Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE MONITORIZARE A EFECTELOR LUCRARILOR DE RECONSTRUCTIE ECOLOGICA IN CADRUL PROIECTULUI ,,Reconstructia ecologica in polderul Zaghen din rezervatia Biosferei Transfrontaliere Delta Dunarii Romania/Ucraina? SMIS-CSNR 36276


Detaliu pentru invitatia numarul 332903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea
Numar invitatie: 332903/31.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE MONITORIZARE A EFECTELOR LUCRARILOR DE RECONSTRUCTIE ECOLOGICA IN CADRUL PROIECTULUI , ,Reconstructia ecologica in polderul Zaghen din rezervatia Biosferei Transfrontaliere Delta Dunarii Romania/Ucraina? SMIS-CSNR 36276
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240519570, fax: +40 240517736, persoana de contact: SERVICIUL DEZVOLTARE INVESTITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.A.T. MUNICIPIUL TULCEA , STR. PACII NR. 20, ETAJ 1, CAMERA 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MONITORIZARE A EFECTELOR LUCRARILOR DE RECONSTRUCTIE ECOLOGICA IN CADRUL PROIECTULUI , ,Reconstructia ecologica in polderul Zaghen din rezervatia Biosferei Transfrontaliere Delta Dunarii Romania/Ucraina? SMIS-CSNR 36276
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Monitorizarea efectelor lucrarilor de reconstructie ecologica asupra speciilor de flora si fauna si a habitatelor in cadrul proiectului, ,Reconstructia ecologica in polderul Zaghen din rezervatia Biosferei Transfrontaliere Delta Dunarii Romania/Ucraina? SMIS-CSNR 36276
II.1.6) CPV: 90711500-9 - Monitorizare de mediu, alta decat cea pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 388, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 7.000, 00 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? FORMULARUL1. Ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO56TREZ6415006XXX000145 deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea.b)Lichiditati depuse la serviciul Taxe si Impozite, Municipiul Tulcea.c)Instrument de garantare emis de o societate de asigurariPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.in cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, autoritatea contractantaare dreptul de a retine suma de 3.880, 80lei din cuantumul garantiei de participare, conform art. 278ยน, alin. (1) din OUG 34 /2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca scrisoarea de Garantie Bancara/ Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul 4, conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art. 33(3) lit. b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA si se constituie a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara , saub) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, sauc) plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar In acest caz, contractantul are obligatiade a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 2? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular)In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 2.Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 3(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 3 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate cu OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 42. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..3.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data mentionata la pct.2 sipct.3Certificatele de atestare fiscala , se depunin oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntarePersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 4In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 4 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006Cerinta nr. 4 Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 5(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si comletarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL6In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 6. FORMULARUL 6 va fi prezentat si de subcontractanti (daca este cazul) Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Dr ing. Constantin Hogea- Primarul Municipiului Tulcea;ing. Blejan George ? Consilierul Primarului Municipiul Tulcea;ec. Muhulet Alina- Director economicec Moise Marioara- Sef serviciu Buget Contabilitateec. Corsei Niculina ?Inspector specialitateing. Iacob Maria- Sef Serviciu Dezvoltare Investitii;ing. Chesca Rodica- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitiiec. Tunsu Mariana- Sef Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiec. Barbu Oana- inspector - Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiing. Gafar Sabri- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiJr. Ciobanu Anamaria- Birou Contencios AdministrativJr. Puiu Gabriela Sef Birou Contencios AdministrativSing. Buliga Elisaveta- Referent Specialitate Serviciul Dezvoltare InvestitiiConsilier Cristian Cosma reprezentant Administratiei Rezervatiei Biosferei DELTA DUNARII? membru in Comisia de evaluare a ofertelorMembrii Consiliului Local al municipiului Tulcea care au aprobat BugetulGAFAR CANTIMIR ? Consilier localAMPLEEV ANDRIAN - Consilier localSACU STERE- Consilier localBLEJAN GEORGE- Consilier localGHERGHISAN CRISTINEL GEORGE- Consilier localANTON VALERIU - Consilier localDAVIDEANU OANA - Consilier localFEDOT VALENTIN-VITEA- Consilier localMUNTEANU DAN- Consilier localARDELEANU DARIA- Consilier localSTOICA MIHAIL - Consilier localSEMEDULA MARIANA CARMEN - Consilier localVALCU STOIAN- Consilier localPAVEL VIORICA - Consilier localGHERASIM MARIA - Consilier localSANDA NELU-LUCIAN- Consilier localFRANDES CLAUDIA ALINA - Consilier localSTAN IONEL - Consilier localALI IOANA- Consilier localVATAFU ANNAMARIA- Consilier localMIHAI NICOLAE- Consilier local Cerinta nr. 1Certificat constatator ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depuneii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul deactivitate necesar desfasurarii activitatii ofertateprecum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPersoane fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ?copie lizibilacumentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale, cu declararea Mediei cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiatOperatorii economici vor prezentacopii lizibile cumentiunea ?conform cu originalul? pentru documentele depuse pentru sustinerea informatiilor privind Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii3 ani.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente, Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii3 ani trebuie sa fie minim 400.000 lei.(In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat.)In cazul ofertantilor nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv., Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50% fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind lista principalelor serviciisimilareprestate in ultimii 3 ani, continand valori, durata prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Valoarea contractului similar solicitata este de 300.000, 00 lei fara TVA. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult treicontracte a caror valoare cumulata este egala sau mai mare de 300.000, 00 lei.Atunici cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare.(In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)Se vor prezenta certificate /documente care sa confirme prestarea serviciilor, recomandari, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la, echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.4 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant., Cerinte minime: asigurarea urmatoarei echipe (experti): Manager ProiectExpert biolog?studii superioare de specialitate in domeniul biodiversitatii;
-experienta in domeniul studiului biodiversitatii si habitatelor, dovedita prin participarea activa la proiecte/contracte cu componenta de studiu a biodiversitatii si habitatelor;?lucrari publicate referitoare la speciile si habitatele de interes comunitar;?experienta in GIS, 6 Experti pentru flora si faunaExpert biolog?studii superioare de specialitate in domeniul biodiversitatii;?experienta in domeniul studiului forei, faunei dovedita prin participarea activa la proiecte/contracte cu componenta de studiu a biodiversitatii;?lucrari publicate referitoare la speciile de fauna de interes comunitar;?experienta in GIS, 1 Expert pentru habitateExpert biolog?studii superioare de specialitate in domeniul biodiversitatii si habitatelor;?experienta in domeniul studiului habitatelor dovedita prin participarea activa la proiecte/contracte cu componenta de studiu a biodiversitatii si habitatelor;?lucrari publicate referitoare la habitatele de interes comunitar;?experienta in GISIn cazul in care expertii propusinu poseda cunostinte in domeniul GIS, echipei i se va adauga si un expert GIS;, Expertii trebuie sa aiba experienta pentru postul propus in cel putin un proiect similar.Pentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente suport de demonstrare a experientei sale similare: a)CV?uri, diplome, atestate, autorizatii si certificatelor profesionale obtinute (mentionate in CV)b)Copii certificate?conform cu originalul? ale contractelor de munca sau de colaborare aferente si prezentarea de angajamente /acorduri de participarec)Declaratie de disponibilitateal persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii/asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, conform art.44 din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer