Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de monitorizare factori de mediu pentru subunitatile de pe raza de activitate a STFC Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 330481
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 330481/26.06.2012
Denumire contract: Servicii de monitorizare factori de mediu pentru subunitatile de pe raza de activitate a STFC Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021/319.24.28, Fax: 021/3.19.24.28
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul STFC Cluj: Piata Avram Iancu, nr.17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264594728, fax: +40 264594728, persoana de contact: STFC CLUJ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul STFC Cluj: Piata Avram Iancu, nr.17, etaj 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264594728, fax: +40 264594728, persoana de contact: Simona Belc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de monitorizare factori de mediu pentru subunitatile de pe raza de activitate a STFC Cluj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de monitorizare factori de mediu pentru subunitatile de pe raza de activitate a STFC Cluj.
II.1.6) CPV: 90711500-9 - Monitorizare de mediu, alta decat cea pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Of trebuie sa constituie gp in suma de 150 lei valabila pe toata perioada de valab a ofertei.Gp se exprima in lei si va fi constit prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-OP in contul RO66 BPOS 1340 7993 968RON03 deschis la Banc Post, Ag Avram Iancu, cu conditia confirmarii de banca pana la data deschiderii of;Pe OP este oblig mentionarea nr proc pt care se constituie;
- scrisoare de garantie bancara in favoarea (ac)- original;Aceasta se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sect.Formulare.Dovada constit gp trebuie sa fie prezentata pana la data si ora stab pt deschiderea of, cf art86, alin.6, din HG 925/2006.Of care nu sunt insotite de dovada constituirii gp in cuantum, forma si avand perioada de valabi solicitate in doc de atrib, vor fi respinse, cf art.33, alin(3), lit.b)din HG 925/2006.AC are dreptul de a retine gp, cf art.87, alin.(1)din HG 925/2006, atunci cand ofert.se afla in oricare din urm situatii: a)isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b)oferta sa fiind stab castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a of;c)oferta sa fiind stab castig, nu constituie gar de buna executie in per de valab a of si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;Gp constituita de op ec a carui oferta a fost castig, se va restitui numai dupa semnarea ctr.si in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie .Gp constit de catre ofertantii a caror of nu a fost castig, se restituie de ac dupa semnarea ctr cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valab a ofertei.Restituirea gp se va face in baza cererii transmise in original, de catre ofertant la sediul ac (Formularl M din sect Formulare)in termen de 3 zile lucratoare de la data indepl conditiilor de restituire ment in alineatele anterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie (gbe) a contractului de servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului.Mod de constituire a gbe a ctr de prestari servicii : -fie prin deschiderea de catre prestator a unui cont de garantie de buna executie, cu o depunere initiala de 0, 5% din valoarea contractului, urmand a fi alimentat lunar prin retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea fiecarei facturi, pana la constituirea integrala a garantiei.Prestatorul se obliga sa mentioneze pe fiecare factura contul de gbe.Cf HG 1045/2011 de modificare a prevederilor art.90, alin.(3)din HG 925/2006, contractantul are obligatia de a deschide contul de gbe distinct la dispozitia ac, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.-fie printr-un instrument de garantare, conform art.90, alin(1)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului. Documentele vor fiprezentate in conformitate cuart. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.b) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a), ofertantul castigator are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, dar nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire.- Situatia personala a ofertantului1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata? conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata? conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si sa respecte prevederile OG nr.92/2003, privind Codul de Procedura Fiscala, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน ( evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Director-Vasile Secara, Contabil Sef-Marta Albu, Sef Divizie Exploatare-Gabriel Protopopu;Sef Serviciu OTIP-Florin Bece; Sef Serviciu AAA-Doru Stupariu;6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completata in conformitate cu Anexa : ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare ?in original . Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constatator, in original , copie legalizata , sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?de reprezentantul legal al firmei, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare , ori apartenenta profesionala , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ( documentul se va prezenta in copie , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente - in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.2.declaratie privind media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani;Cerinta solicitata: minim 10.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)lista a principalelo servicii prestate in ultimii 3 ani.Se voranexa minim 1 document/contract/parti relevante din contract, maxim 2 documente/contracte/parti relevante din contracte, emise de beneficiarii la care se face referire in Formularul C2, - in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei;b)declaratie pe propria raspundere ref la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare ? in original;c)declaratie pe proprie raspundere ref la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant , in special pentru asigurarea controlului calitatii-in original., d)declaratie pe propria raspundere ref la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ? in originale)declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care op economic le poate aplica in timpul indeplinirii ctr.de servicii ? in original;f)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic( laborator/laboratoare acreditate pentru incercari de ape, aer, sol si zgomot)pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original. a)Certificate care atesta implementarea sistemului de management alcalitatii SR ENISO 9001:2008, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer