Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de organizare de evenimente si productie publicitara


Detaliu pentru invitatia numarul 337479
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: GARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERAL
Numar invitatie: 337479/15.10.2012
Denumire contract: Servicii de organizare de evenimente si productie publicitara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERALCod fiscal: 15378153, Adresa: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Bucuresti, Telefon: 0742157664, 0213262259, Fax: 0213262259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Italiana nr.22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213052810, persoana de contact: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de organizare de evenimente si productie publicitara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Organizarea de conferinte de lansare, respectiv finalizare a proiectului, conferinte internationale de diseminare a rezultatelor proiectului, productie publicitara de promotionale, comunicate si articole de presa
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 3222 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita: a) - sub forma de scrisoare de garantie bancara, conform Formular 1.Scrisoarea de garantie bancara se va depune scanata in SEAP iar originalul va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Bdul.Unirii nr.78, blJ2, sector 3, Bucuresti) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.b) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, RO 04 TREZ 7005005XXX000189, deschis la A.T.C.P.Mun.Bucurestic) - sau prin orice alt instrument bancar de plata.- Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.-Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare in conditiile art.87 din HG nr. 925/2006..Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278^1 lit c, din OUG nr.34/2006 este de 1611 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 5 % din valoarea contractului atribuit fara TVA. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90, alin. 1 si 3 din H.G. Nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioareIn cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular 2, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.Garantia de buna executie va avea o perioada de valabilitatecel putin egala cu durata contractului incheiat.Garantia de buna executie se va elibera in conditiile art, 92, alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formularul 3 ? Declaratie privind eligibilitatea, cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei;2. Formularul 4 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;3. Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Formularul 6 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor, tert sustinator, dupa caz)) va confirma prin intermediul Formularului7 - Declaratie privind conflictul de interese conform art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006. cu modificarile si completarile ulterioare;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Comisar General : Ovidiu ConstantinDAESCU, Comisar General Adjunct: Ion TUDOR, Comisar General Adjunct: RaduPENTIE, Director economic: Monica DRAGOMIR, Director Juridic: Cosmin MONDA6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al reprezentantului legal al firmei sau persoanei imputernicite. A nu se folosi prescurtari. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, ca are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilorsolicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului trebuie sa fie de cel putin 250.000 lei, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010 si 2011).Se vor atasa copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2009, 2010 si 2011 sau potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, orice documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2. Prezentarea unui numar de maxim 2 contracte, sau copii dupa partile relevante ale acestora (obiect contract, valori, semnaturi) realizate in ultimii 3 ani, privind prestarea de servicii care au avut ca obiectiv prestarea de servicii de organizare evenimente si realizarea de productie publicitara, in valoare cumulata de minim 150.000 lei fara TVA .3. Recomandari (minim 1) din partea altor beneficiari, care sa ateste competenta in indeplinirea obligatiilor contractuale privind organizarea de evenimente si realizarea de materiale de informare si/sau promovare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (PODCA)
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer