Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de organizare a evenimentului de tip?Festival Cantecul Cetinii? in cadrul proiectului ?COBZA DE VACANTA?LA DORNA ARINI?, cod SMIS 19624


Detaliu pentru invitatia numarul 333099
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DORNA ARINI (PRIMARIA COMUNEI DORNA ARINI JUDETUL SUCEAVA)
Numar invitatie: 333099/03.08.2012
Denumire contract: Servicii de organizare a evenimentului de tip?Festival Cantecul Cetinii? in cadrul proiectului ?COBZA DE VACANTA?LA DORNA ARINI?, cod SMIS 19624
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DORNA ARINI (PRIMARIA COMUNEI DORNA ARINI JUDETUL SUCEAVA)Cod fiscal: 6576100, Adresa: comuna Dorna Arini, sat Cozanesti judetul Suceava, Dorna-Arini, Telefon: 0230 576018, Fax: 0230 576126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Dorna Arini, sat Cozanesti judetul Suceava, Dorna-Arini, Romania, cod postal: 727201, telefon: +40 230576018, fax: +40 230576126, persoana de contact: MARIUS BIZOM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Dorna Arini, sat Cozanesti judetul Suceava,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de organizare a evenimentului de tip?Festival Cantecul Cetinii? in cadrul proiectului ?COBZA DE VACANTA?LA DORNA ARINI?, cod SMIS 19624
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie implica prestarea serviciilor de organizare a2 editii a evenimentului intitulat ?Festival Cantecul Cetinii?. Acest eveniment este derulat pe durata a 2 zile si va cuprinde o serie de activitati, decrise in caietul de sarcini, pentru implementarea proiectului ?Cobza de vacanta?La Dorna Arini?.Servicii de organizare a evenimentului de tip?Festival Cantecul Cetinii? in cadrul proiectului ?COBZA DE VACANTA?LA DORNA ARINI?, cod SMIS 19624Serviciile solicitate prin acest contract de servicii constau in: - Organizarea generala a ?Festivalul Cantecul Cetinii?- Inchirieresi montare scena pentru spectacole- Asigurare instalatii de sonorizare si de lumini profesionale, pentru spectacole- Organizarea expozitiilor de gastronomie locala, de obiecte traditionale si a activitatilor demonstrative aferente ? realizate de localnici- Asigurarea participarii la festival: intrepreti vocali de muzica populara, instrumentisti care canta la cobza, formatii de muzica usoara/Pop, formatii de muzica etno- Organizare conferinta presa
II.1.6) CPV: 79953000-9 - Servicii de organizare de festivaluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1.640 lei lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Unitatea administrativ ? teritoriala Dorna Arini, deschis la TREZORERIA VATRA DORNEI, nr. RO51TREZ5975006XXX000053, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 820 lei
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Perioada de valabilitate: pe intreaga durata de executie a contractului de servicii.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.(la momentul semnarii contractului partile vor conveni modul de constituire a garantiei de buna executie)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1-Declaratie privind eligibilitatea;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul? Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, semnata de catre reprezentantul legal, a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3- Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta.? Evitarea conflictului de interese.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4- Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declara?ie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ioan N. Moraru, Viceprimar: Mazare Anton Spiridon, Secretar: Bargaoanu Gabriel Romeo, Consilier juridic Catana Cristela Loredana, Economist Musca Mirela; consilieri locali: Chirilus Liviu Paul, Chiruta Filaret, Gurzun Stefan, Haja Dumitru Marius, Lates Florin, Obreja Mariana Adina, Ometita Vladimir, Onofrei Adrian, Stanca Aurel, Vleju Mihai? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5- Declara?ia privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune Persoane juridice romane? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania. b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraNivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a minim 1 ? maxim 3 contracte de servicii de organizare de evenimente in ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul. Formularul B1 Formularul B2, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 3. Informatii referitoare la experienta personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.4.Nivel minim necesar: 5. ?coordonator proiect- o persoanacu experien?a in organizarea de evenimente6. ?prezentator - o persoana care sa aiba experienta in prezentarea de evenimente de tip festival, Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 18:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer