Achizitie publica - Servicii de monitorizare mass-media
Detaliu pentru invitatia numarul 343091
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343091/25.02.2013
Denumire contract: Servicii de monitorizare mass-media
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei, nr. 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051, telefon: +40 311323235
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lipscani nr. 16 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de monitorizare mass-media
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de monitorizare mass-media la nivel central si national ? conform mentiunilor caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 72314000-9 - Servicii de colectare si de colationare de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.540, 00 leiValabilitate: 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia este irevocabila.Echivalenta leu/alta valuta curs BNR se va face la data publicarii invitatiei de participare.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament in contul bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala (in toate cazurile se aplica prevederile art. 85, 86, 87 din HG. 925/2006).In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art. 2781/ OUG.34/2006 este de 1.270, 00 lei
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractului ? 10 % din valoarea contractului. (fara TVA)Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata contractului. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.*Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARE.* Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatii Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARECerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin GeorgescuViceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon PopIulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateNicolae Paunescu - director, Directia JuridicaVasile Ifrim - director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - director adjunct, Directia AchizitiiMirela Roman ? director, Directia ComunicareMircea Muresan- director adjunct, Directia ComunicareIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Acest document va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul mentionat va fi solicitat, in etapa evaluarii, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, in original/copie legalizataCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3.Informatii privind subcontractantii Daca este cazul se va completa Formularul G, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii (monitorizare mass - media).Se va asigura si nominaliza o echipa responsabila pentru executia serviciilor.Se va completa si prezentarea Formularului F- Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului ? in original semnat si stampilat.Se va prezenta pentru fiecare specialist ce face parte din echipa rsponsabila pentru indeplinirea contractului de servicii o declaratie pe propria raspundere ce va cuprinde urmatoarele informatii: - numele beneficiarului contractului;
- obiectul contractului si tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului;
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.Pentru personalul propus se vor mai prezenta urmatoarele: - Curriculum vitae pentru fiecare persoana nominalizata, in original, cu semnatura persoanei nominalizate.- Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, Cerinta 1.Lista principalelor prestatii/beneficiari din ultimii trei ani in oferirea de servicii similare.Se va prezenta lista principalelor servicii similare, avand ca obiect servicii de monitorizare mass - media prestate in ultimii 3 ani , indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a prestat un contract de servicii in valoare de minimum 90.000 lei sau maximum trei contracte anterioare a caror suma cumulata sa fie de minim 127.000 lei. Pentru echivalenta se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx)Aceasta lista va fi insotita de certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor. Se va completa Formular E ? sectiunea FORMULARESe solicita prezentarea de Certificate/documente datate (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)emise de beneficiarii mentionati in Form E - Sectiunea FORMULARE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 13:05