Achizitie publica - Servicii de monitorizare a calitatii apelor uzate din statiile de transport si sediile CNTEE Transelectrica SA si solutiii de reducere a poluarii
Detaliu pentru invitatia numarul 340400
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340400/04.12.2012
Denumire contract: Servicii de monitorizare a calitatii apelor uzate din statiile de transport si sediile CNTEE Transelectrica SA si solutiii de reducere a poluarii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit la sediul autoritatii contractante din Str. Olteni nr. 2 ? 4, sector 3, Bucuresti, parter, REGISTRATURA, pentru Serviciul Achizitii si Incheiere Contracte Servicii Utilitare si Aprovizionare, persoana de contact Mihai MANICUTA, Mirela HARALAMBIE.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se deschid la sediul autoritatii contractante din Str. Olteni nr. 2 ? 4, sector 3, Bucuresti, parter, camera 4, persoana de contact Mihai MANICUTA, Mirela HARALAMBIE.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de monitorizare a calitatii apelor uzate din statiile de transport si sediile CNTEE Transelectrica SA si solutiii de reducere a poluarii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de monitorizare a calitatii apelor uzate din statiile de transport si sediile CNTEE Transelectrica SA si solutii de reducere a poluarii
II.1.6) CPV: 90733000-4 - Servicii privind poluarea apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 3600 lei, pentru participarea cu oferta la procedura.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofer¬telor.Garantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: - fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 3) care se prezinta in original;
- fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(contul Autoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1).Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pt. o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila - formularul 4. Se va constitui printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de buna executie se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul ; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu priviere la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareNeincadrarea in prevederile art. 181; Cazierul Judiciar al operatorului economic .Prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si a certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelor.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificatrile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: pentru DG Andrei Gabriel Benghea Malaies, DGAdj.Cond. Sist.- Octavian LOHAN, DGAdj.CEC Corneliu ENE, DGAdj. Cond. Tehnica Ciprian Diaconu, D.Ec. Maria IONESCU, D.Com.Sorin PispirisInformatii privind partea din contract care va fi subcontractataCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata, copie conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati.Cerinte obligatorii pentru ofertant : Certificat de acreditare specific lucrarilor din Caietul de Sarcini, emisde catre un organism care respecta regulamentul UE nr. 765/2008, acreditarea trebuind sa fie valabila pana cel putin la sfarsitul anului 2013.Se vor prezenta: documente care dovedesc acreditatea laboratorului conform cerintelor SR EN ISO CEI 17025:2005 pentru fiecare tip de analiza din caietul de sarcini.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf. privind efectivul personalului angajatO declaratie privind efectivul pers.angajat si al cadrelor de conducere, conf.formular nr.14Se vor anexa la declaratie CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului., Informatii privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii caliatii: -dotari specifice realizarii lucrarii;
- echipamente de masurare si monitorizare verificate si etalonate metrologic.Se vor prezenta dovezi valabile ale verif/etalonarilor metrologice, Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati, astfel incat sa reiasa prindocumentele prezentate, prestarea de servicii a caror valoare sa fie deminim 360.000lei, anexat recomandari/procese verbale de receptie/extrasedin contracte, emise si contrasemnate de o autoritate contractanta, ori decatre clientul beneficiar. Ofertantul va face dovada ca are implementat sau in curs de implementare, un sistem de management al calitatii certificat in conformitate custandardele in vigoare la nivel national/international, cum ar fi EN ISO 9001(SR EN ISO 9001)/2008 sau similare prin depunerea certificatelor sau aaltor documente de atestare a sistemului calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 09:27