Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de operatiuni tehnice de intretinere si revizie, verificari si reparatii la centrala termica proprie containerizata situata in Bd. Hristo Botev, nr. 16-18


Detaliu pentru invitatia numarul 339497
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 339497/15.11.2012
Denumire contract: Servicii de operatiuni tehnice de intretinere si revizie, verificari si reparatii la centrala termica proprie containerizata situata in Bd. Hristo Botev, nr. 16-18
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun la sediul Directiei Comerciale a Autoritatii Contractante din Str. Olteni nr. 2 ? 4, sector 3, Bucuresti, parter, REGISTRATURA, pentru Serviciul Achizitii si Incheiere Contracte Servicii Utilitare si Aprovizionare.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se deschid la sediul Directiei Comerciale a Autoritatii Contractante din Str. Olteni nr. 2 ? 4, sector 3, Bucuresti, parter, camera 4.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Electricitate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de operatiuni tehnice de intretinere si revizie, verificari si reparatii la centrala termica proprie containerizata situata in Bd. Hristo Botev, nr. 16-18
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de operatiuni tehnice de intretinere si revizie, verificari si reparatii la centrala termica proprie containerizata tip EDEN, amplasata la sediul secundar la Companiei, situata in Bd. Hristo Botev, nr. 16-18.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 480lei, pentru participarea cu oferta la procedura.Perioada de valabilitate a garantiei de participareeste de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofer¬telor.Garantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: - fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 3) care seprezinta in original;
- fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(contul Autoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila -formularul 4. Se va constitui printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sise va prezenta in original.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de buna executie se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul ; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu priviere la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareNeincadrarea in prevederile art. 181; Cazierul Judiciar al operatorului economic .Prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si a certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelor.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificatrile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, sunt urmatoarele: pentru DG Andrei Gabriel Benghea Malaies, DGAdj.Cond. Sist.- Octavian LOHAN, DGAdj.CEC- Corneliu ENE, DGAdj. Cond. Tehnica Ciprian Diaconu, D. D. Financiara Marian Mache GHEORGHITA, D.Ec. Maria IONESCU, D.Com. Carmen APOSTOLInformatii privind partea din contract care va fi subcontractataCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata, copie conform cu originalul emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor publicata in invitatia/anuntul de participare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, pentru ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 50.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf. privind efectivul personalului angajatO declaratie privind efectivul pers.angajat si al cadrelor de conducere, conf.formular nr.15Se vor anexa la declaratie CV-urile pers. de conducere, precum si a pers.responsabil pt indeplinirea ctr. de achiz.publica., Autorizatie ISCIR privind lucrari de intretinere, reparatii si servicela centrale termice similare cu cea descrisa in caietul de sarcini., Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, astfel incat sa reiasa prin documentele prezentate, prestarea de servicii a caror valoare sa fie de minim 28.000 lei, anexat recomandari/procese verbale de receptie/extrase din contracte, emise si contrasemnate de o autoritate contractanta, ori de catre clientul beneficiar., Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea in bune conditii a contractului. Ofertantul va face dovada ca are implementat sau in curs de implementare, un sistem de management al calitatii certificat in conformitate cu standardele in vigoare la nivel national/international, cum ar fi EN ISO 9001 (SR EN ISO 9001)/2008 sau similare prin depunerea certificatelor sau a altor documente de atestare a sistemului calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul Autoritatii contractante sau gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer