Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de organizare a manifestarilor dedicate Zilelor Municipiului Reghin pentru anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 328453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Numar invitatie: 328453/31.05.2012
Denumire contract: Servicii de organizare a manifestarilor dedicate Zilelor Municipiului Reghin pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI REGHINCod fiscal: 3675258, Adresa: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Telefon: 0265511112, Fax: 0265512542
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Romania, cod postal: 545300, telefon: +40 265511112, fax: +40 265512542, persoana de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Romania, cod postal: 545300, telefon: +40 265511112, fax: +40 265512542, sala de sedinte, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de organizare a manifestarilor dedicate Zilelor Municipiului Reghin pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de organizare a manifestarilor dedicate Zilelor Municipiului Reghin
II.1.6) CPV: 92000000-1 - Servicii de recreere, culturale si sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Cuantum: 3000 lei. Per. de valab. a garant. de particip. este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire: pot fi prin: - prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig.- Form. nr.13 sau prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de particip: RO68 TREZ 4775 006X XX00 0106, deschis la Trezoreria Reghin) sau depunerea sumei in numerar la caseria aut. contract. Garantia de particip. se returneaza de autorit. contr. dupa semnarea contr. de prestari servicii si constit. garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1. isi retrage oferta in per. de valabilitate a acesteia;2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autorit. contract. va retine contestatorului din garantia de particip., conform art. 2781, (1), lit b, din OUG 34/2006, suma de 1.612, 90 lei. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de particip. si garantia de buna executie.Dovada constituirii garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de particip., in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr.346/2004.
Garantie de buna executie
DaCuantum: 5% din pretul contractului fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie se accepta (conform art. 86(4) din OUG nr.34/2006) prin: un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. Suma initiala depusa de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contr. respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea- Se va completa formular 12A. Aceasta cerinte se aplica si tertului sustinator.Certif. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certif. mentionate mai sus trebuie sa prezinte sit. oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modif. si compl. ult. Se vor depune doc. aprobate de catre organele competente din care rezulte aprobarea esalonarii, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Doc. vor respecta prev. ord. ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie. Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Se va completa formular 12B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Se completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010- Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se completeaza Formularul A. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Ing. Nagy Andras- Primar, Maria Precup- Viceprimar, Gabriela Koss- Secretar, Maris Angela- Sef Serviciu Buget Contabilitate, Ing. Harsan-Diaconu Camelia- Arhitect Sef Certificat constatator emis de ORC- In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Vor fi luate in considerare doar societatile care au in obiectul lor si activitatea de impresariat artistic.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 300.000 lei.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre catre BNR., Bilantul contabil pe ultimul an financiar incheiat insotit de anexe explicative vizate si/sau inregistrate de organe competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe prop. rasp., insotita de lista princip. activ. de prestari servicii din ultimii 3 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari, in scopul verificarii capacitatii tehnice a ofertantilor;In cazul in care ofert. isi demon.capac. tehnica si prof. invocand si sust. acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz. ofert. res.tehnice si prof. invocate. Pers. care asigura sust.tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care det. excl. din proced. De atrib., conf.prev. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Experienta similara de min. 160.000 leiIn cazul in care ofert. isi demon.capac. tehnica si prof. invocand si sust. acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz. ofert. res.tehnice si prof. invocate. Pers. care asigura sust.tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care det. excl. din proced. De atrib., conf.prev. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Se vor prezenta copii dupa partile relevante din contranct contract, proces verbal de receptie, recomandari., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. In cazul in care ofert. isi demon.capac. tehnica si prof. invocand si sust. acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz. ofert. res.tehnice si prof. invocate. Pers. care asigura sust.tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care det. excl. din proced. de atrib., conf.prev. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). In cazul asoc. se va prezenta form. 14 de asociatul 1, 2 etc., Lista cu personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontractezeSe va completa o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acorul acestuia/acestora.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu seaplica subcontractantilor.In cazul in care ofert. isi demon.capac. tehnica si prof. invocand si sust. acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are oblig. de a dovedi sust. de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz. ofert. res.tehnice si prof. invocate. Pers. care asigura sust.tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care det. excl. din proced., Informatii privind asociereaIn cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea Acordului de asociere, semnat de parti. Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.3), insa solicitarile prevazute la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Programul artistic prezentat
20
Descriere: Asigurarea unei formatii renumite pentru fiecare seara - 40 puncte; Asigurarea unei formatii de renume pentru etnici-cel putin o formatie din Ungaria - 30 puncte; Cooptarea in program a formatiilor din Reghin si din Jud.Mures pentru fiecare seara - 20 puncte;Varietatea programului artistic- 10 puncte;Total 100 puncte pentru ponderea maxima de 20%.
Prezentarea unui pre-contract cu un post TV care va transmite in direct evenimentul in Reghin
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP cu nr. 37969
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer