Achizitie publica - SERVICII DE MONITORIZARE SI PAZA
Detaliu pentru invitatia numarul 345848
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345848/24.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE MONITORIZARE SI PAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca TeleormanCod fiscal: 11431220, Adresa: ALEXANDRIA, STRADA DUNARII NUMARUL 1, Alexandria, Telefon: +40 247310155, Fax: +40 247310155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MONITORIZARE SI PAZA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea pazei, sigurantei bunurilor si valorilor de orice fel prin monitorizare si paza umana a obiectivului precum si realizarea unui sistem de monitorizare a cladirii folosind camere de supraveghere in conformitate cu caietul de sarcini.Valoarea estimata minima a prezentei procedurii in functie de care s-a elaborat si se va evalua oferta este de 75393 lei fara TVA calculata pentru un numar de 8552 ore si reprezinta valoarea estimata a contractului, pina la 31.12.2013Optiuni: Valoarea minima este valoarea contractului pina la 31.12.2013 valoarea maxima contine prelungirea
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 393 - 113, 406 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1500 RON se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006 (va fi postata si pe SEAP si se va depune in original la sediul AJOFM Teleorman pina cel tirziu la data limita de depunere a ofertelor)sau numerar la sediul AJOFM Teleorman. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile).
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie in valoare de minim 7500 lei se constituie prin una din formele stabilite de art.90 din HG 925/2006 in termen de maxim 6 zile de la data anuntarii cistigatorului in sistemul SEAP, valabila pe toata durata de derulare a contractului si, in cazul in care aceasta expira intr-o anumita data se va depune pe SEAP de catre operatorul economic a unei declaratii prin care se angajeaza sa prelungeasca aceasta garantie astfel incit sa acopere perioada intregului contract. Prelungirea va fi adusa la cunostinta Autoritatii Contractante cu 24 de ore inainte de expirarea vechii garantii. Neanuntarea prelungirii garantiei sau nedepunerea unei copii conform cu originalul al prelungirii la sediul Autoritatii Contractante in termenul solicitat duce la rezilierea unilaterala a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu de 2 ori valoarea estimata a contractului de serviciiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte maxim 3 recomandari aferente contractelor incheiate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu o durata a contractului de minim un an, Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (in care sa se precizeze expres si asumarea realizarii sistemului de monitorizare cu un numar de 16 camere in conditiile din prezentul caiet de sarcini) si dotari de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, dotari enumerate in caietul de sarcini. Deasemenea se va realiza un plan de amplasare al camerelor video prin care se face dovada acoperirii intregului perimetru cerut prin caietul de sarcini Certificat ISO 9001/2008 privind sistemul de management al calitatii, Certificat ISO 14001/2004 privind sistemul de management pentru mediu, Certificat ISO/IEC 27001/2005 privind asigurarea standardului pentru securitatea informatiei deoarece personalul de paza foloseste date cu caracter personalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau site www.teleorman.anofm.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 17:08