Achizitie publica - Servicii de monitorizare si de intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei apartinand punctelor de lucru EM Lonea, EM Vulcan si EM Lupeni
Detaliu pentru invitatia numarul 357375
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357375/07.02.2014
Denumire contract: Servicii de monitorizare si de intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei apartinand punctelor de lucru EM Lonea, EM Vulcan si EM Lupeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Timisoara nr.2, jud.Hunedoara, Romania, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254541460, persoana de contact: REGISTRATURA SCEH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL S CEH SA Str.Timisoara nr.2, Petrosani, jud.Hunedoara,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de monitorizare si de intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei apartinand punctelor de lucru EM Lonea, EM Vulcan si EM Lupeni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de monitorizare si de intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei tip CERBER C 6 2 la depozĂtele de materii exploziveEM LONEA, EM Vulcan, EM Lupeni
II.1.6) CPV: 79711000-1 - Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 096.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2%din valoarea estimata a contractului :2.901 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formele de la art. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul de garantii al autoritatii contractante este CEC Bank Deva RO53 CECEHD0130 RON0574338. In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare corelat cu art.278 indice 1 alin 4. Pentru IMM-uri : ofertantii caredovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, depunand declaratia conform anexei 1 sau anexei 2 la legebeneficiaza de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 5 % din pretul contractuluide prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele mentionate la art.90 alin (1) sau (3) din HG 925/2006. In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.Pentru IMM-uri : ofertantii caredovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, depunand declaratia conform anexei 1 sau anexei 2 la legebeneficiaza de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 conform formular 23.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 conform formular 3Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director general - ANDRONACHE DANIEL COSTELDirector general adjunct divizia energetica - SANDRU FLORIAN IOANDirector general adjunct divizia miniera - DRAGOI NICOLAESef Birou Contracte Vanzari - UTU VICTORDirector Comercial ? GIURGIU VASILEDirector Economic ? CIOBANU MARIASef Serviciul Achizitii ? POGOCSAN ELISABETASef Serviciu Juridic - PACIU GABRIELA4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la cererea de oferta se prezinta o asociatie conform Formular 45.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formular 56. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - conform formular 6Declaratiile de la pct 1, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia de la pct 2 va fi prezentat de tertul sustinator daca este cazul cu neincadrarea doar pt lit a) c1) si d)Declaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalenteInformatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL?.2.Licenta de functionare a societatii specializate in monitorizarea si intretinerea sistemelor de alarmare impotriva efractiei eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane licenta sa fie in termenul de valabilitate de 3 ani)solicitat conformLegii 333/2003 si a normelor de aplicare HG 301/11.04.20123. Regulamentul de organizare si functionare a dispeceratului de monitorizare avizat de Inspectoratul General al Politiei Romanesi in anexa Regulamentuluise prezinta plansele foto cu autovehiculele folosite in interventie, vedere fata, lateral si spate, solicitat conform conformLegii 333/2003 si a normelor de aplicare HG 301/11.04.20124.Avizul Inspectoratului de Politie Judetean sau al Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, dupa caz, in a carei raza teritoriala isi are sediul societatea pentru conducatorulsocietatiispecializate in monitorizarea si intretinerea sistemelor de monitorizare si alarmare impotriva efractiei, solicitat conformLegii 333/2003 si a normelor de aplicare HG 301/11.04.2012
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2012 In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul)Subcontractantii vorprezenta copie dupa licenta de functionare a societatii specializate in monitorizarea si intretinerea sistemelor de alarmare impotriva efractiei eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane licenta sa fie in termenul de valabilitate de 3 ani), 2. Lista cumateriale, tehnice, de transport, de comunicatii, cu mijloacele audio-video, aparaturade recunoastere si identificare, sistemele de alarma impotriva efractiei, sistemele de cronometrare si numarare, cu centrele de supraveghere si dispeceratele, tehnica de calcul si softul utilizat, cu armamentul si alte mijloace tehnice care vor face parte din dotarea societatii, 3.Polita de asigurare pentru evenimente, 4. Experienta similara - ofertantii vor prezenta dovada cain ultimii 3 ani a prestat cel putin un contract de natura similara.In acest sens ofertantii vor prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar Certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii. Certificatul va fi emis in conformitate cu ISO 9001/2008 sau similar de un organism de certificare notificat si va fi valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2014 10:51