pevederilor art.90 alin.3/ HG 925/2006 actualizata (HG 1045/2011);c)in cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.E. trebuie constituita in numele asocierii si trebuie sa acopere in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici din cadrul asocierii. Model orientativ - Formularul nr. V.2/1.NOTA 1: IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. In cazul constituirii G.B.E. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a1)Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant/ofertant asociat -Formularul III.2/a1;a2)Acorduri de asociere (autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare); -Formularul III.2./a2a3)Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul/ofertantul asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata - Formularul nr. III.2/a3;a4)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant/ofertant asociat - Formularulnr. III.2/a4;a5)Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - se va marca Formularul III.2/a5;a6)Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie (Romania/tara in care este stabilit) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor-se va marca Formularul III.2/a6;NOTA a5)si a6): IN MASURA IN CARE PROCEDURA DE EMITERE A CERTIFICATELOR NU PERMITE CONFIRMAREA SITUATIEI DATORIILOR LA DATA SOLICITATA, OPERATORII ECONOMICI POT DEPUNE O DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE, POTRIVIT ART. 11, ALIN 4 DIN HG 925/2006.a7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formularul nr. III.2/a7;a8)Declaratie tip (conform prevederilor art.69^1 /OUG nr.34/2006, actualizata)- Formularul III.2/a8;NOTA la a8): Persoanele care detin functii de decizie sunt: ?Director regional - ing. Eugen Cecan;?Director economic - ec. Aneta Visan;?Director Adjunct Investitii - ing. Teodor Gorcea;?Sef Departament Juridic - cj Luminita Negru;?Sef Laborator - dr. ing. Mariana Pop;?Sef Comp. Avizare Contracte si CFP - ec. Nicoleta Gherman;?Sef Comp. Contracte - cj. Crina Lapusan.a9)Cazier judiciar si/sau certificat echivalent ? se va marca Formular nr. III.2/a9;a10)Cazier fiscal, si/sau certificat echivalent - se va marca Formularul nr. III.2/a10;NOTA la a9)si a10): a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cucerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: - Certificate - echivalent;
- Cazier juridic ? echivalent;
- Cazier fiscal - echivalent;
- Declaratii pe proprie raspundere date in fata unui notar public, a unei autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.PRECIZARI: 1. Daca se depun documente in copie, originalele sau copiile legalizate se vor prezenta comisiei de evaluare pentru conformitate doar de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.3. Certificatele constatatoare vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.5. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederiloe Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.6. Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. Declaratiile vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificatele fiscale solicitate trebuie sa ateste lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.8. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.9. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2/b.NOTA: 1- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;2- Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.3- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR.1: Bilantul contabil pe anul 2012vizat si inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare., CERINTA NR.2: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani de cel putin 100000 lei.NOTA 1: IMM-urile beneficiaza de 50%reducere;NOTA 2: Pentru transformarea in Lei se vautiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2010 ? 1 Euro =4, 2099Lei 2011 1euro=4.2379 Lei 2012 ? 1 Euro =4, 4560 lei).NOTA 3: Pt.conversia monedelornationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediupentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/infore, conversia facandu-se in euro si apoi in lei.NOTA 4: Pot fi depuse de ofertant/ofertant asociat., Informatii suplimentare/Detalii. Autoritatea contractanta accepta sustinereacapacitatii economico-financiare a ofertantului / candidatului pentruindeplinirea contractuluide catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ?art.186/OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui?angajament ferm ? al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatuluiresursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.Nota: in cazul in care ofertantul este o asociere documentele si formularele solicitate se depun de catre toti membrii asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA NR.1: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare - cel putin: ? un contract saumax.3 contracte in valoare cumulata de minim 50000 lei fara TVA. In acest sens se vadepune copie dupa certificate/documente / contract/recomandare /document constatator sau orice document atata timp cat acesta contine informatiile prevazute la art. 188, alin. 1, lit. a din OUG 34/2006.NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv(2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2010 ? 1Euro =4, 2099Lei 2011 1euro=4.2379 Lei 2012 ? 1 Euro =4, 4560 lei)., CERINTA NR.2: Declaratie privind informatii de personal a)Nominalizarea: -responsabilului de contract;
-responsabilului cu calitatea;
-responsabilului cu intretinerea si reparatia aparaturii.b)CV-uri, Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat.Nota: Ofertantul poate nominaliza o persoanasau mai multe pentru a indeplini cerinta., Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a seasocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta: Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati, specializarea acestora si valoarea serviciilor la care se angajeaza, Informatii privind sustinerea de catre un tert.?Angajament ferm? al uneipersoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip, dacaeste cazul.(art. 190 din OUG34/2006 actualizata; art.11^1 alin 3 si 4/ HG 925/2006 actualizata)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci persoana respectiva nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a). c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent- copie conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site: www.e-licitatie.ro; www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2013 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer