Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE MONITORIZARE DOZIMETRICA


Detaliu pentru invitatia numarul 341925
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 341925/22.01.2013
Denumire contract: SERVICII DE MONITORIZARE DOZIMETRICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 0213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MONITORIZARE DOZIMETRICA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare de servicii de monitorizare dozimetrica pentru Punctele de lucru Sector Oravita si Sector Stei ale Companiei Nationale a Uraniului S.A., conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90721600-3 - Servicii de protectie impotriva radiatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 839 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Lot 1:132 lei; Lot 2:84 leiPerioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 al 1, 2 si 3 din HG 925/2006 - in original;b) prin ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J40/1271/1998) cod IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD GSG Agentia Vitan ? in copie conform cu originalul;c) depunere numerar la casieria autoritatii contractante din str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Bucuresti - in copieEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in moneda Euro se va face la cursul de schimb RON/EUR comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zilePrevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/ 2006 nu se aplica in acest caz, deoarece valoarea estimata a fiecarui lot este mai mica decat pragul minim impus de art. 278^1 din OUG nr. 34/ 2006.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata, pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul 12A din Sectiunea Formulare ? Declaratie privind eligibilitatea ? in original2.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul 12B din Sectiunea Formulare ? in original3. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - Ofertantul va completa Formularul 1 din Sectiunea Formulare ? in original4. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul 12C - din Sectiunea Formulare ? in originalNota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura sunt cele nominalizate in Formularul 12C aferent fiecarui lot in parte. Formularul 12C va fi completat si de eventualii subcontractanti, daca exista5. Alte documente care insotesc oferta: 5.1.Date de identificare si contact despre ofertant - Formularul B2 din Sectiunea Formulare ? in original5.2.Pentru cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al ofertantului - imputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, imputernicire care contine in mod expres limitele acestui mandat ? in original 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate in prezenta documentatie de atribuie ? in original sau copie conform cu originalul.Informatiile cuprinse in cadrul Certificatului constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in original sau copie conform cu originalulNota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de evaluare, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, documentele de la punctul 1 sau 2, dupa caz, in original sau copie legalizata.3. Ofertantul va prezenta Certificat de acreditare C.N.C.A.N. conform art. 55 din Normele fundamentale de securitate radiologica NSR 01 aprobate prin Ordinul nr. 14/24.01.2000 al Presedintelui CNCAN, in vederea prestarii serviciilor de monitorizare dozimetrica ? in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP - documentatia de atribuire este anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer