Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de organizare a Festivalului multiculturalitatii dobrogene


Detaliu pentru invitatia numarul 328809
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Murfatlar
Numar invitatie: 328809/06.06.2012
Denumire contract: Servicii de organizare a Festivalului multiculturalitatii dobrogene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul MurfatlarCod fiscal: 4859712, Adresa: CALEA DOBROGEI, NR. 1, BASARABI, JUD. CONSTANTA, Basarabi, Telefon: 0241234350, Fax: 0241234516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA DOBROGEI, NR. 1, MURFATLAR, JUD. CONSTANTA, Murfatlar, Romania, cod postal: 905100, telefon: +40 241234350, fax: +40 241234516, persoana de contact: CIUBUC IULIANA FLORENTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: murfatlar, calea dobrogei, nr 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de organizare a Festivalului multiculturalitatii dobrogene
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie implica prestareaserviciilor de organizare a evenimentului intitulat Festivalul multiculturalitatii dobrogenepe durata a 3 zile si va cuprinde o serie de activitati, decrise in caietul de sarcini, pentru implementareaproiectului ``Dezvoltarea turismului, cresterea circulatiei turistice si dezvoltarea sustenabila a industriei turistice locale si regionale prin promovarea resurselor turistice ale orasului Murfatlar, creuzet de cultura, istorie si frumuseti naturale dobrogene`` cod SMIS 21244
II.1.6) CPV: 79953000-9 - Servicii de organizare de festivaluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participarese constituie conform art.86 din HG 925/2006 prin virament bancar (OP in contul autoritatii contractante RO95TREZ2315006XXX015066 cod fiscal 4859712deschis la Trezoreria CONSTANTA, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de banca emitenta ) sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Optional : Scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 4. In cazul ofertantilorIMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu odata cu depunerea ofertei.Potrivit prevederilor art. 278.1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire contestatie ce a fost respinsa de acesta, i se va retine din cuantumul garantiei de participare constituitesuma 1% din valoarea estimata a contractului.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma si cuantumul solicitate mai sus atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 si returnarea acesteia nedeschise.
Garantie de buna executie
- 5% din val. contr., inlei fara T.V.A, in term. de 3 zile lucrat. de la semnarea contr. de ambele parti.Modul de constituire a gar. de buna executie este prin retineri succesive din sume datorate pentrufacturi partiale, cf. art.90 alin.3 din H.G.R. 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prev. ref. la atrib. contr. de achiz. publ. din O.U.G. 34/2006, cu modif. si complet. ulter., respectivcontr. are oblig. de a deschide la unit. Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz. aut. contr.. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.. Pe parcursul indeplinirii contr., aut. contract. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contr. pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna exec. in docum. de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9b Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, indiferent daca are sau nu asociati. In situatia in care nu foloseste asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9c) ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.? In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181 lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute deart.691 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta (Formularul 2).? Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.? Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fievalabile la data deschiderii ofertelor pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.? Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.? Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.? Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 691, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerintanr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiileart. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.1Nota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertanti/asociati/terti sustinatoriCerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emis de administratia finantelor publicein a careiraza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitateain a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completaFormularul 16 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantiiofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: Se va completaFormularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese fata de persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica, dupa cum urmeaza: 1. Primar : Cojocaru Gheorghe2. Viceprimar : Crivineanu Nicolae3. Secretar: Vintila Florin Costel4. Contabil sef: Memet Reise5. Ciubuc Iuliana ? Florentina ? presedinte comisie de evaluare6. Simona Zugravu ? membru comisie de evaluare7. Rimbu Liliana ? membru comisie de evaluare8. Clincu Mihaela - membru comisie de evaluare9. Sova Cozma MirelaNota: Documentul de mai sus va fi depusde reprezentantul/reprezentantiiofertantului sau ai asocierii/ subcontractanti/terti sustinatori. 1. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator /tertii sustinatori;3. Documentele de mai sus trebuie sa fievalabile la data deschiderii ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantii trebuie sa fie abilitati sa desfasoare activitati economice de natura celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire (in obiectul de activitate principal si/sau secundar).Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu sunt inregistrate in domeniul de activitatecodul/codurile CAEN necesare prestarii serviciilor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2. sau perioada de valabilitate a acestora a expirat.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionariatului, datele de identificare ale reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.IN CAZUL OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTUIA PREZENTAREA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA A CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI.2. Persoanele fizice autorizatevor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani incheiati, fara a fi luat in considerare anul in curs, va fi de minim 300.000 RON.Operatorul economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara invocand sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza desustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada cain ultimii 3 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertei) a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal/ asociat/subcontractant, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati, cel putin un contract constand in servicii similare celor supuse achizitiei., Cerinta nr.2Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr. 3Pentru a fi considerat calificat, ofertantultrebuie sa faca dovada ca dispune de o Echipa tehnica cu minim 5 membrii cu experienta in specifica domeniului pentru care ocupa pozitia in echipa, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar: 1. Manager de evenimentsi responsabil de coordonarea activitatilor evenimentului2. Responsabil cu desfasurarea activitatilor expozitionale (preparate culinare, mestesuguri)3. Responsabil cu desfasurarea activitatilor artistice (dansuri populare, concerte in aer liber)4. Responsabil cu desfasurarea degustarii de vinuri5. Responsabilul cu buna functionare a echipamentelor tehnice., Cerinta nr.4Informatii referitoare la dotari tehnice, continand dateleutilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnicede care dispune operatorul economic, considerate suficiente si satisfacatoare pentru a asigura desfasurarea activitatilor impuse prin caietul de sarcini, Informatii privind subcontractareaAutoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declaratise iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Optional: Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale invocate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer