Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de monitorizare si supraveghere a cimpurilor gama TD # 26434


Detaliu pentru invitatia numarul 344978
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 344978/08.04.2013
Denumire contract: Servicii de monitorizare si supraveghere a cimpurilor gama TD # 26434
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801155, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciul Achizitii Biroul Import
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801155, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciul Achizitii Biroul Import - D-na Monica Mihalache
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de monitorizare si supraveghere a cimpurilor gama TD # 26434
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de monitorizare si supraveghere a cimpurilor gama
II.1.6) CPV: 71600000-4 - Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 444, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 8886 lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se poate constitui in lei sau in echivalent EURO, la cursul de schimb Lei/Euro al BNR din data publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin.1) din HG 925/2006. In cazul constituirii GP prin ordin de plata, viramentul bancar se va face in urmatoarele conturi ale autoritarii contractante: - pentru RON, RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1 -pentru EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1 -pentru USD, RO40RNCB0072049718520003, BCR sect.1 -pentru CAD, RO66RNCB0072049718520020, BCR sect.1 Se va completa formularul III 1.1.a) Se va prezenta copie dupa OP vizat de banca ofertantului. Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III 1.1.b.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) ?(3) precum si HG nr. 1045/2011.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se completeaza Formularul III.2.1.a.1 si se depune in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.2) a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se depune in originalb) Certificate fiscale, emise de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificate fiscale, emise de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare.b) si c) Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul.Nota : a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.3)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Se va completa Formularul III.2.1.a.3 si se depune in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1 (conflictul de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul III.2.1.a.4 si se depune in originalPrecizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director CNE Cernavoda- Bucur Ionel; Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda- Serban Marian; Director Economic - Olteanu Madalina; Inlocuitor de drept Director Economic- Petrisoaia Veronica; Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Ionescu Horatiu; Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Georgescu Florin; Sef Serviciu Achizitii- Lojnita Viorica;Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii- Gherlan Dorina;Membrii comisie: Dana CorinaMoldoveanu; Alexandru Nedelcu; Ion Popescu; Monica Mihalache; Constanta Nicolae;Membrii de rezerva Adina Stoian ; Rodica Maxim ;Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/ terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.5) Informatii privind datele de identificare ale ofertantului /ofertantului asociat /subcontractantului/ tertului sustinator.Prezentare Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/ tertului sustinator, conform art. 69.2, alin. 2, din OUG nr. 77/27.11.2012. Se va completa Formularul III.2.1.a.5.Nota: a)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. 1a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romanesau1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice / fizice straine: Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale/ valabile la data limita de depunere a ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.2) Autorizatia CNCAN pentru desfasurarea de activitati in zona controlata a intreprinderilor operatoare, eliberata de CNCAN, in conformitate cu Ordinul nr. 228/2002 (Documentul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor) sau declaratie pe proprie raspundere ca il va obtine in maxim 10 zile de la primirea comunicarii ca este castigator.3) Autorizatie CNCAN pentru fabricatie emisa conform Legii 111/1996 si a NMC 07 clasa 4 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.Lichiditate minima pentru calificare - 90%, Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul aferent contractului in ultimi trei ani.Se accepta ofertantii care au cifra medie de afaceri in ultimii trei ani, in domeniu de activitate aferent obiectului contractului de cel putin: 440.000lei.Nota: Cerinta va fi indeplinita astfel de catre: - Ofertantul in cazul unei Oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Ofertant ori de catre Tertul sustinator financiar ? in cazul unei Oferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei Oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei, ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei Oferte comune cu sustinere., Sustinere financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, a derulat si/sau finalizat contracte privind prestarea de servicii similare, a caror valoare insumata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 440.000 LEI.Lista va fi insotita de copii dupa contracte/ documente constatatatoare/ recomandari sau orice document emis de beneficiari/ clienti privati mentionati in lista, din care sa reiasa modul de indeplinire a serviciilor prestate., Lista dotarilor tehnice necesare pentru prestarea serviciilor, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul)Subcontractantii declarati nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer