Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE MENTENANTA(SERVICE) LA INSTALATIILE DE AER CONDITIONAT DE LA SEDIUL SH SEBES, CHE GILCEAG, CHE SASCIORI, CHE SUGAG SI CHE PETRESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 331126
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 331126/05.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE MENTENANTA(SERVICE) LA INSTALATIILE DE AER CONDITIONAT DE LA SEDIUL SH SEBES, CHE GILCEAG, CHE SASCIORI, CHE SUGAG SI CHE PETRESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Alunului, nr. 9, jud. Alba, SEBES, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258806400, fax: +40 258732647, persoana de contact: Dorin Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Alunului nr. 9, Sebes jud. ALBA, et. II secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MENTENANTA(SERVICE) LA INSTALATIILE DE AER CONDITIONAT DE LA SEDIUL SH SEBES, CHE GILCEAG, CHE SASCIORI, CHE SUGAG SI CHE PETRESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mentinerea in stare de functionare a instalatiilor de aer conditionat precizate la pct. 3 din caietul de sarcini - Sectiunea B.
II.1.6) CPV: 50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conf. cu art.86, alin(1) din HG 925/2006, garantia de participare se constituie prin: virament bancar (ordin de plata in contul S.C. HIDROELECTRICA SA- Sucursala Hidrocentrale Sebes, deschis la B.C.R. Sebes sub nr. cont RO21RNCB0011021272730001. In acest caz, ordinul de plata sau fila cec trebuie confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ); prin instrument de garantare emis in condiriile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (formular 7) sau depunere in numerar la casieria autoritatii contractante S.C. HIDROELECTRICA SA- Sucursala Hidrocentrale Sebes, str. Alunului, nr.9, Sebes, jud Alba.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(2) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.a) Prezentare Formular 3 din Sectiunea D ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006(original).b) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidate care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea formularului tip, eliberat de ANAF din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competent din Romania sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit(original sau copie Xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?)c) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin documente emise de autoritatea administrative locala (original sau copie Xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?)In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 6)3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 16)NOTA: Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Director S.H. Sebes ? Petre NICULICI, Director Adj.Tehnic ? Nicolae MIHU, Director Adj. Economic si Comercial ? Camelia DOBRA4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 17) Certificat constatator, emis de ONRC cu cel mult 90 zile inainte de data depunerii ofertei (original/copie ?conform cu originalul?) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleInformatii privind situatia financiara: Bilantul contabil - Sectiunea Contulde Profit si Pierderi ?pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din OUG nr.34/2006. Cerinta minima de calificare-realizarea unei cifre medii de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de129000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor, finalizate si indeplinite.Prestarile de servicii se confirma prin prezentareaa cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Suma valorilor cotractelor sus mentionate trebuie sa aiba o valoare de minim 64500 lei(valoarea estimata a achizitiei), Experienta similara/Recomandari din parte altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contracte de prestari servicii similare finalizate. Se va prezenta minim o recomandare emisa in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor, din partea unui operator economic., Informatii privind subcontractantii Certificarea implementarii sistemului de management alcalitati conform standarduluiISO 9001/2008, Certificarea implementarii sistemului de management almediului conform standarduluiISO 14001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer