Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE MONITORIZARE SI PAZA


Detaliu pentru invitatia numarul 345848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Teleorman
Numar invitatie: 345848/24.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE MONITORIZARE SI PAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca TeleormanCod fiscal: 11431220, Adresa: ALEXANDRIA, STRADA DUNARII NUMARUL 1, Alexandria, Telefon: +40 247310155, Fax: +40 247310155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE MONITORIZARE SI PAZA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea pazei, sigurantei bunurilor si valorilor de orice fel prin monitorizare si paza umana a obiectivului precum si realizarea unui sistem de monitorizare a cladirii folosind camere de supraveghere in conformitate cu caietul de sarcini.Valoarea estimata minima a prezentei procedurii in functie de care s-a elaborat si se va evalua oferta este de 75393 lei fara TVA calculata pentru un numar de 8552 ore si reprezinta valoarea estimata a contractului, pina la 31.12.2013Optiuni: Valoarea minima este valoarea contractului pina la 31.12.2013 valoarea maxima contine prelungirea
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 393 - 113, 406 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1500 RON se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006 (va fi postata si pe SEAP si se va depune in original la sediul AJOFM Teleorman pina cel tirziu la data limita de depunere a ofertelor)sau numerar la sediul AJOFM Teleorman. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile).
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie in valoare de minim 7500 lei se constituie prin una din formele stabilite de art.90 din HG 925/2006 in termen de maxim 6 zile de la data anuntarii cistigatorului in sistemul SEAP, valabila pe toata durata de derulare a contractului si, in cazul in care aceasta expira intr-o anumita data se va depune pe SEAP de catre operatorul economic a unei declaratii prin care se angajeaza sa prelungeasca aceasta garantie astfel incit sa acopere perioada intregului contract. Prelungirea va fi adusa la cunostinta Autoritatii Contractante cu 24 de ore inainte de expirarea vechii garantii. Neanuntarea prelungirii garantiei sau nedepunerea unei copii conform cu originalul al prelungirii la sediul Autoritatii Contractante in termenul solicitat duce la rezilierea unilaterala a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. Declaratie privind eligibilitateab. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006;c. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006d. Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010 atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatore. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, eliberat de directia de impozite si taxe locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;f. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, elibertat de DIRECTIA FINANTELOR PUBLICE din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;g. Informatii generale despre operatorul economich. Declaratie pe propia raspundere prin care Ofertantul se angajeaza sa faca dovada constituirii Garantiei de buna executie in valoare de minim 7500 lei prin una din formele stabilite de art.90 din HG 925/2006 in termen de maxim 6 zile de la data anuntarii cistigatorului in sistemul SEAP, valabila pe toata durata de derulare a contractului si, in cazul in care aceasta expira intr-o anumita data se va depune pe SEAP de catre operatorul economic a unei declaratii prin care se angajeaza sa prelungeasca aceasta garantie astfel incit sa acopere perioada intregului contract. Prelungirea va fi adusa la cunostinta Autoritatii Contractante cu 24 de ore inainte de expirarea vechii garantii. Neanuntarea prelungirii garantiei sau nedepunerea unei copii conform cu originalul la sediul Autoritatii Contractante in termenul solicitat duce la rezilierea unilaterala a contractului.Personalul cu functii de decizie pentru achizitia serviciului de paza si monitorizare din cadrul Autoritatii Contractante este: Emilian Florea Bomboe, Nelu Ionel Oprea, Emil Viorel Ciobanu, Mihaita Ghimis, Gherghina Mortu, Fanel Neacsu, Nicolae Frunza, Ionica Craita, Valerica Ivanus, Georgeta Jumara, Dorina Liliana MIhalache, Senia Cinca, Catalin George Tanase, Emil Tepuru, Marioara Mardale, Simona Marincea.Documentele se vor scana, semna electronic si se vor depune pe SEAP.Nepublicarea pe SEAP a tuturor documentelor solicitate sau nerespectarea termenelor si valorilor solicitate atrage dupa sine descalificarea ofertantului a. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii, din care sa rezulte obiectul de activitate, sediul principal si secundar, punctele de lucru, mentiuni privind incadrarea in prevederile art.21 lit. d) - g) din Legea nr. 26/1990 privind registrul comertului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;b. Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane;c. Autorizatie de functionare si licenta de emisie pe o anumita frecventa pusa la dispozitie de Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei sau declaratie din care sa rezulte ca dispune de o forma de comunicare intre personalul de paza si dispecerat.Documentele se vor scana, semna electronic si se vor depune pe SEAP.Nepublicarea pe SEAP a tuturor documentelor solicitate sau nerespectarea termenelor si valorilor solicitate atrage dupa sine descalificarea ofertantuluiAvind in vedere faptul ca certificatul constatator emis de ORC este valabil doar in original sau copie legalizata, va anuntam ca in etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata care va trebui depus termen de 24 ore de la solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu de 2 ori valoarea estimata a contractului de serviciiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte maxim 3 recomandari aferente contractelor incheiate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare, cu o durata a contractului de minim un an, Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (in care sa se precizeze expres si asumarea realizarii sistemului de monitorizare cu un numar de 16 camere in conditiile din prezentul caiet de sarcini) si dotari de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, dotari enumerate in caietul de sarcini. Deasemenea se va realiza un plan de amplasare al camerelor video prin care se face dovada acoperirii intregului perimetru cerut prin caietul de sarcini Certificat ISO 9001/2008 privind sistemul de management al calitatii, Certificat ISO 14001/2004 privind sistemul de management pentru mediu, Certificat ISO/IEC 27001/2005 privind asigurarea standardului pentru securitatea informatiei deoarece personalul de paza foloseste date cu caracter personalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau site www.teleorman.anofm.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer