Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE MENTENANTA VERIFICARI TEHNICE PERIODICE, AUTORIZAREA FUNCTIONARII SI SUPRAVEGHERE IN E


Detaliu pentru invitatia numarul 301161
Autoritate contractanta
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Cod de identificare fiscala: 4288381
Adresa: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca
Telefon: 0264596384
Fax: 0264593792
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE MENTENANTA VERIFICARI TEHNICE PERIODICE, AUTORIZAREA FUNCTIONARII SI SUPRAVEGHERE IN E
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE MENTENANTA (INTRETINERE SI REPARATII), VERIFICARI TEHNICE PERIODICE, AUTORIZAREA FUNCTIONARII SI SUPRAVEGHERE IN EXPLOATARE, ALE INSTALATIILOR DE TERMOVENTILATII SI CLIMATIZARE, ALE INSTALATIILOR SUB PRESIUNE SI ALE INSTALATIILOR DE RIDICAT
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.06.2011 11:23
Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2011 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: USAMV - REGISTRATURA, CALEA MANASTUR NR.3-5, CLUJ NAPOPCA , 400372
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: USAMV - SALA SENAT, CALEA MANASTUR NR.3-5, CLUJ NAPOPCA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 360, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii eligibligibilitate, Certificat ORC, Certificate de atestare fiscala ANAF si primarie, Fisa cu informatii generale, Lista cu prestari servicii similare in ultimii 3 ani, autorizatii ISCIR, Garantia de participare 7000 lei (sau 3500 lei pt IMM)
Documentatia de atribuire se obtine prin descarcarea fisierului atasat prezentei invitatii de participare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer