Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de ordine si curatenie aferente celor doua spatii de servicii ale Autostrazii A1 Timisoara ? Lugoj Lot 1 amplasate la km 500+536 (km 47+700 proiect)?


Detaliu pentru invitatia numarul 340237
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 340237/28.11.2012
Denumire contract: ?Servicii de ordine si curatenie aferente celor doua spatii de servicii ale Autostrazii A1 Timisoara ? Lugoj Lot 1 amplasate la km 500+536 (km 47+700 proiect)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Coriolan Baran nr. 18, Timisoara, Romania, cod postal: 300238, telefon: +40 0256246631, fax: +40 0256246601, persoana de contact: Serviciul Organizare si Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Coriolan Baran nr.18, Timisoara, sala de sedinte din cadrul D.R.D.P. Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de ordine si curatenie aferente celor doua spatii de servicii ale Autostrazii A1 Timisoara ? Lugoj Lot 1 amplasate la km 500+536 (km 47+700 proiect)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de ordine si curatenie aferente celor doua spatii de servicii ale Autostrazii A1 Timisoara ? Lugoj Lot 1 amplasate la km 500+536 (km 47+700 proiect)?
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 162.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP va fi eliberata in numele ofertant si emisa de catre o soc.bancara/soc.asig, in cuantum de 6.423 lei .GP poate fi eliberata in numele ofertantului si in euro. Echivalenta pentru GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Per.de valab.a GP: 90 zile incep.cu termen limita de dep.a oferte.GP tb. sa fie irevocabila.GP se constit cfm.art.86 alin(1)din HG 925/2006(pt.virament bancar-cont DRDP Timis: RO45RNCB0249008094080001;pt.instrument de garant-cfm Formular nr.21A sau 21B, in original).In cazul unei GP emisa de catre o soc.asig. se va prezenta dovada platii integrale a politei de asig.GP emisa in alta lb.decat romana va fi prezent.in original, insotita de traducerea autoriz.in lb.romana.Autorit.Contract.are dreptul de a retine/returna sume din GP conf.art.278^1 din OUG 34/2006.Ofert IMM beneficiaza de 50%reducere.GP va fi prezent separat intr-un plic sigilat, nefiind inclusa in colet sigilat ce contine oferta.Oferte care nu sunt insotite de GP in cuantum, forma si per.valab.solicit vor fi respinse in cadrul sedintei de desch.a oferte.In cazul dep.de oferte in asociere, GP trebuie constit.in numele asocierii.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata, fara T.V.A. emisa de o societate bancara/soc.asigurari si completata cfm. Formular nr. 22A/22B sau constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. In caz contrar, se retine garantia de participare. Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract. Tb.sa fie irevocabila.Nota: Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50% din val. garant.de buna exec.vor depune docum.prin care dovedesc ca se incadreaza in preved.Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Cerinta nr. 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Nota: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 2 - Ofertantul va prezenta: a) ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?- Formularul nr. 2 .b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea certificatelor fiscale care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul?.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezentata in original, copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Note: a) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b) Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c) Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 [neincadrarea in prevederile art. 181 litera a), c^1) si d)] semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 3 - Ofertantul va prezenta Formularul A - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010.Cerinta nr. 4 - Ofertantul va prezenta Formularul B ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare?. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Director Regional - Ing. Ioan Ambrus, Specialist C.N.A.D.N.R. Bucuresti ? Ciprian Lemnaru, Director Economic - Ec. Costin Aurel Purceld, Director Adjunct IPFE - Ing. Carmen Gheorghita, Sef Departament Juridic - C.J. Viviana Floca, Sef Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Ec. Romana Cacoveanu, Sef Serviciu Pregatire Documentatii pentru Achizitii - Ing. Cosmina Ion, Serviciu Pregatire Documentatii pentru Achizitii ? Analist Miriana Giurgiu, ServiciuOrganizare si Derulare Achizitii ? Mihaela Baloi.Nota: Se va prezenta Formularul B ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare? atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Cerinta nr. 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 - ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale?.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", care sa contina informatii reale si actualizate, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati de prestare a serviciilor solicitate in prezenta Fisa de date. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila , ,conform cu originalul", semnate si stampilate, insotite de traducerea autorizata si vor fi valabile la data depunerii ofertei.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata.ATENTIE: a) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b) Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie in valoare de minim 642.324 Lei.Ofertantul va prezenta: a) ?Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala?;b) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs), inregistrate si vizate la organele competente, conform prevederilor legale in vigoare.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare., Cerinta nr. 1 - continuareBilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentateastfel: pentru pers. fizice/juridice romane in copie; pentru pers. fizice/juridice straine in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana, Cerinta nr. 1 - continuareNota: a) Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).b) Ofertantii straini tip I.M.M. pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip I.M.M. din Romania.c) Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de I.M.M. Sunt considerati ofertanti tip I.M.M. acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de I.M.M., Tert sustinatorArt. 186 - OUG nr. 34/2006, cu modific si complet ulterioare: (1)Capacitatea economica si financiara a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformit cu preved. alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (Formularul nr. 23A), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)., Tert sustinator - continuare(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ?Experienta similara?, ,Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani"Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), cel putin 1(un) contract de servicii similare cu cel supus procedurii de achizitie publica, in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare de minim 160.000 Lei fara TVA., Cerinta nr. 1 ?Experienta similara? - continuareIn acest sens, ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si anume: a) ?Certificat privind experienta prestatorului?, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al beneficiarului pe fiecare pagina a acestuia.Pentru contractele executate in afara Romaniei vor fi prezentate Certificate in limba tarii respective, folosind modelul prezentat in Formularul nr. 6, insotite de traducerea autorizata in lb. romana;b) copii dupa proces verbal de receptie/parti relevante contract (parti, obiect, durata, valoare, garantii, semnatura si stampila) care sa confirme prestarea de servicii similare cu procedura de ahizitie publica., Cerinta nr. 2 ?Echipamente?Ofertantul va face dovada ca dispune (in proprietate sau inchiriate) de urmatoarele echipamente, necesare efectuariiserviciilor de curatenie: - autospeciala combinata woma-vidanja 1 buc.;
- aspirator de praf - 2 buc.;
- aspirator injectie extractie - 2 buc.;
- carucior complex dotat cu toate materialele necesare curateniei - 2 buc.;
- set spalat geamuri - 2 seturi.In acest sens ofertantul va prezenta: a) Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului;b) copie dupa documente doveditoare ca dispune de echipamentele necesare efectuarii serviciilor de ordine si curatenie, asa cum au fost solicitate in Caietul de sarcini.Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament., Cerinta nr. 3 , ,Personal"Ofertantul va face dovada ca dispune de personal calificat pentru prestarea serviciilor prevazute in Caietul de Sarcini.In acest sens ofertantul va prezenta: a) Declaratie privind personalul implicat in indeplinirea contractului.b) Pentru personalul implicat in indeplinirea contractului, declarat in Formularul nr. 8, se vor prezenta copii dupa extras din Revisal sau adeverinta eliberatade ITM cu urmatoarele date: nume angajat, CNP, numar contract, functie/ocupatie/ COR, stare (activ)., Cerinta nr. 3 , ,Personal" - continuareIn cazul in care persoanele implicate in indeplinirea contractului nu sunt angajati permanent ai ofertantului, se vor prezenta acorduri de colaborare, iar in cazul adjudecari ofertei se vor prezenta contracte de colaborare in original. Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele implicate in indeplinirea contractului, care nu sunt angajati permanent ai ofertantului si prezentarea de angajamente si doar daca este declarat castigator, operatorul va incheia contracte individuale de munca cu acestia., Informatii suplimentareIn cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei., Tert sustinatorArt.190-OUG 34/2006, cu modific si complet ulterioare(1) Capacit.tehnica si profesionala a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, side o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza capacit tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conform cu preved alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (Formular nr. 23B si anexele 1 si 2), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidat/ofertant resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustin tehnica si profes nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d)., Tert sustinator - continuare(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2)., Informatii privind subcontractantii: In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si anexa aferenta acestuia., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In acest caz, ofertantul va prezenta ?Informatii despre Asociere? si ?Acord de asociere?.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta: a) Declaratie privind standardele de asigurare a calitatii;b) Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Cerinta nr. 2In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a sistemului de management de mediu, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta: a) Declaratie privind standardele de protectie a mediului;b) Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a sistemului de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc.de atribuire se descarca de la , ,Documentatie si clarificari" din prezenta sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 17:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer