Achizitie publica - SERVICII DE MONITORIZARE SI PAZA
Detaliu pentru invitatia numarul 326695
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326695/14.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE MONITORIZARE SI PAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca TeleormanCod fiscal: 11431220, Adresa: ALEXANDRIA, STRADA DUNARII NUMARUL 1, Alexandria, Telefon: 0247310155, Fax: 0247310155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele, inclusiv oferta financiara, se vor posta in SEAP in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MONITORIZARE SI PAZA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea pazei, sigurantei bunurilor si valorilor de orice fel prin realizarea unui sistem de monitorizare a cladirii folosind camere de supraveghere, monitorizare si paza obiectivului
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 461 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare in valoare de 2000 lei, se depune conform caietului de sarcini
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie in valoare de minim 10000 lei , in conformitate cu caietul de sarcini
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conformitate cu caietul de sarcini la capitolul V - Criterii de calificare/selectie si modelele de formulare. Declaratiile de eligibilitate si de neincadrare in prevederile art.181 din OUG 34/2006 precum si Informatiile generale despre ofertant se vor semna si stampila de catre reprezentantul legal al ofertantului si se vor posta scanate pe SEAP. Certificatele de atestare fiscala se vor scana si posta pe SEAP. Existenta de datorii la unul din bugetele solicitate (local sau de stat) atrage dupa sine descalificarea ofertantului.Nepublicarea pe SEAP a tuturor documentelor solicitate sau nerespectarea termenelor si valorilor solicitate atrage dupa sine descalificarea ofertantului. In conformitate cu caietul de sarcini la capitolul V - Criterii de calificare/selectie. Actele solicitate se vor scana si posta pe SEAP.Nepublicarea pe SEAP a tuturor documentelor solicitate sau nerespectarea termenelor si valorilor solicitate atrage dupa sine descalificarea ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu de 2 ori valoarea estimata a contractului de servicii, Ofertantii trebuie sa prezinte cel putin 2 recomandari aferente contractelor incheiate in ultimii 3 ani, cu o durata a contractului de minim un an, Dovada constituirii Garantiei de participare in valoare de 2000 lei, Declaratie pe propia raspundere prin care Ofertantul se angajeaza sa faca dovada constituirii Garantiei de buna executie in valoare de minim 10000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (in care sa se precizeze expres si asumarea realizarii sistemului de monitorizare cu un numar de 16 camere in conditiile din prezentul caiet de sarcini) si dotari de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, dotari enumerate in prezentul caiet de sarcini Certificat ISO 9001/2008 privind sistemul de management al calitatii, Certificat OHSAS 18001/2007 privind sistemul de management al sanatatii si securitatii operationale, Certificat ISO 14001/2004 privind sistemul de management pentru mediu, Certificat ISO/IEC 27001/2005 privind asigurarea standardului pentru securitatea informatiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de pe site-ul www.teleorman.anofm.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:56